Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder uupumus?

Vierailija
13.04.2020 |

Olin vielä ennen epidemiaa tinderissä erittäin aktiivinen ja swaippailin tosi monen naisen kohdalla oikealle. Mätsejä tuli ja deiteillä käyntiä jne. Nyt olen huomannut, että suunnilleen sadasta yhdestä tulee tykättyä. Ronkeliksi tullut vaikka samoista naisista valikoin kyllä monet oikealle ennen kotikaranteeni aikaa. Ei vain kiinnosta muut kuin kuvan/tekstin perusteella potentiaaliset pidempi aikaiset suhteet. Muilla vastaavia uupumuksen merkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin kukaan ei pidä minusta ja treffeillä en ole käynyt. En tiedä vaikuttaako, ettei minulla ole vartalokuvaa, vaikka en ole lihava vaan sporttinen vartalo. En vaan halua esitellä kroppaani, ehkä pitäisi. Ei sieltä mitään löydy, odotan aikaa, että pääsee ihmisten ilmoille

Vierailija
2/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, paljon matchejä ja sitten en jaksa jutella siellä pitkään. Parhaiten onnistunut homma, kun mies ehdottanut nopeasti tapaamista ja pisin tindersuhde kesti vuoden. Nyt ei vaan jaksa viritellä uutta ja matchit varmaan hermostuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tosin kukaan ei pidä minusta ja treffeillä en ole käynyt. En tiedä vaikuttaako, ettei minulla ole vartalokuvaa, vaikka en ole lihava vaan sporttinen vartalo. En vaan halua esitellä kroppaani, ehkä pitäisi. Ei sieltä mitään löydy, odotan aikaa, että pääsee ihmisten ilmoille

Kannattaa se vartalokuva laittaa. Ei tosin mitään yläkroppa paljaana ja mielellään jonkun toisen ottamana tai ainakin feikattu tilannekuva.

Vierailija
4/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on ollut .

Nyt olen uuden suhteen kynnyksellä, tapasin erään miehen ennen kuin korona lähti hanskasta. Hän on kiinnostunut/ihastunut, mutta mä olen aika pelästynyt tästä tilanteesta ja kuormittunut kotikoulusta ja muuttuneesta arjesta ja kaikesta ja suhde tuntuu taakalta, ylimääräiseltä taakalta. Kyse ei ole siitä, että toisessa olisi mitään vikaa, tuntuu vain siltä, että aivoissa ei vain ole tilaa tällaiseen nyt. Ne ovat selviytymismoodissa. 

Vierailija
5/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tylsistyin parissa päivässä. Huono aika ladata tinderi. Tykkäyksiä paljon mutta hirmu vähän kiinnostavia miehiä. Ja kun ei pääse treffailemaan eikä kiinnosta mikään viikkojen kirjeenvaihtelu niin poistin koko roskan.

Onneksi työpaikalla satoja miehiä joita voi ihastella.

Vierailija
6/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, paljon matchejä ja sitten en jaksa jutella siellä pitkään. Parhaiten onnistunut homma, kun mies ehdottanut nopeasti tapaamista ja pisin tindersuhde kesti vuoden. Nyt ei vaan jaksa viritellä uutta ja matchit varmaan hermostuu

Tuo juuri onkin haasteellista, kun ei tässä tilanteessa oikein tapaamiset onnistu. Itse olen aiemmin ihan tyytyväisenä kirjoitellut pidempäänkin ilman tapaamista, mutta onko se nyt tämä tilanne kun sitä tapaamisen mahdollisuutta ei edes ole niin ei jaksa kirjoitella pitkään. Tai sitten olen jo omat liirumlaarumit toistanut liian monelle.

Vierailija
7/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä voi tavata vaikka ulkoilun merkeissä ja pitää turvaväli

Vierailija
8/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap kuulostaa vain tulleensaa järkiinsä. Mitä mieltä on tykätä kaikista, kannattaakin valita vain ne joista oikeasti on kiinnostunut. Ja sitten alkukesästä pääsee tapaamaan.

Vierailija
9/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin trollien trolli.

Vierailija
10/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää porukkaa. Usein rumia epätoivoisia miehiä...ei vaan jaksa kiinnostaa 😂 en halua mitään minun elämääni rumistuttamaan.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän