Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttoiko Rogaine jotenkin sinua? Miksei ole suun kautta nautittavia tuotteita?

Vierailija
13.04.2020 |

Hiukset vaan harvenee (mies). Tuntuu jotenkin turhauttavalta ostaa jotain Rogainea, joka lupaa vain pysäyttää hiustenlähdön ehkä ja silloinkin vain, jos koko ajan käyttää. Miksi ei ole mitään suun kautta otettavaa lääkettä? Vai onko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finasteridi

Vierailija
2/3 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on helpompaa estää testosteronin vaikutukset paikallisesti kuin pysäyttää testosteronin tuotanto kokonaan. Onhan niitä lääkkeitä jotka estävät varmaan myös miestyyppisen kaljuuntumisen, mutta haitat voivat olla suurempia kuin hyödyt.

Itse olen nainen ja kävin lääkärissä pyytämässä antiandrogeeneja kaljuuntumiseen. Lääkäri ei suostunut, koska ei nähnyt minulla kaljuuntumista. Lisäksi tukistustestin tulos oli normaali. Suositeltiin juurikin tuota rogainea, jos asia itseäni häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käyttämään rogainea varmaan lopun elämäni, tosin just tällä hetkellä tuntuu että hiuksia lähtee siitä huolimatta :( Aikaisemmin sillä saavutti tilan, että hiuksia ei juurikaan irronnut. Suun kautta otettavia on ainakin spironolaktoni, mutta en nyt muista että se olis mulla ihan dramaattisesti toiminut, vaikka sen piti pistää hiusten kasvuun todella vauhtia. No nyt voisi yli viiden vuoden tauon jälkeen ehkä taas kokeilla.

Mutta kyllä sitä rogainea varmaan kantsii käyttää, sillä on kai helpompi pysäyttää hiustenlähtö kuin alkaa kasvattaa niitä kokonaan uusiksi?