Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi kun mies ei koskaan halua katsoa kanssani leffaa tai tehdä mitään muutakaan yhdessä?

Vierailija
13.04.2020 |

Jopa kävelylle lähtö vaikeaa? Ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja lapsiakin on.

Ikinä ei innostu mistään ehdotuksistani, mutta toisaalta harvemmin ehdottaa mitään muuta tilalle. Itse olen avoin kaikelle, ja jos jotain joskus perheenä tehdään, ne on miehen ehdotuksesta ja silloin kaikki menee hänen ehdoillaan.

Seksiä kuitenkin mies haluaisi ja kiukuttelee siitä, kun minulla halut aika lailla menneet, vaikka seksiä silti välillä
yhä on. Itse tunnen itseni vaan tosi yksinäiseksi suhteessa, koska mies ei vaikuta olevan kiinnostunut minusta muuten kuin silloin kun haluaa seksiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen katottuna/varalla/ylläpidolla jonka kanssa tekee kaikkea tota, sun kanssa oleminen lähinnä puuduttaa. Näin se vaan on.

Mikä auttaa? Ei välttämättä mikään. Voi yrittää perheneuvolaa, puhumista, raivoomista tai viimeisenä keinona, vaihtamalla paranee.

Henkilökohtaisesti en katsoisi tollasta möllö-örkkiä elämässäni. 

Vierailija
2/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi yhtä hyvin ihmetellä, miksi sinä et halua seksiä mutta leffaseura kelpaisi.

Sianjättö olisi molemmille paras ratkaisu. Molemmat olette täynnä katkeruutta ja vihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on toinen katottuna/varalla/ylläpidolla jonka kanssa tekee kaikkea tota, sun kanssa oleminen lähinnä puuduttaa. Näin se vaan on.

Mikä auttaa? Ei välttämättä mikään. Voi yrittää perheneuvolaa, puhumista, raivoomista tai viimeisenä keinona, vaihtamalla paranee.

Henkilökohtaisesti en katsoisi tollasta möllö-örkkiä elämässäni. 

Olen itse ehdottanut eroa, kun kaikki yksinkertaisetkin asiat tuntuvat vaikeilta, mutta mies ei kuulemma missään nimessä halua sitä. En siis täysin ymmärrä? Kuulemma haluaa olla minun kanssani, eikä ole muitakaan... En tiedä onko koskaan kyennyt sellaiseen läheisyyteen kenenkään kanssa. On jollain tavalla tosi estynyt ja joustamaton ihminen. T. Ap

Vierailija
4/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis aina ollut tuollainen? Mitkä asiat teidät aikoinaan vei yhteen?

Vierailija
5/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö pakottaa katsomaan jotain romanttisia komedioita? Yleensä miehiä ei kiinnosta tuollaiset.

Vierailija
6/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi yhtä hyvin ihmetellä, miksi sinä et halua seksiä mutta leffaseura kelpaisi.

Sianjättö olisi molemmille paras ratkaisu. Molemmat olette täynnä katkeruutta ja vihaa.

Kuten aloituksessani sanoin, seksiä on yhä aika ajoin, mutta koen sen puuduttavaksi koska mies ei ole valmis tekemään mitään sen eteen että kipinä ja läheisyys säilyisi tai löytyisi uudelleen. Leffaseuraa olen ollut vailla jo vuosia. Miehen mielestä kaikki leffat joita katson ovat tyhmiä, tykkää itse katsella pelkästään kauhua tai scifiä, ja voisin kyllä itse välillä katsoa niitäkin leffoja miehen kanssa, mutta katsoo kannettavaltaan, niin etten näe niitä, eikä koskaan kerro kun alkamassa katsomaan leffaa. Ja muutenkin on alkanut tympiä se että vaikka katsoisin jonkun ”hänen leffansa” niin hän ei koskaan puolestaan voi antaa minun valita elokuvaa.

Minulle kävisi ero, koska kuolen pystyyn jos mitään muutosta ei tapahdu, mutta mies ei ehdottamasti halua erota ja tekee erosta varmasti kaikin puolin hyvin vaikeaa. T. Ap

Vierailija
7/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että tympeetä sen käytös, parisuhteeseen pitää panostaa. Jos ei kerta halua sinkku olla. Et vaadi todellakaan liikaa.

Vierailija
8/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siis aina ollut tuollainen? Mitkä asiat teidät aikoinaan vei yhteen?

Kyllä me alussa katsoimme elokuvia ja sarjoja yhdessä, vaikka kyllä ne useimmiten oli miehen valitsemia. Mitään romanttisia komedioita ei olla ikinä katsottu! Mies katsoo tosi väkivaltaisia ohjelmia, ja niitäkin olen välillä hänen mieliksi katsonut, vaikka tulee ihan henkisesti huono olo, joten siinä mielessä en ymmärrä miksi ei voisikin vaikka katsoa romanttista komediaa kanssani, vaikka en itsekään niitä kovin usein katsele?

Olin aika nuori kun rakastuin, mieheni on oikeastaan ensirakkauteni, vaikka olen seurustellut aiemminkin. Ne suhteen olivat enemmän sellaista ihastusta. Meillä oli yhteisiä kavereita ja jotkut elämänarvot samanlaisia, mutta parisuhteelta taidetaan haluta ihan eri asioita. Mies ei edes kaipaa sellaista läheisyyttä. T. Ap

Vierailija
9/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten aloituksessani sanoin, seksiä on yhä aika ajoin, mutta koen sen puuduttavaksi koska mies ei ole valmis tekemään mitään sen eteen että kipinä ja läheisyys säilyisi tai löytyisi uudelleen. Leffaseuraa olen ollut vailla jo vuosia. Miehen mielestä kaikki leffat joita katson ovat tyhmiä, tykkää itse katsella pelkästään kauhua tai scifiä, ja voisin kyllä itse välillä katsoa niitäkin leffoja miehen kanssa, mutta katsoo kannettavaltaan, niin etten näe niitä, eikä koskaan kerro kun alkamassa katsomaan leffaa. Ja muutenkin on alkanut tympiä se että vaikka katsoisin jonkun ”hänen leffansa” niin hän ei koskaan puolestaan voi antaa minun valita elokuvaa.

Minulle kävisi ero, koska kuolen pystyyn jos mitään muutosta ei tapahdu, mutta mies ei ehdottamasti halua erota ja tekee erosta varmasti kaikin puolin hyvin vaikeaa. T. Ap

Hanki rakastaja.

Vierailija
10/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ! 

Vierailija
11/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tekosyy. Tekosyy siis sinun puoleltasi miksei sinun oikeasti tarvitse ruveta eroa hankkimaan, voit vain sanoa niin. Erot ei koskaan ole helppoja, joskus niihin on vain pakko ryhtyä. Ellei halua, on vain kestettävä nykytilanne.

Vierailija
12/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ehdit löytämään tasa-arvoisemman kumppanin, joka ei kontrolloi. Ehkä on yhteisiä kiinnostuksia. Mies löytää taas itselleen hänen tyyliinsä sopivan. Jos aiot jäädä ehkä joku tulkki saa välillenne kommunikaation hetkeksi, mutta ehkä mies ei kuuntele muita. 

Vierailija
13/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan just tuollaisia miehet/parisuhteet on ja siksi tajusin jo nuorena etten ole ollenkaan parisuhdetyyppiä. 

N43

Vierailija
14/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulla oli tuollainen mies, ja olimme olleet yhdessä koko siihenastisen aikuiselämäni ajan. Suhteen alussa teimme kaikkea kivaa ja katsoimme leffoja yms. (hänen valitsemiaan usein, mutta kuitenkin). Hänestä tuli jotenkin kauhean iloton ja vakava ja kärttyisä, ei kuitenkaan ollut masentunut tms. Kaikki olisi pitänyt mennä hänen mielensä mukaan ja heräsin siihen, miten olin vuosikaudet mennyt vain virran mukana ja suostunut kaikkeen mukisematta. Tajusin sitten, etten halua elää sellaista elämää ja mieskin oli alkanut tuntumaan enemmänkin veljeltä kuin puolisolta. Hän ei pitänyt halustani tehdä elämässäni muutoksia, etenkin työuraani liittyen, eikä hän halunnut tukea minua vaikeissa tilanteissa tai tehdä yhdessä mitään (muuta kuin makuuhuoneessa).

Vierailija
15/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minulla oli tuollainen mies, ja olimme olleet yhdessä koko siihenastisen aikuiselämäni ajan. Suhteen alussa teimme kaikkea kivaa ja katsoimme leffoja yms. (hänen valitsemiaan usein, mutta kuitenkin). Hänestä tuli jotenkin kauhean iloton ja vakava ja kärttyisä, ei kuitenkaan ollut masentunut tms. Kaikki olisi pitänyt mennä hänen mielensä mukaan ja heräsin siihen, miten olin vuosikaudet mennyt vain virran mukana ja suostunut kaikkeen mukisematta. Tajusin sitten, etten halua elää sellaista elämää ja mieskin oli alkanut tuntumaan enemmänkin veljeltä kuin puolisolta. Hän ei pitänyt halustani tehdä elämässäni muutoksia, etenkin työuraani liittyen, eikä hän halunnut tukea minua vaikeissa tilanteissa tai tehdä yhdessä mitään (muuta kuin makuuhuoneessa).

P.S. Ero oli elämäni paras päätös. Nykyään jo pitkään parisuhteessa ihan erilaisen ja niin ihanan ihmisen kanssa. ❤️

Vierailija
16/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman minun mieheltäni.

Tosin myös hänen kokemus minusta voisi olla samankaltainen. En kyllä mitään neuvoja osaa antaa.

Tunnen usein itseni jotenkin vääränlaiseksi ja mieskin syyllistää. Vaikka jopa anoppi kutsuu miestä mölliksi.

Silti minusta tuntuu kuin kaikki olisivat hänen puolella ja jäisin erossa ihan yksin. Jonkinlainen syyllisyys ja epäonnistuminen kalvaa.

Toivottavasti sinä osaat tehdä päätöksiä!

Vierailija
17/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hieman minun mieheltäni.

Tosin myös hänen kokemus minusta voisi olla samankaltainen. En kyllä mitään neuvoja osaa antaa.

Tunnen usein itseni jotenkin vääränlaiseksi ja mieskin syyllistää. Vaikka jopa anoppi kutsuu miestä mölliksi.

Silti minusta tuntuu kuin kaikki olisivat hänen puolella ja jäisin erossa ihan yksin. Jonkinlainen syyllisyys ja epäonnistuminen kalvaa.

Toivottavasti sinä osaat tehdä päätöksiä!

Voimia sinulle. Minä jäin erossa yksin, kun jopa vanhempani asettuivat puolisoni puolelle. Itse kuitenkin ajattelen, että on parempi, vaikka olisi vain muutama aidosti hyvä ihminen elämässä kuin paljon ihmisiä, jotka saavat aikaan vain pahaa oloa.

Vierailija
18/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tekosyy. Tekosyy siis sinun puoleltasi miksei sinun oikeasti tarvitse ruveta eroa hankkimaan, voit vain sanoa niin. Erot ei koskaan ole helppoja, joskus niihin on vain pakko ryhtyä. Ellei halua, on vain kestettävä nykytilanne.

Uskon kyllä että jossain vaiheessa saisin kerättyä tarpeeksi voimia ja toteutettua eron. Nyt viime vuosina on vaan tapahtunut paljon muutakin sellaista, joka vienyt voimiani esim toisen vanhempani ja hyvän ystäväni kuolemat. Lisäksi lasten ongelmat ovat verottaneet voimia.

Tunnen myös mieheni, joka todennäköisesti kostaisi eron kaikin mahdollisin keinoin, eikä todellakaan jaksaisi miettiä lasten parasta. En yllättyisi vaikka olisi esim vuosia puhumatta minulle. Tosi hankalaa miettiä mikä sitten olisi järkevin vaihtoehto lastenkin kannalta. Minä olisin aina se perheen rikkoja myös uskonnollisen suvun mielestä, ja mies varmesti lisäisi vettä myllyyn.

Voihan se olla että se onkin tekosyy. Toisaalta tunnen myös omat voimavarani, ja näin herkempänä ihmisenä luulen että murtuisin täysin tuollaisessa tilanteessa, kun on jo valmiiksi jaksamisen äärirajoilla. Yritän kyllä vahvistua kokoajan. T. Ap

Vierailija
19/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa!!

Vierailija
20/35 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rohkeaa, avointa ja rehellistä keskustelua jotta voisitte paremmin ottaa huomioon toistenne toiveet, ilman täydellisyyden vaatimusta tai vaatimusta liian raskaan taakan kantamisesta. Yleisesti ottaen avoimuus on aina kyräilyä tai katkeruutta parempi vaihtoehto. Näin voitte luoda paremmat edellytykset suhteenne terveelle kehitykselle ja välttää eron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme