Lapseni ystävien harhaluuloiset äidit!
Olen niin ihmeissäni ja surullinen.
Lapsellani on pieni eskariryhmä ja sieltä kaksi samanhenkistä kaveria. Meidän naapurustossa ei asu lapsia eikä lapsella ole sisaruksia. Olemme ydinperhe, eli me vanhemmat ja lapsi. Nyt korona-aikana harmittaa kauheasti kun lapsi ei nää kavereita tai edes lapsia oikeastaan ollenkaan. Laitoimme lapsen kanssa sitten viestiä hänen kavereilleen pitkästä aikaa niin tuli hyvin kummallisia vastauksia molempien äideiltä. Vastaus tyyliin "ok",kun kysyimme mitä kuuluu ja olispa tämä korona ja ohi että päästäis leikkimään.
No näin sitten sattumalta lapseni toisen ystävän äitiä kaupassa ja juttelimme hetken. Hän sanoi sitten että tämä toinen äiti oli sanonut että yritän vikitellä hänen miestään?!?! Olen ihan ihmeissäni, koska en ole nähnyt tätä miestä kuin ehkä korkeintaan kolme kertaa hakiessani omaa lasta heiltä. Ja näitä hakuja ennen olen laittanut viestiä että sopisiko lapsien leikkitreffit. Ja siksi olen laittanut isälle viestiä kun tiedän että siellä perheessä isä kotona päivät lapsen kanssa (työtön tai näin epäilen).
Noh, tällainen tarina on nyt sitten keksitty minusta. Harmittaa lapsen puolesta eniten. Onneksi sain asian korjattua tämän yhden äidin kanssa ainakin...tai mistä minä tiedän uskoiko edes...
Kommentit (6)
No naiset on tollasia, mä en jaksa muutenkaan mitään ihme vääntöjä, mä viestin aina isien kanssa koska niiltä saa vastaukset ilman liirumlaarumia ja muuta typerää. Mitä väliä mitä luulee, ehkä pelkää vaan että oma paikka uhattuna.
Mulle kävi tällainen! Lopulta jouduin sopimaan kaikki lasten tapaamiset töissä käyvän äidin kautta, se alkoi automaattisesti vastata hänen miehelleen laittamiini viesteihin! Vaikka oli töissä. ”Olit Pasilta kysellyt jos tytöt vois tavata, meille sopisi ensi lauantaina ” jne., ei koskaan arkisin saatu sitten sovittua mitään vaik tiesin että isä ja lapsi oli himassa, toisinaan puistossa sitten törmättiin mut en usko että Pasi kertoi niistä tapaamisista kotona mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko flirttityyppi? Oletko kaunis ja laitetun näköinen? Onko kaverin äiti plösö?
Olisiko mustasukkainen niin keksii siksi tollaista.
Itsetunto voi olla heikko vaikka olisi kaunis ja laitettu itse. Riippuu aika paljon siitäkin miten mies kohtelee naistaan, ja sit miten se kohtelee muita naisia.
Tuollaista se on, kun keskenkasvuiset lisääntyy. Raskasta ja typerää. Harmillista lasten takia.
Kaikki naiset on just tollasia. Heti haukutaan h****** , jos edes katsoo mieheen päin. Ton takia en halua naisia ystäviksi. Sitte keksitään perättömiä juttuja tai nauretaan selän takana. Miks naisten välillä on ainainen kilpailu tyyliin " Et sä voi olla kauniimpi kuin mä" tms.
Oletko flirttityyppi? Oletko kaunis ja laitetun näköinen? Onko kaverin äiti plösö?
Olisiko mustasukkainen niin keksii siksi tollaista.