Ajattelin alkaa taas meikkaamaan. Suositelkaa edullisia meikkejä mitä kannattais aluksi hankkia.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Lumenen meikkivoiteista. Nykyään varsinkin on kiva kun meikkivoiteet ei ole ihan laastia vaan tasoittavaa ja heleyttävää enemmänkin.
Lumenekin varmaan liian kallis jos Nyx on liian kallis.
Nyx on kyllä kalliimpi kuin Lumene.
Esim. Nyx stay matte meikkivoide 9,50. Onko Lumenella halvempia?
Olen hyvätuloinen, mutta mulla huono iho pigmenttimuutosten takia, ja oikeasti PRAS meikkivoide on tokmannin Florimar. Florimar on itse asiassa todella hyvä meikkisarja, prempi kuin essence ja sitä myydään paljon etelä-euroopassa. Hinnat samat kuin essencen, ja tässä siis meikkivoiteet, puuterir jne hyviä.
NYX, Maybelline ja Gosh ovat hyviä. Maybellinen FitMe on hyvä meikkivoide!
Catricen kynsilakat on hyviä.
Varmaan Lumene meikit,niilä tulee tällaista jälkeä:https://i.pinimg.com/originals/00/5e/e1/005ee128b86314c14a4742428156e19…
Lidlin rajauskynät ovat hyviä, jotain 2 euron luokkaa. Samoin huulipunat ovat kokeilemisen arvoisia, löytyy esimerkiksi mainio nude sävy - eivät ole tosin kovin peittäviä tai kestäviä, mutta sehän riippuu mistä tykkää.
Essencellä on paljon kausituotteita ja valikoima vaihtuu, mutta puuterit, erilaiset rajauskynät ja pohjustustuotteet ovat hyviä. Samoin ripsivärit ovat hyviä ostoksia. Essencessä vain ärsyttää se, että hyvin harvoissa tuotteissa on sinettiä ja ihmiset testailevat myyntituotteita (ällöttävää).
Luomivärit ostaisin ehdottomasti Makeup Revolutionilta, edullisimmin saa tilattua netistä, muttei Prismankaan hinnat huimaa päätä. Luomiväripaletille taitaa olla hintana noin 8€. Samoin merkin meikkivoiteet ovat kokeilemisen arvoisia, monipuolinen sävyvalikoima ja hinnat edullisia.
Isadoraan kannattaa panostaa. Laatu/ hinta hyvä.