Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hitossa hiukset saa leikattua ja siistiksi nyt, kun parturit ja kampaamot ovat pannassa?

Vierailija
13.04.2020 |

Alan pikku hiljaa näyttää umpimetsäläiseltä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläpäin kampaamot on auki.

Vierailija
2/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei leikata! Nauti siitä, kohta rupeaa hallitus leikkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kampaajalle ensi viikolla ainakin. 

Vierailija
4/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne auki, mutta niihin ei suositella menemään. Kampaaja on alle metrin päässä ja koskettelee käsillään päätäsi.

Vierailija
5/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne auki, mutta niihin ei suositella menemään. Kampaaja on alle metrin päässä ja koskettelee käsillään päätäsi.

No minun kampaaja huolehtii hygieniasta.

Vierailija
6/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pieneen kampaamoon, sellaiseen, missä ei ole 10 kampaajaa rivissä duunissa. Riskit on melko pienet tällaisessa toiminnassa. 

Vierailija
7/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että bad haircut olisi nyt muodissa. Siis vaimon tai miehen tai isän tai äidin leikkaama.

Vierailija
8/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin kampaajalle, jos se käyttäis hengityssuojainta. Vaan ei kai käytä, kun missään ei oo mainittu, että kampaajia ohjeistetaan käyttämään sellasia.

Vierailija
9/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun kampaaja huolehtii hygieniasta.

Vähän kuin ”ei me tarvita kortsua, kun mulla ei oo tauteja”

Vierailija
10/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin laitteet 25e ja hyvin onnistuu. Itse asiassa lopputulos parempi kuin koskaan parturin jäljiltä.

Vierailija
11/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen menee muutama vuosi. Mulla on tukkaa häntäluuhun ja miehellä solisluihin. 

Umpimetsäläiset

Vierailija
12/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kerrankin kasvaa. Ponnari vaan päähän ja kohta sinulla on pitkät ja kauniit hiukset, joita yksikään kampaaja ei ole pilannut.

Vierailija
13/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti käyn kampaajalla.

Vierailija
14/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikampaajassa on kampaajat ovat yksi kerrallaan töissä ja yksi asiakas kerraallaan käsittelyssä. Ei mielestäni ole hirveä riski mennä tuollaiseen paikkaan.

Vierailija
15/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pieneen kampaamoon, sellaiseen, missä ei ole 10 kampaajaa rivissä duunissa. Riskit on melko pienet tällaisessa toiminnassa. 

Se turvaetäisyys ei ole mikään suositus, vaan määräys! Ilman mitään ”huolehdin hygieniasta” poikkeuksia! Oireetonkin voi olla taudinkantaja!

Vierailija
16/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään jos et kampaajalle mene :D

Vierailija
17/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kampaajaltani onko valmis vielä ottamaan minut asiakkaaksi ja vastaus oli kyllä. Varasin siis ajan ja kysyin asiaa koska koko työpäivän olen lähikosketuksessa ihmisten kanssa. Useamman kymmenen päivittäin ja toiset jopa yskivät ja räkivät päin näköä.

Vierailija
18/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsisin hiusten latvojen leikkauksen. Pyydän varmaan siskoa leikkaamaan hiukseni. Eikä ole ylimääräistä rahaa kampaamoon törsättäväksi.

Vierailija
19/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on tosi helppo leikata. Katsokaa YouTubesta ohjeita. Oon itse leikannut pitkän, lievästi kerrostetun vuosia itse, ei rahansäästön vaan tiukan aikataulun takia.

Kunnon sakset ja oikeat vetokulmat.

Vierailija
20/37 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maassa jossa kaikki kampaamot ovat olleet kiinni jo neljä viikkoa. Onneksi kävin juuri viikkoa ennen sulkemista. Mutta normaalisti käyn kuuden viikon välein ja tämä tilanne jatkuu vielä viikkoja. Joten kyllä tämä alkaa olla jo ongelma. Plus sitten kun ne viimein avautuvat niin varmaan on niin ruuhkaa että aikaa ei saa moneen viikkoon. Kai pitää jotenkin itse saksilla yrittää.