Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

John F. Kennedyn puhe eliittejä vastaan!

Vierailija
14.04.2020 |

Mitä ajatuksia tämä salamurhatun presidentin puhe teissä herättää?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidin aikoinaan televisiota omistamattomia tai sitä katselemattomia ihmisiä (siihen aikaan enimmäkseen uskovaisia) kahjoina. Kuvittelin, että kieltävät itseltään kaiken ''kivan'' ja ovat outoja hihhuleita, jotka jäävät muista jälkeen, kun eivät (esimerkiksi tiedä) tulevien Euroviisujen voittajaa.

Nyt vähän vanhempana tajuan, että he ovat olleet koko ajan edellä ja tienneet mikä homma. Se, että valtaosa tekee, tuijottaa, kuuntelee ja seuraa jotain asiaa, ei tarkoita sitä, että se olisi silti hyväksi ja omaksi parhaaksi. Mä olen erittäin kiitollinen siitä, että omat silmäni ovat auenneet Herran armosta. Tiedostan silti, sen että olen vain ihminen, enkä tule koskaan täysin kaikkinäkevä tai kaikkitietävä olemaan. Ja hyvä niin.

Siunausta kaikille ja pitäkää itsestänne ja perheistänne huolta. Ajat ovat kovat ja tulevat kovenemaan, mutta pysykää siinä kirkkaudessa, sillä palkkio on lopussa suuri.

Vierailija
42/42 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kennedy klaaneineen oli itse pahimman luokan elitistejä.

Niin oli. Mutta mitä kuvittelet tapahtuvan, jos elitisti haluaa pois kuvioista käräyttäen pahat kaverinsa, kertoa totuuksia kansalle tai muuttaa maailmaa niille muille pahoille elitisteille epäsopivalla agendalla? Sellainen ihminen ja uhka pyritään eliminoimaan kaikin mahdollisin sekä uskottavin keinoin. Kennedylle kävi kalpaten ja koko perheelle annettiin samalla ikimuistoinen opetus siitä mitä seuraa, kun pettää sopimuksensa ja veljensä.

Tällaisissa tapauksissa riskitekijät laitetaan katoamaan, uhkaillaan ja kontrolloidaan tottelemaan tai lavastetaan itsemurhan tehneiksi marttyyreiksi. Sitten kansalle sanotaan, että teki itsemurhan, tai oli huumeidenkäyttäjä ja kuoli yliannostukseen, kärsi epilepsiasta tai mitä tahansa muuta soopaa.

Epsteinin keississä sama juttu. Jäi jostain syystä kiinni, kakka osui kunnolla tuulettimeen ja olisi vienyt mukanaan paljon isoja sekä tunnettuja nimiä. Epstein, joka on korkean profiilin elitisti, eli vanki, josta pidettäisiin taatusti myös hyvää huolta, onnistui tekemään omassa sellissään ''itsemurhan''. Näin se homma vaan toimii. Kerhoon pääsee jopa yllättävän helposti sisään, mutta ulos ei pääse kukaan, ellei ole valmis menettämään henkeään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi