Tinderdeitin profiilissa lukee mitat 168/48 kg, ei kuvaa. Miltä näyttää?
Kommentit (55)
Huolestuttavan laiha, minusta. Olen 155/54 ja kroppa sporttinen, lihaksia löytyy.
Eikö jossain ollut se sivusto mistä voi katsoa kuvia tietyn pituisista ja painoisista ihmisistä?
Aika laihahan tuo tietysti on, mutta voi olla ihan ns. luonnostaan hoikka joka ei vain helposti liho vaikka söisi hyvin.
Vaikea sanoa miltä näyttää, kun ei tiedä puhutko Lissusta vai Lassesta. Hoikka ihminen, sanoisin.
Jaahas. Pahan pistit. Olisiko tumma tukka ja vähän pisamia? Ehkä ulkonevat hampaat mutta viehättävät silmät? Pienet jalat, kengänkoko 36-37?
Vierailija kirjoitti:
Eikö jossain ollut se sivusto mistä voi katsoa kuvia tietyn pituisista ja painoisista ihmisistä?
Aika laihahan tuo tietysti on, mutta voi olla ihan ns. luonnostaan hoikka joka ei vain helposti liho vaikka söisi hyvin.
Niin, no jos on todella, todella siro.
Olen 169 cm ja näytin parhaimmaltani kun olin 52-kiloinen. Eksän mielestä mulla oli silloinkin ylimääräistä pepussa ja reisissä, joten kai ne neljä kiloa olisi minustakin voinut irrottaa. Eli ei se välttämättä liian laiha ole, riippuu ihan ruumiinrakenteesta yms.
Miten sulla ei ole kuvaa, jos kerran tinderistä sen bongasit? En itse käytä tinderiä mutta eikö se just kuvilla toimi?
Täällä on viimeaikoina ollut muitakin kyselemässä, miltä näyttää 168 / 48. Nyt alkaa vähän haiskahtaa siltä, että joko ap:lla tosi huono itsetunto, tai todennäköisemmin, hän haluaa provosoida ihmisiä avaamaan sanaisen arkkunsa ja kuvailemaan meitä alipainoisia ihmisiä mitä alhaisemmilla sanoilla - kuten yleensä käy.
Ei tuo nyt mikään luuranko ja törkeän laiha automaattisesti ole. Tiedän montakin noilla mitoilla, eivätkä he ole mitenkään liian laihoja. Siro kroppa, pienet rinnat, vähän lihaksia, sellainen luonnostaan hoikka.
https://app.mybodygallery.com/#/?height=168&weight=50
Todella hoikka, kuten kuvista näkyy.
Tuon verran painoin teininä kun vedin laihdutuksen överiksi ja hormonitoiminta loppui.
Minä olin noissa mitoissa aika hintelä. En osaa sanoa miltä näyttää, kun riippuu ruumiinrakenteesta. Alipainoinen joka tapauksessa.
Todella laiha.