Eronnut ja nyt 33 v , voinko enää löytää rakkauden?
Kommentit (23)
Et voi, miksi muuten erosit? Jos kerran eronnut jo tuossa iässä niin eipä sinusta ole pitkään avioliittoon
Et, raja on 32v. Seuraavassa elämässä sitten.
Rakkauden voi löytää vain omasta itsestään.
Aika synkkiä ajatuksia nuorella ihmisellä. Ootko joku susiruma vai miks epäilet, ettet löytäis enää ketää?
Vierailija kirjoitti:
Et voi, miksi muuten erosit? Jos kerran eronnut jo tuossa iässä niin eipä sinusta ole pitkään avioliittoon
mies alkoi manipuloida
Et missään nimessä, elämä loppui nyt.
Ei voi, mutta toisaalta miksi pitäisi? Elämässä on paljon muutakin. Kerran täällä vaan eletään, oli elämä sitten mitä tahansa.
Minä erosin kun olin 33v. Menin uuden miehen kanssa naimisiin kun olin 35v ja sain lapsen.
Menet vaan rohkeasti muutamille treffisivustoille ja aloitat tapailut Skypessä. Tilanteen rauhoittuessa näette sitten vaikka jossain kahvilassa. Pelkällä surkutelulla et tule löytämään ketään.
Et todellakaan. Ei kukaan ota ikäloppua vaivakseen.
Mä löysin rakkauden vielä nelikymppisenä. Vain se vastarakkaus jäi uupumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin rakkauden vielä nelikymppisenä. Vain se vastarakkaus jäi uupumaan.
Laatikkoleukaiselta triatlonisti korona-kirurgi sitä tuskin kannatti odottaa.
Joo, et voi mitenkään, olet niin kauheen vanha jo. Älä nyt hyvä ihminen edes unta nää mistään rakkauksista enää, juna meni jo !
Tottakai voit. Itse erosin 35v. Sitten löysin uuden rakkauden 39v ja saimme kaksi lasta.
Jos olet yksinhuoltaja ja nainen, et voi. Jonkinlaista säätöä löydät helposti, mutta et rakkautta.
Olen 32 ja erosin juuri. Pitäis kiireesti löytää uusi mies, että ois pieniäkään mahiksia saada lapsi. Harmi vaan, että haluaisin vaan entisen miehen takaisin. Miehen pitäisi olla fiksu, hauska ja lapseton, joten epäilen ettei sellaista löydy. Masentaa.
Et voi. Typerä ajatus!
Mun isä oli 74v kun rakastui viimeisen kerran ja ehti 4v nauttimaan upeasta suhteesta.
Itse erosin 33v ja löysin nykyisen mieheni 36v:nä 3 lapsesta huolimatta. 24v tulee juuri täyteen yhdessäoloa.
No voi nyt sentään.. miksi ET vois löytää??