Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde "alempaa tasoa" olevan miehen kanssa

Vierailija
13.04.2020 |

Olen akateeminen sinkkunainen, ja nyt olen tavannut kivan miehen jota olen siis tapaillut jonkin aikaa. Mies on kiva ja meillä on hauskaa ja rentoa yhdessä, seksi on mahtavaa jne. Ongelma (tai en tiedä onko tämä ongelma) on se, että mies on erittäin matalasti koulutettu enkä siis pysty kaikesta hänen kanssaan keskustelemaan. En tarkoita etteikö monikin matalasti koulutettu voisi olla hyvinkin sivistynyt, mutta tämä kyseinen mies ei ole, ja hän on muutenkin kauniisti sanottuna "hidas". En halua kuulostaa kusipäältä, mutta olen myös ulkoisesti miehen tason yläpuolella. Tienaan myös paljon enemmän kuin hän. En voi mitään sille että häpeän liikkua hänen kanssaan julkisesti. Kuitenkin jostain kumman syystä rakastan olla hänen seurassaan. Mies on umpirakastunut minuun, itse en oikein vielä tiedä kun epäröin, voiko kahden näin erilaisen suhde toimia pitemmän päälle. Asiallisia mielipiteitä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasoero on yksi tai kaksi pykälää, niin voi vielä toimia. Tommonen 10 pykälää alemmalla tasolla oleva luuseri pitäis tajuta heivata heti menemään.

Vierailija
2/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että naiset eivät naisi alaspäin.

Nyt akateemisella miehillä on ilonpitoa enemmän, kun heille on kysyntää kaikista yhteiskunnan sosiaaliluokista. Jos naiset alkavat pariutumaan sosiaalisesti alaspäin, tämä rakennelma horjuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi toimia, jos halveksit kumppaniasi tai häpeät liikkua hänen kanssaan julkisesti.

Mind you. Mies ei välttämättä ole ollenkaan ”tasosi” alapuolella, sä vaan määrittelet ”tason” jotenkin kummallisesti. Mutta lopputulos on silti sama. On väärin olla kumppanin kanssa, jota häpeää. Päästä hänet etsimään joku, joka arvostaa häntä.

Vierailija
4/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tasoero on yksi tai kaksi pykälää, niin voi vielä toimia. Tommonen 10 pykälää alemmalla tasolla oleva luuseri pitäis tajuta heivata heti menemään.

Ei hän ole luuseri, sitä en tarkoittanut - ap

Vierailija
5/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateemisemmin kouluttautunut kuin tämän hetkinen mieheni ja koen, että minä voin sivistää häntä tiedoillani ja motivoida yrittämään elämässä korkeammalle. Kyllä sinunkin tyypilläsi on varmasti jotain mitä sinä voit oppia häneltä. Mutta toki se on jokaisen asia päättää millaisen kumppanin haluaa.

Vierailija
6/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtis tommoseen..huonot lähtökohdat suhteelle.

Vierailija
7/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi toimia, jos halveksit kumppaniasi tai häpeät liikkua hänen kanssaan julkisesti.

Mind you. Mies ei välttämättä ole ollenkaan ”tasosi” alapuolella, sä vaan määrittelet ”tason” jotenkin kummallisesti. Mutta lopputulos on silti sama. On väärin olla kumppanin kanssa, jota häpeää. Päästä hänet etsimään joku, joka arvostaa häntä.

Voit olla oikeassa. Sitä juuri mietin että pitäisikö päästää irti etten päädy satuttamaan? Ehkä tämä "taso" oli väärä ilmaus, mutta mies on itse sanonut niin, ettei ikinä olisi uskonut että saisi kaltaiseni naisen. Siksi hän onkin ehkä niin hullaantunut.

Vierailija
8/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tasoilla te olette? Sinä 4/5 ja mies 1/5, tai jotain vastaavaa?

Vierailija
9/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehelle tuo avausviestisi, niin ei tarvitse enää miettiä mitä teet. Olet sairas.

Vierailija
10/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää tuollaisia miettiä niin mies ansaitsee parempaa eli naisen joka rakastaa häntä omana itsenään. Ja sinä voit myös etsiä itsellesi sopivan kumppanin jonka kanssa ei tarvitse pohtia typeriä tasoja.

Vierailija
11/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että akateeminen kuvittelee olevansa jotenkin muita parempi 3-5 vuoden koulutuksen ansiosta.

Vierailija
12/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen akateemisen kommentti tähän. Pidä hauskaa sen minkä pidät, laske kesän päätteeksi kuitenkin menemään. Keskustelutaidottomuus ja häpeä eivät tule poistumaan, lisäksi jatkossa tulet löytämään muitakin puutteita laihan tilipussin lisäksi. Kuvittele itsesi esim. kollegasi karonkkaan miehesi kanssa... Niinpä, eli hauskanpitoon - kyllä, aivomiesainesta - ei.

Nimim. kesäkollia myös joskus kokeillut

Vierailija
13/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo.

Vierailija
14/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö.

Vierailija
15/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulkoisesti tasoltasi parempi ja lisäksi vielä koulutus, ansio ja älykkyys ovat eri tasoa, niin minkä ihmeen takia olet hänen kanssaan? Pitäkää suhde sitten vain seksisuhteena jos mies on siihen valmis pienen suostuttelun kautta.

Ihan ok provo, mutta kirjoitus paljasti

mies52v

Vierailija
16/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että akateeminen kuvittelee olevansa jotenkin muita parempi 3-5 vuoden koulutuksen ansiosta.

Kyse ei ole paremmuudesta vaan ennemmin erilaisuudesta. - ap

Vierailija
17/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään että aloittaja on tosissaan.

Suuri ero älykkyydessä tuottaa yleensä vaikeuksia suhteessa. Mutta onko hänellä on sinulle sen sijaan jotain arvokasta annettavaa, kuten onnellisuutta, iloa, lämpöä, rakkautta, hauskuutta, luovuutta, kauneutta?

Jos on, punnukset saattavat hyvinkin mennä tasoihin, kunhan molemmat ymmärrätte arvostaa toistenne lahjoja, ja saatte antoisan suhteen muutamaksi vuodeksi, kunnes elämä vie erilleen.

Vierailija
18/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ulkoisesti tasoltasi parempi ja lisäksi vielä koulutus, ansio ja älykkyys ovat eri tasoa, niin minkä ihmeen takia olet hänen kanssaan? Pitäkää suhde sitten vain seksisuhteena jos mies on siihen valmis pienen suostuttelun kautta.

Ihan ok provo, mutta kirjoitus paljasti

mies52v

Kerroin jo miksi, hän on kiltti, hyvää ja hauskaa seuraa ja seksi on mahtavaa. - ap

Vierailija
19/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap seurustelee siis mamun kanssa.

Vierailija
20/41 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että naisetkin alkavat tunnustaa tasojen olemassaolon.

Totuus velvoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi