Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KÄYKÄÄ HAKEMASSA PAKETINNE POSTISTA!!!

Vierailija
14.04.2020 |

Että muut saavat tilaa! paketti ei ikinä tule perille

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORJAA JO SE NÄPPIKSESI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa aikaa hakea. Postin joku konklaavi on niin päättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koronan takia, ettei tuu kiusaus lähteä kesken karanteenin? Joo, vois ehkä silti hakea sen paketin aiemmin, jos ei oo kipee. En mäkään omaani hakenut päivässä, mutta alta puolen viikon kyllä. 

Vierailija
4/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulis saapumisilmoitus. Pari pakettia kateissa.

Vierailija
5/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koronan takia, ettei tuu kiusaus lähteä kesken karanteenin? Joo, vois ehkä silti hakea sen paketin aiemmin, jos ei oo kipee. En mäkään omaani hakenut päivässä, mutta alta puolen viikon kyllä. 

Varsinki terveet työikäset jotka ei oo määrätty karanteeniin pelkää jotain flunssaa ku ei yhtä pakettia uskalla hakea

Vierailija
6/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa posti sovellus! saapumis klmoitus tulee heti kun saa hakea! paperilla kestää tulla luukusta voi mennä jopa viikko

Vierailija
7/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita postin nettisivujen kautta paketin jäljityspyyntö tms.

Vierailija
8/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt jo 3 kertaa. Aina on joku ongelma: pakettia ei löydy, minua ei tulkita oikeutetuksi vastaanottamaan paketti (tullut yritykseen, jonka osakkeet omistan yksin) tai paketti on jo toimitettu kotiin. Siellä se hyllyssä vie tilaa ja minä mietin, miten sen itselleni saisin.

Vierailija
9/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt jo 3 kertaa. Aina on joku ongelma: pakettia ei löydy, minua ei tulkita oikeutetuksi vastaanottamaan paketti (tullut yritykseen, jonka osakkeet omistan yksin) tai paketti on jo toimitettu kotiin. Siellä se hyllyssä vie tilaa ja minä mietin, miten sen itselleni saisin.

Laita asiakaspalveluun viestiä!

Vierailija
10/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne on pidentäneet tota säilytysaikaa, kun ei yhden paketin takia viitsi lähteä (useampia siis tulossa).

Vierailija
11/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain viime viikolla K-marketista, postihylly näytti melkein tyhjältä jotain 5 pakettia oli. Kaikki taitaa tilata niihin täysiin automaatteihin.

Vierailija
12/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin, kunhan se joskus saapuisi. Yli kuukauden oon odotellut 🙄

Vierailija
13/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee asiakaspalvelukeskukseen paljon viestejä, joissa asiakkaat ihmettelevät miksi heidän pakettinsa on viety kauemmas automaattiin.

No siksi, kun lähemmät automaatit on täynnä, kun ihmiset ei hae pakettejaan.

Lisäksi emme ole edes posti tai muu, joka paketit toimittaa, niin emme voi puuttua postin toimintaan.

Ihmiset tilaavat nyt kaikki netistä, käykää hakemassa omanne mahd nopeasti, niin muiden ei tarvitse odotella viikkotolkulla tai hakea toiselta puolelta kaupunkia.

Vierailija
14/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko? Olen laittantu sinne jo 4 viestiä, saanut vastauksena pahoittelut ja "selvitämme asiaa", mutta eikö olekin ihanaa, että on kevät! Ei paljoa lohduta, kun paketti on kadoksissa.

Vierailija
15/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun haette heti, senkin itsekkäät sontiaiset - ettekö tajua, että me muut ei saada paketteja ollenkaan, kun siellä ei ole tilaa.

Meillä muilla ollut paketit jo viikkokaupalla jumissa teidän laiskureiden kanssa!

Vierailija
16/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko? Olen laittantu sinne jo 4 viestiä, saanut vastauksena pahoittelut ja "selvitämme asiaa", mutta eikö olekin ihanaa, että on kevät! Ei paljoa lohduta, kun paketti on kadoksissa.

Jaa kevät - eipä paljon keväältä näytä, kun lunta tulee taivaan täydeltä. Ja paketitkin vielä jumissa jossain ties missä!

Vierailija
17/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin, jos olisi toimitettu johonkin pakettiautomaattiin. Se mihin paketin tilasin oli täynnä ja ihan mikä automaatti 20 km säteellä olisi Ok. Toimittivat sitten pääpostiin ja tiskiltä pitäisi hakea. Keskustaan en halua mennä, kun siellä paljon väkeä. Onneks on vielä kaksi viikkoa aikaa noutaa paketti.

Vierailija
18/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sen takia ne on kateissa, kun linja-auto tökkii. Eli on tukossa.

Vierailija
19/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin, jos olisi toimitettu johonkin pakettiautomaattiin. Se mihin paketin tilasin oli täynnä ja ihan mikä automaatti 20 km säteellä olisi Ok. Toimittivat sitten pääpostiin ja tiskiltä pitäisi hakea. Keskustaan en halua mennä, kun siellä paljon väkeä. Onneks on vielä kaksi viikkoa aikaa noutaa paketti.

Lisään vielä että kaikki automaattiin tai postin sivukonttoreihin toimitetut paketit olen hakenut samana päivänä kun ilmoitus saapuneesta paketista on tullut.

Vierailija
20/46 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun haette heti, senkin itsekkäät sontiaiset - ettekö tajua, että me muut ei saada paketteja ollenkaan, kun siellä ei ole tilaa.

Meillä muilla ollut paketit jo viikkokaupalla jumissa teidän laiskureiden kanssa!

Kuule jos automaatti on täynnä ne viedään lähimpään postiin tai jo nekin missä on tilaa. Ei ne paketit tilan puutteen takia jumissa ole tai häviä kokonaan.