Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde "alempaa tasoa" olevan miehen kanssa

Vierailija
13.04.2020 |

Olen akateeminen sinkkunainen, ja nyt olen tavannut kivan miehen jota olen siis tapaillut jonkin aikaa. Mies on kiva ja meillä on hauskaa ja rentoa yhdessä, seksi on mahtavaa jne. Ongelma (tai en tiedä onko tämä ongelma) on se, että mies on erittäin matalasti koulutettu enkä siis pysty kaikesta hänen kanssaan keskustelemaan. En tarkoita etteikö monikin matalasti koulutettu voisi olla hyvinkin sivistynyt, mutta tämä kyseinen mies ei ole, ja hän on muutenkin kauniisti sanottuna "hidas". En halua kuulostaa kusipäältä, mutta olen myös ulkoisesti miehen tason yläpuolella. Tienaan myös paljon enemmän kuin hän. En voi mitään sille että häpeän liikkua hänen kanssaan julkisesti. Kuitenkin jostain kumman syystä rakastan olla hänen seurassaan. Mies on umpirakastunut minuun, itse en oikein vielä tiedä kun epäröin, voiko kahden näin erilaisen suhde toimia pitemmän päälle. Asiallisia mielipiteitä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps. Selvä provo.

Mutta eihän siitä mitään tule, jos koulutettu ihminen etsii tasavertaista suhdetta elämämkoululaisen kanssa. Tuli joskus nuorena kokeiltua tuota, ja alle 2 kk sitä tapailua kesti.

Nuo suhteet kaatuu sen heikomman osapuolen mielenpurkauksiin, raivonpuuskiin tai alemmuudentunteisiin. Pitäisi vaan jaksaa leikkiä, ettei se toisen mutu ja huonosti perustellut mielipiteet haittaa lainkaan, että ne ovat yhtä hyviä kuin mitkä tahansa muutkin perustellut mielipiteet. Pitäisi alkaa dissata omaa koulutustaan, ettei toiselle tule paha mieli, ja mennä mukaan siihen aivottomaan "paperinpyörittelijöiden" dissaamiseen ja ylistää toisen olematonta älyä, josta ei ole mitään muuta näyttöä kuin otuksen oma rehentely.

Hmh, täähän kuulostaa ihan mun eksältä 🤔 luulin kyllä tällöin että minä oon se ”huonompi”....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi