Selvästi yli puolet Uusimaalaisista toivoo eristyksen päättyvän.
Niinpä. Se viisaampi osa. Se osa joka osaa ajatella. Se osa joka ei halua paniikissa vouhottaa. Se osa joka ei kirjoittele vauvapalstalle!
Kommentit (16)
Mun käy kyllä sääliksi niitä riihimäkeläisiä, hämeenlinnalaisia jne. joiden työmatka Helsinkiin kestää rajan vuoksi 3h enemmän päivässä kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy kyllä sääliksi niitä riihimäkeläisiä, hämeenlinnalaisia jne. joiden työmatka Helsinkiin kestää rajan vuoksi 3h enemmän päivässä kuin normaalisti.
Ehkä hekin toivovat rajoitusten lopettamista!
Miksi ei toivoisi. Eihän voimassa oleva rajoitus anna heille mitään turvaa tai hyötyä ylipäätään.
Keskimääräinen uusmaalainen on melko itsekäs. Siksi asiaa ei pidä kysyä heiltä tai HUSilta, vaan muun Suomen sairaanhoitopiireiltä.
Vierailija kirjoitti:
Hah ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mua kiinnostaa ku tekis mieli mökille lähteä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei toivoisi. Eihän voimassa oleva rajoitus anna heille mitään turvaa tai hyötyä ylipäätään.
Keskimääräinen uusmaalainen on melko itsekäs. Siksi asiaa ei pidä kysyä heiltä tai HUSilta, vaan muun Suomen sairaanhoitopiireiltä.
Pyh!
Mä ainakin helsinkiläisenä toivon tiukennuksia, ulkonaliikkumiskielto saisi tulla tuon ihmisten välinpitämättömyyden takia.
No tietenkin. Eihän siitä ole mitään hyötyä.
Pääkaupunkiseudulle ulkonaliikkumiskielto ja maskipakko!
Mitä ideaa olisi eristää yksi maakunta, kun taudinkantajia on kaikkialla?
Eristäkää itsenne, se toimii. Ei luulisi olevan Nurmeksen pojille liian vaikeaa.
Myös suuri osa vankiloissa olevista vangeista toivoo vapautuvansa. Ei tarkoita, että heidät kannattaisi vapauttaa.
Toi koko eristys on suuri vitsi. Ihan millä tahansa meriselityksellä pääsee läpi ja mitään ei tarkisteta mistään. Voit kertoa rajalla olevasi Nelson Mandela ja menossa YK:n yleiskokoukseen Helsingistä Kuohijoen seurantalolle, missä tarkoituksenasi on esittää unkarilaisia kansantanhuja Australian aborginaalien edustajalle...
Läpi menee ja matka jatkuu...
Vuosisadan älyttömin juttu. Ei mitään järkeä eikä mitään hyötyä.
Mutta saadaanpahan sitten naureskella jälkeen päin. 
Vierailija kirjoitti:
Myös suuri osa vankiloissa olevista vangeista toivoo vapautuvansa. Ei tarkoita, että heidät kannattaisi vapauttaa.
Uusimaalaiset vaan eivät ole tehneet mitään pahaa. Heidät on eristetty ihan vaan mielivaltaisesti!
Hah ei voisi vähempää kiinnostaa.