Ajattelin alkaa taas meikkaamaan. Suositelkaa edullisia meikkejä mitä kannattais aluksi hankkia.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Lumenen meikkivoiteista. Nykyään varsinkin on kiva kun meikkivoiteet ei ole ihan laastia vaan tasoittavaa ja heleyttävää enemmänkin.
Lumenekin varmaan liian kallis jos Nyx on liian kallis.
Sokoksella on We Care Icon. Tykkään ja on edullinen.
Tummeli-voidetta, Illodiniä ja kaljal-kynä.
Lasten tusseja saa monta kivaa väriä samassa pakkauksess, eikä maksa paljon!
Onko kellään kokemusta Catrice meikkivoiteista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Catricen HD-meikkivoide (se mikä on pipettipullossa), älyttömän kaunis lopputulos mutta itsellä ainakin tukkii ihohuokosia :( muita en ole testannut.
Vierailija kirjoitti:
Sokoksella on We Care Icon. Tykkään ja on edullinen.
Erityisesti näiden kynsilakat on hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Catricen HD-meikkivoide (se mikä on pipettipullossa), älyttömän kaunis lopputulos mutta itsellä ainakin tukkii ihohuokosia :( muita en ole testannut.
Kuinka vaalea on vaalein sävy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaalea on vaalein sävy?
Mulla juuri se vaalein sävy käytössä, vastaa aikalailla Lumenen Matte foundationin sävyä 1 classic beige/kultahiekka. Ei vaaleista vaaleimmalle iholle, mutta siitä asteen tummemmalle käy jo. On tosin voimakkaasti keltaisen sävyinen, ei sovi neutraalille tai viileälle ihonsävylle.
Varmaan paras hinta laatu suhde on korealaisessa missha bb voiteessa, sitä saa citymarketeista ja maksaa 6-7€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Lumenen meikkivoiteista. Nykyään varsinkin on kiva kun meikkivoiteet ei ole ihan laastia vaan tasoittavaa ja heleyttävää enemmänkin.
Nyx on kyllä kalliimpi kuin Lumene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mahdollisimman edullista, jos on epävarmaa kuinka usein tulee meikattua, ettei sitten niin haittaa, jos menevät vanhaksi. Itseäkin harmittaisi jos ostaisin hintavampia meikkejä ja ne menisivät hukkaan.
Niin ja kaikki eivät ole niin hyvätuloisia tai eivät raaski tuhlata meikkeihin.
MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa? Voisinko viimeinkin saada vastauksen? Te meikkipellet haukutte naisia palstoilla päivästä toiseen, ja sitten kun joku sanoo yhdenkin vastalauseen, alatte itkeä, kitistä ja u.h.r.i.u.t.u.a.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa? Voisinko viimeinkin saada vastauksen? Te meikkipellet haukutte naisia palstoilla päivästä toiseen, ja sitten kun joku sanoo yhdenkin vastalauseen, alatte itkeä, kitistä ja u.h.r.i.u.t.u.a.
Meikkipelle täällä terve! Sulla on kyllä mielenkiintoinen näkökanta asiaan. Minua ei kyllä kenenkään meikkaamattomuus tai meikkaus liikuta pätkääkään, niin en nyt tiedä mistä haukkumisesta puhut. Tässäkin ketjussa tyyliin jo eka vastaus oli meikkaamattoman ihmisen vikinää siitä kuinka ”meikki paha, ugh”, niin minusta tämä sinun argumenttisi ei oikein toimi. Miksi sinua häiritsee se, että jotkut naiset haluavat näyttää huolitelluilta ja käyttävät meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kaikki eivät ole niin hyvätuloisia tai eivät raaski tuhlata meikkeihin.
Lisäksi nykyään halvimmatkin meikit ovat monesti vähintään yhtä hyviä kuin kalliimmat markettimeikit. Joskus löytyy puoli-ilmaisia tuotteita jotka ovat jopa parempia kuin kalllin merkin tuotteet! Kannattaa aina katsella niitä edullisempia vaihtoehtoja, halpa hinta ei nykyään automaattisesti tarkoita huonoa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Lidlin meikeillä mitään? -Ap
Varmaan huulimeikit heilläkin ihan toimivia tuotteita, sitä Lidlin BB-voidetta on vähän hankala saada toimimaan... ainakin omalla iholla lähtee rullautumaan :/ mutta jos se sattuu toimimaan, niin lopputulos on kyllä kaunis. Ei kokeilemalla montaa euroa menetä, kyseinen bb-voide taitaa maksaa alle 4€!
Mullakin rullautuu toi murusiksi joita saa hieroa kasvoilta kuin hilsettä. En suosittele.
Laveran luomivärit ovat olleet mielestäni hyviä. Seuraavaksi ajattelin kokeilla poskipunia. Löytyy ruohonjuuresta ja citymarketista. Melko edullisia
Onko catrice meikkivoide 002 vaalein sävy?
Dermosil on hyvä.