Minkä ikäisiä taivaassa ollaan
Minkä ikäisiä siellä taivaassa ollaan? Ollaanko siellä nuoria, keski-ikäisiä vai vanhuksia? Osaako kukaan kristitty vastata?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vain jeesukseen uskovat pääsee taivaaseen. Muut joutuvat helvettiin.
Mites ne jotka eli ennen Jeesusta?
Mites ne jotka eli Jeesuksen aikana tai jälkeen mutta eivät kuulleet hänestä?
Missä vaiheessa Jeesuksen elämää olisi uskon häneen pitänyt alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä uskonnon taivaasta puhutaan? Maailmassa on satoja uskontoja, jotka kaikki väittävät olevansa se ainoa ja oikea.
Viikinkien Valhallassa on lähinnä sotureita, joiden ikähaarukka lienee 20-30 vuotta.
Vain jeesukseen uskovat pääsee taivaaseen. Muut joutuvat helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tunnettu ja arvostettu evankelista on kertonut, että taivaassa ollaan sen näköisiä kuin silloin kun on maan päällä ollut kauneimmillaan eli n. 3-kymppisenä ja lisäksi Jumalan mielestä on ihan ok käyttää hiustenpidennyksiä, kumitissejä jne. Jumala oli tämän kertonut puhuessaan evankelistan henkeen 4-tunnin ajan ilmestyessään verhoihin sateenkaaren muodossa. Lisäksi kaikilla on taivaassa jenkkityyliset mansionit joita vartioi leijonat
Keneltä ne leijonat niitä vartioi? Onko taivaassa varkaitakin?
Kaikista mahdollisista asioista, joita arvostettu evankelista olisi voinut kertoa Jumalan hyväksyvän, hän valitsi kumitissit?
Kertoo aika paljon evankelista. Ja tämän viestin kirjoittajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset on siellä nuoria ja kauniita. Olis ikävää jos siellä joutuis harrastaa seksiä jonkun vanhojen mummojenkaa.
M30Ei taivaassa mitään seksiä ole. Siellä keskitytään pelkästään siihen riemuun että saa palvella Herraa ja olla tämän lähellä.
Miten palvellaan maailmankaikkeuden luojaa, joka saa kuulemma kaiken pelkästään ajattelemalla sitä? Pitääkö sille leipoa pullaa? Imuroida kämppä? Hakea kiskalta kaljaa? Haluaako Hän ehkä suikkarin?
Vai hoilataanko siellä päivästä toiseen: "Jahve on paras! Jahve on kingi!" Siitäkö sille tulee hyvä mieli?
Selittäkääpä nyt, uskovaiset, mitä palvelemista se teidän kaikkivoipainen Herranne tarvitsee ja vaatii?
Minä en ainakaan haluaisi elää kenenkään kanssa, jota täytyy jatkuvasti palvella. En varsinkaan niin ailahtelevan ja arvaamattoman kanssa kuin joku kristinuskon Jumala. Saisi kokoajan pelätä, milloin se seuraavan kerran suuttuu ja tappaa miljoonia ihmisiä vaan koska voi. Se on kuin eläisi väkivaltaisessa parisuhteessa.
Varmaan jotain 16-vuotiaita ja kamala panetus päällä koko ajan!
Eikös maan päälle saatava sade ole touhutippoja ja mahlaa..??
Taivaan nähneet ihmiset ovat kertoneet olevansa nuoria ja terveitä.
Itse olen ajatelut, että sikiöillä jotka abortoidaan tai kuolevat heti syntymän jälkeen, ei ole sielua. Miksi Jumala antaisi sielun ihmiselle, joka ei ehdi edes kunnolla elää? Jos niillä lapsilla on sielu, ajattelisin että se siirtyy toiselle sikiölle joka on kehittymässä. Tämä on kuitenkin oma ajatukseni, enkä voi perustella sitä millään teologialla.
Mitä siellä taivaassa puuhaillaan kaikki aika? Mitä jos ei jaksa sitä niin mihin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan haluaisi elää kenenkään kanssa, jota täytyy jatkuvasti palvella. En varsinkaan niin ailahtelevan ja arvaamattoman kanssa kuin joku kristinuskon Jumala. Saisi kokoajan pelätä, milloin se seuraavan kerran suuttuu ja tappaa miljoonia ihmisiä vaan koska voi. Se on kuin eläisi väkivaltaisessa parisuhteessa.
Oma kokemukseni uskosta on ainakin täysin päinvastainen, tunnen Jumalalta valtavaa rakkautta ja voimaa myös vaikeina aikoina. Jostain syystä Jumala antaa ihmisten sairastaa ja kuolla, siis kaikkien ihmisten, myös aikanaan minun. Sille on joku merkitys, mitä en ymmärrä. Mutta kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää. Ei sitä rakkautta voi mitenkään järjellä selittää. Vihaa en ole kokenut Jumalalta koskaan, edes silloin kun olen tehnyt itse jotain pahaa.
Miten te uskovaiset voisitte ikinä olla onnellisia taivaassa, jos joku jota rakastatte syvästi, olisi helvetissä?
Lapsenne, vanhempanne tai puolisonne?
Jos unohdetaan nyt ne vaihtoehdot, että ne pääsisivät teidän luoksenne syystä x.
Jos tietäisitte 100 prosentin varmuudella, että siellä kärsivät, samaan aikaan kun te kellutte pilven päällä.
Miten kestäisitte ikinä sen tiedon kanssa?
Jos Jumala olisi olemassa ja edes yrittäisi satuttaa minun perhettäni, jahtaisin sitä äijää vaikka satojen helvettien läpi ja potkaisisin munille niin että soi.
En usko taivaaseen mutta ajatusleikkinä taivaan on pakko olla jokaiselle omanlaisensa tai muuten se on helv***i. Omassa taivaassani olen ainoa mies ja ympärillä paljon nuoria tyttöjä.
Voit kuvitella itsesi siellä minkä ikäiseksi tahansa. Onhan kyseessä mielikuvituspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Taivaan nähneet ihmiset ovat kertoneet olevansa nuoria ja terveitä.
Itse olen ajatelut, että sikiöillä jotka abortoidaan tai kuolevat heti syntymän jälkeen, ei ole sielua. Miksi Jumala antaisi sielun ihmiselle, joka ei ehdi edes kunnolla elää? Jos niillä lapsilla on sielu, ajattelisin että se siirtyy toiselle sikiölle joka on kehittymässä. Tämä on kuitenkin oma ajatukseni, enkä voi perustella sitä millään teologialla.
Taivaan nähneitä ihmisiä ei ole. Sinua on nyt huijattu.
LÄSKI kirjoitti:
Mitenhän abortoidut sikiöt? Voiko taivaassa olla vammainen?
Kaikki ovat terveitä. Koska Jumala ei hyväksy vääntyneitä oksia puussaan.
Uskomatonta että lihallisen elämän antaa jonkun yliluonnollisen haltuun, tämä sanelee mitä,milloin,miten. Yksinkertaisesti hulluja hihhuleita.
Saatana teidät perikööön ja perkele kahleissaan pitänee.
Kuollessa siirtyy ajasta ikuisuuteen ja ikä liittyy ajan kulumiseen. Kun ihminen kuolee, aika pysähtyy, koska ei ole enää tätä ruumista jonka avulla liikutaan ajassa eteenpäin.
Taivaassa ei ole egoa on vain sielu.