KÄYKÄÄ HAKEMASSA PAKETINNE POSTISTA!!!
Että muut saavat tilaa! paketti ei ikinä tule perille
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hakeeko muut pakettinsa vai ei, ei vaikuta sinun pakettiisi. Jos olet tilannut sen automaattiin joka on täysi, se ohjataan lähimpään postiin.
Idiootti. Luuletko että heillä on tilaa kaikille siellä?
2 viikkoa sitten kun kävin hakemassa heti postini jotta muut saisivat tilaa otti kassa postini jostain roskiksesta koska hyllyt olivat niin täynnä että postia tuli kassoille asti
No missä sitten luulet pakettien olevan? Seilaavat rekassa eestaas kunnes postissa on tilaa? Kyllä ne postiin tulee ja posti ne rekisteröi ja sitten tulee saapumisilmoitus.
Kyllä minä olen pakettiin nopeasti saanut. Toimitusaika riippuu siitä mistä tilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakisin, kunhan se joskus saapuisi. Yli kuukauden oon odotellut 🙄
LATAA POSTI SOVELLUS NIIN SAAPUMIS ILMOITUS TULEE HETI!!
"Lähetystä ei ole vielä rekisteröity" vaikka se on postitettu 1,5 kk sitten.
Lähettäjä ei ole toimittanut pakettia postiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hakeeko muut pakettinsa vai ei, ei vaikuta sinun pakettiisi. Jos olet tilannut sen automaattiin joka on täysi, se ohjataan lähimpään postiin.
Idiootti. Luuletko että heillä on tilaa kaikille siellä?
2 viikkoa sitten kun kävin hakemassa heti postini jotta muut saisivat tilaa otti kassa postini jostain roskiksesta koska hyllyt olivat niin täynnä että postia tuli kassoille astiNo missä sitten luulet pakettien olevan? Seilaavat rekassa eestaas kunnes postissa on tilaa? Kyllä ne postiin tulee ja posti ne rekisteröi ja sitten tulee saapumisilmoitus.
Ne jää jumittamaan logistiikka keskukseen/ posti keskus missä ne lajitellaan! Odottaa siellä kunnes on vapaata tilaa
Miten luulet että postilla on noin paljon tilaa että kaikki saataisiin hyllyille? Yleensä posti on vielä kaupan kanssa kiinnikkäin mikä tekee tilasta vielä pienemmän
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen pakettiin nopeasti saanut. Toimitusaika riippuu siitä mistä tilaat.
Ei riipu. Suomestakin tilaus tulossa mennyt jo 2 viikkoa. Tilaa ei ole postin hyllyillä kun porukka pelkää ulos menemistä joten tilaa uusille posteille ei ole!
Postin aukioloaikaa on supistettu, oisin hakenut jo moneen kertaan jos avautuis aiemmin vaan ei.