Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsiväri erittäin herkille silmille?

Vierailija
14.04.2020 |

Pientä halusteallergiaa/herkistymistä pukkaa ja huomaan, että tavalliset ripsivärit aiheuttaa silmissä kutinaa ja kirvelyä. Suosittele parasta herkille silmille suunniteltua (hajusteetonta) ripsiväriä! Olisin valmis kokeilemaan myös luonnonkosmetiikka, jos se ärsyttäisi vähemmän.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38˚ kaikki eri versiot sopii herkille silmille.

2/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen mascarat sopivat herkkäsilmäisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique super lash, loistava muutenkin.

Vierailija
4/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Idun-merkin Vatn, toimii kuten muutkin 38 asteen ripsarit. Monet Idunin tuotteet kyllä ärsyttävät ihoa ja silmiä, mutta tämä ei, vaikka olen todella herkkä ihan mille tahansa.

Vierailija
5/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämäkin on hyvin yksilöllistä, mutta minulle toimii Sensain 38 astetta. Se pysyy erittäin hyvin ripsissä, sateessa ja itkiessäkin. Ja koska siitä ei irtoa mitään, joka menee silmiin, se ei ärsytä. Ja koska se irtoas pelkällä lämpimällä vedellä, et tarvitse mitään silmämeikinpoistoainetta sen poispuhdistamiseen, mikä sekin on iso plussa herkillä silmillä.

Vierailija
6/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen sensitive

Vierailija
8/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin Idun, komppaan.

Vierailija
9/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumen sensitive

Lumenen? Lumenen joku Blueberry mascara aiheutti oireita jo monta vuotta sitten, mutta täytyy koittaa tätä! Oli ainakin edullinen.

Ap

Vierailija
10/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä ripsiväriä juuri sen takia, että kuivattaa ja sattuu, varsinkin kun pesee ripsarin pois! Kuivat on ihan törkeän kivuliaat sen jälkeen, vaikka käytän samaa kasvopesuainetta muulloinkin.

Käyn värjäämässä ripset noin kuukauden, kahden välein. On paljon parempi atooppiselle iholle, kun päivittäinen värin käyttö.

Vierailija
11/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä ripsiväriä juuri sen takia, että kuivattaa ja sattuu, varsinkin kun pesee ripsarin pois! Kuivat on ihan törkeän kivuliaat sen jälkeen, vaikka käytän samaa kasvopesuainetta muulloinkin.

Käyn värjäämässä ripset noin kuukauden, kahden välein. On paljon parempi atooppiselle iholle, kun päivittäinen värin käyttö.

Siis silmät on törkeen kivuliaat ja kuivat tottakai

Vierailija
12/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko pakko ärsyttää silmiä lisää?

haloo

Vierailija
13/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi herkät silmät ja pystynyt käyttämään Lumenen Sensitive touch ripsaria ja Isadoran Hypoallergic mascaraa. Kumpikaan ei laadussa tee yhtä hienoja ripsiä kuin mascarat, mitä en siedä, mutta pystyn silti käyttämään näitä.

Vierailija
14/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi herkät silmät ja pystynyt käyttämään Lumenen Sensitive touch ripsaria ja Isadoran Hypoallergic mascaraa. Kumpikaan ei laadussa tee yhtä hienoja ripsiä kuin mascarat, mitä en siedä, mutta pystyn silti käyttämään näitä.

siis hypoallergenic mascaraa :D

Vierailija
15/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onko pakko ärsyttää silmiä lisää?

haloo

Onko tämä kommentti minulle? Ei tietenkään ole pakko käyttää ripsaria, ja en olekaan lähes vuoteen käyttänyt lainkaan silmämeikkiä. Kyllähän tämä näinkin menee, mutta välillä tekisi mieli laittautua nätiksi, ja minulla meikkaaminen kuuluisi siihen osana. Samoin töissä olisi joskus kiva olla vähän pirteämmän näköinen, näytän ilman silmämeikkiä vähän valjulta ja väsähtäneeltä, kun on tällainen suomalainen vaaleanruskea väritys. Mies on tähän lookiin onneksi jo tottunut :D

Ap

Vierailija
16/31 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia Avenen Couvrancesta?

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Mä kokeilin tätä yhden lopetetun luottotuotteeni jälkeen, mutta varisi ja ärsytti silmiä. Terveisin tuo Idunin suosittelija

Vierailija
17/31 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin tätä yhden lopetetun luottotuotteeni jälkeen, mutta varisi ja ärsytti silmiä. Terveisin tuo Idunin suosittelija

Ok, kiitti! Idun menee kokeiluun.

Vierailija
18/31 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on testattu, Avene aiheutti ärsytystä. Seuraavaksi kokeilen Idunia. Jos sekään ei toimi, täytyy vain hyväksyä tilanne etten voi käyttää meikkiä. Tähän saa yhä listata vaihtoehtoja, jos on kokemusta ripsiväristä joka oikeasti ei ärsytä silmiä.

Ap

Vierailija
19/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Idun-merkin Vatn, toimii kuten muutkin 38 asteen ripsarit. Monet Idunin tuotteet kyllä ärsyttävät ihoa ja silmiä, mutta tämä ei, vaikka olen todella herkkä ihan mille tahansa.

ISO kiitos sinulle, vaikket et enää varmaan luekaan tätä! Idunin Vatn siis toimii! Ei varise päivän aikana eikä ärsytä silmiä lainkaan. Ihanaa kun pystyy ekaa kertaa lähes 2 vuoteen meikkaamaan ripset!!

Ap

Vierailija
20/31 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai ei paras mahdollinen. Valuu ja melkein heti loppuu ja on kuiva.