Miten hitossa hiukset saa leikattua ja siistiksi nyt, kun parturit ja kampaamot ovat pannassa?
Kommentit (37)
Nyt ei leikata! Nauti siitä, kohta rupeaa hallitus leikkaamaan.
Minä menen kampaajalle ensi viikolla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meilläpäin kampaamot on auki.
Onhan ne auki, mutta niihin ei suositella menemään. Kampaaja on alle metrin päässä ja koskettelee käsillään päätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne auki, mutta niihin ei suositella menemään. Kampaaja on alle metrin päässä ja koskettelee käsillään päätäsi.
No minun kampaaja huolehtii hygieniasta.
Mene pieneen kampaamoon, sellaiseen, missä ei ole 10 kampaajaa rivissä duunissa. Riskit on melko pienet tällaisessa toiminnassa.
Luulisi, että bad haircut olisi nyt muodissa. Siis vaimon tai miehen tai isän tai äidin leikkaama.
Mä menisin kampaajalle, jos se käyttäis hengityssuojainta. Vaan ei kai käytä, kun missään ei oo mainittu, että kampaajia ohjeistetaan käyttämään sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun kampaaja huolehtii hygieniasta.
Vähän kuin ”ei me tarvita kortsua, kun mulla ei oo tauteja”
Ostin laitteet 25e ja hyvin onnistuu. Itse asiassa lopputulos parempi kuin koskaan parturin jäljiltä.
Siihen menee muutama vuosi. Mulla on tukkaa häntäluuhun ja miehellä solisluihin.
Umpimetsäläiset
Anna kerrankin kasvaa. Ponnari vaan päähän ja kohta sinulla on pitkät ja kauniit hiukset, joita yksikään kampaaja ei ole pilannut.
Lähikampaajassa on kampaajat ovat yksi kerrallaan töissä ja yksi asiakas kerraallaan käsittelyssä. Ei mielestäni ole hirveä riski mennä tuollaiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene pieneen kampaamoon, sellaiseen, missä ei ole 10 kampaajaa rivissä duunissa. Riskit on melko pienet tällaisessa toiminnassa.
Se turvaetäisyys ei ole mikään suositus, vaan määräys! Ilman mitään ”huolehdin hygieniasta” poikkeuksia! Oireetonkin voi olla taudinkantaja!
No ei mitenkään jos et kampaajalle mene :D
Kysyin kampaajaltani onko valmis vielä ottamaan minut asiakkaaksi ja vastaus oli kyllä. Varasin siis ajan ja kysyin asiaa koska koko työpäivän olen lähikosketuksessa ihmisten kanssa. Useamman kymmenen päivittäin ja toiset jopa yskivät ja räkivät päin näköä.
Mä tarvitsisin hiusten latvojen leikkauksen. Pyydän varmaan siskoa leikkaamaan hiukseni. Eikä ole ylimääräistä rahaa kampaamoon törsättäväksi.
Pitkä tukka on tosi helppo leikata. Katsokaa YouTubesta ohjeita. Oon itse leikannut pitkän, lievästi kerrostetun vuosia itse, ei rahansäästön vaan tiukan aikataulun takia.
Kunnon sakset ja oikeat vetokulmat.
Asun maassa jossa kaikki kampaamot ovat olleet kiinni jo neljä viikkoa. Onneksi kävin juuri viikkoa ennen sulkemista. Mutta normaalisti käyn kuuden viikon välein ja tämä tilanne jatkuu vielä viikkoja. Joten kyllä tämä alkaa olla jo ongelma. Plus sitten kun ne viimein avautuvat niin varmaan on niin ruuhkaa että aikaa ei saa moneen viikkoon. Kai pitää jotenkin itse saksilla yrittää.