”Löytyi sakset, kone ja väriä” – tällaisia hiustyylejä suomalaiset ovat jo parturoineet kotioloissa
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006466106.html?ref=rss&utm_medium=soc…
Jälleen kerran karmeita voimaannuttavia sivusiilejä ja lyhyttä nyhrytukkaa. Ainoastaan nuo Elisen hiukset olivat kauniit ja Miran ok.
Kommentit (28)
Jotenkin viehättävää, miten rennosti nämä suhtautuu sellaiseen oikeasti pikkuasiaan kuin tukkaan.
Pidetään tää vapautuneisuuden tila jatkossakin, eikä oteta paineita jostain niin turhasta kuin tukanleikkuusta, tytöt ja pojat!
Taitoa löytyy noilta naisilta. Ei ollut kaikki hiukset mun makuun, mutta hyvää kädenjälkeä on.
Onko kukaan sivusiilin omistaja oikeasti kuvannut tukkaansa voimaannuttavaksi vai onko tämä joku palstan keksimä tapa pilkata tyyliä mistä ei itse tykkää?
Mitä väliä minkälainen tukka jollain tuntemattomalla on?
Itse en viehäty perus miestukasta (joka on 3/4 miehistä), mutta ei minua silti jonkun Pihtiputaan Penan hiustyyli kiinnosta pätkän vertaa, eikä varmaan Penaakaan kiinnosta minun mielipiteeni.
Koska mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin en sano mitään.
Vallitsevan tilanteen huomioiden niin minusta nuo kaikki sangen onnistuneita. Itse tykkäsin Kisun ja Satun hiuksista eniten. Yleensäkin nyt hienoa jos edes hiuksissa väriä kun elämä muuten pelkkää harmautta. Lisäplussaa jokaiselle noista että tekivät itse tai joku läheinen eivätkä menneet kampaajalle. Ensi viikonloppuna puolisoni värjää ja leikkaa minun hiukseni joten eiköhän sieltäkin jotain muuta kuin normityyli kampaajan jäljiltä irtoa. Töihin uskallettava seuraavana maanantaina kuitenkin uusilla hiuksilla että toivottavasti ei mene aivan ns. reisille.
Ei kyllä näin miehenä viehätä kenenkään muun kampaus kun Elenan.