Nainen mitä ajattelet 34-vuotiaasta miehestä jolla takana nolla parisuhdetta?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut tapailuja? Entä yhden illan juttuja? En ole nainen, mutta halusin kysellä kuitenkin.
Minulla on ollut tapailuja, sekä yhden illan juttuja.
Seksiä olen harrastanut yhteensä noin 150 naisen kanssa.
En ole koskaan ollut tilanteessa jossa molempien mielenkiinto olisi riittänyt ihan parisuhteeseen asti.
ap
Meinasin kommentoida että varmaan olisin kiinnostunut koska itsellänikään ei ole yhtään suhdetta ollut. Sitten luin tuon ja kiinnostus vaihtui vastenmielisyyteen.
T: ikisinkku neitsyt n33
Olisiko sitten parempi jos olisin pysytellyt neitsyenä 34-vuotiaaksi asti?
Eivät kaikki kohtaa sitä sielunkumppania kovin helposti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin sinua outona. Enkä haluaisi suhteeseen kanssaai.
Miksi?
Parisuhteeseen kykenemättömyys ei ole normaalia. t. eri
Tämä on hassua kun taas huomaa sen tälläkin hyvin usein toistuvan asetelman: naisen arvon katsotaan laskevan mitä useampi parisuhde hänellä on takanaan. Kun taas miehen arvo vastaavassa tilanteessa monesti nousee.
Tässäkin on siis rajansa; luultavasti mies jolla on 34 vuotiaana sanotaanko kolmesta . puolentusinaan parisuhdettiisa - parsuhdetta ei vain seksikumppania- luultavasti on se jonka naiset valitsisivat jos kahtena muuna vaihoehoina olisi se jolla ei ole yhtään ja se jolla on ollut 10 parisuhdetta.
Kun taas miehet luultavasti valitsisivat itselleen naisista joilla olsii 34 vuotiaina vastaava parisuhde historia kuin edellä miehillä (A) 3-6 (B) O (C) yli 10 - luultavasti hänet, jolla ei olisi ainoastakaan parisuhdetta takana.
Vaan mitä tämä otaksuma kertoo? - Ovatko miehet niin yksinkeraisia, että uskovat näin välttävän vertailun. - Uskovat näin esimerkiksi, että naisella ei olsi käsitystä ja tuntumaa ja tietoa siitä mitä tai millaista olisi olla elää hyvässä parisuhteessa, koska vertailupohja puuttuisi. Luullen, että naisille syntyisi heistä näin vankkumaton kuva sinä ainoana ja oikeana "todellisena miehenä." - Sillä tokihan naisella saattaisi olla -miehen mielestä-. joitain harhaisia kuvielmia ja luuloja mitä vastaavassa asemassa oleva mies saattaa olla, jossain harlekiniromaanissa tai vaikka saippuasarjassa.
Kun taas nainen ajattelee kun 34 vuotiaalla miehellä on 3-6 parisuhdetta takana, niin pahimmat lasten taudit on hänesä (miehestä) jo siivottu ja kärsity pois: jotkut muut ovat ehtineet naisen puolesta tehdä likaisimmat työt. Mies on saanut oppia ja ojennusta muilta naisilta jo tarpeeksi siitä miten olla ja elää parisuhteessa ja yydyää nainen. Todennäkisesi mies on samalla myös omaksunut mm. miten ylläpiää ja yhteistä kotia, laittaa ruokaa ja pyykätä Kukaan mieshän ei näiä itsekseen ja sinkkuna olemalla tietenkään opi ja omaksu. - Johan se täällä tuli todettuakin: 34 vuotias mies, jolla ei ole kokemusta parisuhteesta on (taatusti) parisuhteeseen kykenemätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdekokemattomuus huolettaa siinä mielessä, että en jaksaisi enää käydä itse läpi parisuhteen harjoittelua omien pitkien parisuhteiden jälkeen. Toisten kanssa elämisestä, kompromisseista ja elämien yhteensovittelusta, kuin myös niiden toimimattomuudesta ja pettymyksistä kuitenkin oppii paljon, myös itsestään. Siitä mitä sietää, mitä ei ja mitä edes suhteelta haluaa. Kuinka huomioida myös kumppani. Olisi raskasta, jos toinen vasta harjoittelisi näitä kun itse on niitä miettinyt jo pitkään ja ottanut kokemuksista opiksi. Nykyinen suhteeni ei olisi sellainen kuin on ilman näitä kokemuksia, joten ehkä meitä ei edes olisi ilman niitä.
Lisään vielä, ettei kokemus parisuhteista tietenkään mitään takaa. Onhan näitä, jotka kerta toisensa jälkeen kompastuvat samoihin asioihin eivätkä kuljetuista vuosista huolimatta vielä ymmärrä itseään tai muita.
Tarkennus tuli juuri, kun olin kommenttia kirjoittamassa.
Aika harva meistä kuitenkaan luonteelleen mitään voi.
Mättähältä mättähälle.. ja jatkuu.. ei jatkoon. Jos ei omatunto kolkuta tai taudit tms pelota niin yolo yass. Mitä muiden naisten ajatuksista välittäisit. Mene menojasi ja pane menemään.
Mutta 150 naista? Minua ei haittaa, jos ei ole pitkää parisuhdetta. Toiset on ujoja, toiset vaan ei ole tavanneet sitä oikeaa. Mutta 150 näistä? Tämä olisi kyllä ongelma. Omalla nykyisellä kumppanilla ei ole pitkää parisuhdetta ollut, itse olin 15 vuotta naimissa. Pitääkin kysyä kuinka monta seksikumppania on, jos lähemmäs 100 niin auts
Olettaisin että jos takana ei ole kerta virallisia seurustelusuhteita, niin takana on kevyitä irtopanoja. En jaksaisi alkaa sellaista miestä opettamaan parisuhteeseen, next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin sinua outona. Enkä haluaisi suhteeseen kanssaai.
Miksi?
Parisuhteeseen kykenemättömyys ei ole normaalia. t. eri
Tämä on hassua kun taas huomaa sen tälläkin hyvin usein toistuvan asetelman: naisen arvon katsotaan laskevan mitä useampi parisuhde hänellä on takanaan. Kun taas miehen arvo vastaavassa tilanteessa monesti nousee.
Tässäkin on siis rajansa; luultavasti mies jolla on 34 vuotiaana sanotaanko kolmesta . puolentusinaan parisuhdettiisa - parsuhdetta ei vain seksikumppania- luultavasti on se jonka naiset valitsisivat jos kahtena muuna vaihoehoina olisi se jolla ei ole yhtään ja se jolla on ollut 10 parisuhdetta.
Kun taas miehet luultavasti valitsisivat itselleen naisista joilla olsii 34 vuotiaina vastaava parisuhde historia kuin edellä miehillä (A) 3-6 (B) O (C) yli 10 - luultavasti hänet, jolla ei olisi ainoastakaan parisuhdetta takana.
Vaan mitä tämä otaksuma kertoo? - Ovatko miehet niin yksinkeraisia, että uskovat näin välttävän vertailun. - Uskovat näin esimerkiksi, että naisella ei olsi käsitystä ja tuntumaa ja tietoa siitä mitä tai millaista olisi olla elää hyvässä parisuhteessa, koska vertailupohja puuttuisi. Luullen, että naisille syntyisi heistä näin vankkumaton kuva sinä ainoana ja oikeana "todellisena miehenä." - Sillä tokihan naisella saattaisi olla -miehen mielestä-. joitain harhaisia kuvielmia ja luuloja mitä vastaavassa asemassa oleva mies saattaa olla, jossain harlekiniromaanissa tai vaikka saippuasarjassa.
Kun taas nainen ajattelee kun 34 vuotiaalla miehellä on 3-6 parisuhdetta takana, niin pahimmat lasten taudit on hänesä (miehestä) jo siivottu ja kärsity pois: jotkut muut ovat ehtineet naisen puolesta tehdä likaisimmat työt. Mies on saanut oppia ja ojennusta muilta naisilta jo tarpeeksi siitä miten olla ja elää parisuhteessa ja yydyää nainen. Todennäkisesi mies on samalla myös omaksunut mm. miten ylläpiää ja yhteistä kotia, laittaa ruokaa ja pyykätä Kukaan mieshän ei näiä itsekseen ja sinkkuna olemalla tietenkään opi ja omaksu. - Johan se täällä tuli todettuakin: 34 vuotias mies, jolla ei ole kokemusta parisuhteesta on (taatusti) parisuhteeseen kykenemätön.
Suurin turn off tässä lienee kuitenkin suuri irtosuhteiden määrä yhdistettynä parisuhdekokemattomuuteen . Ja noilla spekseillä nainenkin olisi yhtä lailla ei haluttu parisuhdekumppani .
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdekokemattomuus huolettaa siinä mielessä, että en jaksaisi enää käydä itse läpi parisuhteen harjoittelua omien pitkien parisuhteiden jälkeen.
Toisten kanssa elämisestä, kompromisseista ja elämien yhteensovittelusta, kuin myös niiden toimimattomuudesta ja pettymyksistä kuitenkin oppii paljon, myös itsestään. Siitä mitä sietää, mitä ei ja mitä edes suhteelta haluaa. Kuinka huomioida myös kumppani. Olisi raskasta, jos toinen vasta harjoittelisi näitä kun itse on niitä miettinyt jo pitkään ja ottanut kokemuksista opiksi. Nykyinen suhteeni ei olisi sellainen kuin on ilman näitä kokemuksia, joten ehkä meitä ei edes olisi ilman niitä.
Kokemusta parisuhteettomasta ja se oli raskasta kun toiselle kaikki uutta ja ihmeellistä. En jaksanut.
Ehkä et edes halua suhdetta. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että jos takana ei ole kerta virallisia seurustelusuhteita, niin takana on kevyitä irtopanoja. En jaksaisi alkaa sellaista miestä opettamaan parisuhteeseen, next.
Alan taas ymmärtämään miksi baarissa ja yökerhossa vain pari esimerkkiä antaakseni, jossa saa itseään kohtaan enempi lähestymisyrityksiä jos tai kun onnistuu luomaan mielikuvan, että on, tai on ainakin ollu pariisuhteessa. i
Mieshän ei voi isenäisenä oloina omaksua ja oppia sellaisia taitoja ja kykyjä, joista todennäköisesti on etua parisuheessa ollessa.
Mikään ei todennäköisesi olekaan naisesta ihanampaa kuin kuulla kun mies osaa kertoa kuinka hänen exänsä kyllä tiesi ja osasi tämänkin asian niin paljon paremmin kuin hän itse. Ja kuinka hänen nyxänsä voisikin tai siis pitää nyt myös sitä ja tätä myös, niinkuin hänen exänsä sillloin ja tuolloin.(..)
Miestä tuntematta/näkemättä voisin veikkailla että kyseessä on hyvin ujo ja/tai introvertti, itsekseen viihtyvä mies jolla kenties työ ja harrastuksetkin ovat sen verran miehisiä ettei naisiin sitä kautta tutustu ja suppean kaveripiirin johdosta ei kavereidenkaan kautta tutustu. Ja ettei mies ole tuntenut tarvetta lähteä hakemaan seuraa netistä/Tinderistä. Helpostihan sinkkuudesta tulee ikään kuin tapa, siihen tottuu, eikä tilannetta välttämättä kovin aktiivisesti yritäkään muuttaa. Olen itse pian 33-v. nainen ja pisin suhde on kestänyt 5 kk. Itsekin mietin usein mitä miehet mahtavat tuohon tuumata kun tuleehan se parisuhdehistoria kuitenkin jossain kohtaa esille. .
Mutta kun luin ketjua pidemmälle ja kerroit tuon että seksiä on kuitenkin ollut 150 naisen kanssa muttet ole kokenut että haluaisit kenenkään kansaa seurustella niin arvioni muuttuu. Tulee mieleen että olet äärimmäisen nirso tai sitten et haluakaan vakiintua vaan elää poikamieselämää mahdollisimman pitkään.
Sitä että hänellä on nolla parisuhdetta.
Ihanan rohkea ja voimaantunut sinkku, joka nauttii vapaudestaan ja seksuaalisuudestaan. Osaa panostaa itseensä ja osaamisensa kehittämiseen, paljon aikaa ystäville ja laaja kaveripiiri, johon tarvittaessa tukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Ei parisuhde ole kansalaisvelvollisuus. Yli kolmekymppisen kohdalla toki oletan, että suhteita ei muodostu tulevaisuudessakaan.
Itse olen miehen kanssa jolle olen ensimmäinen parisuhde ja ollaan 33v. Ei ollut neitsyt, kun tavattiin kuitenkaan. Hän opiskeli ja oli töissä kokkina Ranska, Italia, Espanja. EI ollut aikaa suhteeelle, kun muutti maasta toiseen ja panosti uraansa. Tuli takaisin Suomeen ja on keittiömestarina tunnetussa paikassa helsingissä. Nyt ollaan yhdessä ja perustetaan perhettä ja ostettiin talo marraskuussa. Ei kai se niin vaarallista ole. Hän halusi vakiintua, kun palasi tänne.
Kummaksun. Eikö ole kukaan kelvannut sinulle, oi ylhäisyys?
[/quote]
Olisiko sitten parempi jos olisin pysytellyt neitsyenä 34-vuotiaaksi asti?
Eivät kaikki kohtaa sitä sielunkumppania kovin helposti.
ap[/quote]
Todellakin ottaisin sata kertaa ennemmin ujon neitsytmiehen kuin ympäri kyliä nussineen siemenlingon.
Johan tuollaiselta saastaiselta saa kupan ja kuus muuta.
Lisään vielä, ettei kokemus parisuhteista tietenkään mitään takaa. Onhan näitä, jotka kerta toisensa jälkeen kompastuvat samoihin asioihin eivätkä kuljetuista vuosista huolimatta vielä ymmärrä itseään tai muita.