Mies säilyttää exän tavaroita, huolehtii että exän pitää saada rahaa
Esim leikkimökistä jonka he ovat yhdessä hakeneet jostain. Niin jos maksan hänen exälle nii sitte saan sen mun lapsille. Niin siis mitä ihmettä? pitääkö mun maksaa exälle siitäkin että saan olla miehen asunnossa? Koska ex on saattanut yhdessä miehen kanssa sinne jotain hankkia.
Ex lähti itse lätkii..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä niin ettei sillä mitään merkitystä ole vaikka se tavara olisi ilmaiseksi saatu. Eikä mitenkään ihme että jos se leikkimökki on ilmaiseksi saatu, niin se tavallaan kuuluu ex-eukolle jollei miehellä edes ole lapsia.
Se on sitten eri juttu että miksi mies haluaa puolet siitä hinnasta sinulta, kun voisi vaan puolet maksaa exälle, jompi kumpi teistä? Ehkä hän ei ole niin varma sinusta.
Niinpä sitä minäkin mietin. Mies on kyllä tehnyt kaiken työn mökin eteen ja miehellä on kyllä lapsi mutta ei tuon exän kanssa vaan aiemman.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa hyvältä ihmiseltä, joka välittää läheisistään ja pysyy väleissä exänkin kanssa. Valitettavasti nyt päätynyt yhteen mustasukkaisen nipottajan kanssa.
Minusta taas edellinen suhde kuuluu päättää eikä sitoa exää itseensä sillä että on luvannut myydä yhdessä hankittuja tavaroita ja tilittää puolet niistä exälle. Ei exästä kuulu huolehtia tuolla tavalla.
Yleensä yhdessä hankitut tavarat jaetaan erossa puoliksi ja molemmat huolehtii sen jälkeen omista talouksista. Toki jos nyt oikeasti hätä olis eikä oo vaihtoehtoa ja jos ois yhteinen lapsi. Niin asia olisi toinen.
Olen itsekin eronnut paljon pidemmästä suhteesta. Mies tuntuu että ei ole eronnut Oikeasti
Nyt koska otin tän puheeksi niin hän palaa asiaan keskiviikkona. Kiva , mun tyttö odotti sitä että mies tulee siskonsa kanssa käymään kun niin oli sovittu. Mutta tämä lupaus nyt sitten petettiin miehen puolelta koska otin esille sen että onko päässyt yli Oikeasti exästään.
Hirveen kiva kyllä. Mä nyt pärjään, mutta kiva tolle tytölle kun odotti :(
Ei oo kyllä eka kerta tällänen tempaus miehen puolelta.
Mun mielestä sinne leikkimökkiin vois maksaa 5e pääsylippuja aina puoleksi tunniksi kerrallaan.
Sit ne lippituotot laitettais mun tilille ja leikkimökki olis sillee niinku osamaksuna kuitattu pikkuhiljaa.
T. se ex kuka makso siit pualet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä niin ettei sillä mitään merkitystä ole vaikka se tavara olisi ilmaiseksi saatu. Eikä mitenkään ihme että jos se leikkimökki on ilmaiseksi saatu, niin se tavallaan kuuluu ex-eukolle jollei miehellä edes ole lapsia.
Se on sitten eri juttu että miksi mies haluaa puolet siitä hinnasta sinulta, kun voisi vaan puolet maksaa exälle, jompi kumpi teistä? Ehkä hän ei ole niin varma sinusta.Niinpä sitä minäkin mietin. Mies on kyllä tehnyt kaiken työn mökin eteen ja miehellä on kyllä lapsi mutta ei tuon exän kanssa vaan aiemman.
Niin, se miehen lapsi on ollut sen verran vanha ja lahjoittaja on ajstellut näitä sen viimeisiimän exän lapsia. Eli jos joku tässä on törppö niin se on se ns. miehesi.
Valitse itse haluatko jatkaa, puolet tuosta summasta se ottaisi jos lapset mökkiä käyttäisivät. Hommaa oma mökki omaan kotiin.
Minä en ymmärrä miksi ap:n pitäisi ilmaiseksi leikkimökki saada. Jos sen myyntiarvo on 300€, niin ei 150€ minusta paha hinta ole. Toki jos summa on liian suuri, pitää varmaan etsiä jostain edullisempi leikkimökki tai olla ilman. Itse todennäköisesti tarttuisin tilaisuuteen ja ostaisin mökin. Voisin sen itse sitten myydä kun sille ei enää ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sinne leikkimökkiin vois maksaa 5e pääsylippuja aina puoleksi tunniksi kerrallaan.
Sit ne lippituotot laitettais mun tilille ja leikkimökki olis sillee niinku osamaksuna kuitattu pikkuhiljaa.
T. se ex kuka makso siit pualet
Eikö se ollut ilmainen...
Mies vaikuttaa hyvältä ihmiseltä, joka välittää läheisistään ja pysyy väleissä exänkin kanssa. Valitettavasti nyt päätynyt yhteen mustasukkaisen nipottajan kanssa.