Onko kellään nondualistinen, ykseyteen perustuva maailmankatsomus? Kiinnostaisi kuulla lisää.
Olen alkanut pohtimaan, että mitä jos kaikki elämä onkin yhtä ja samaa energiaa, joka virtaa vaan erinäköisissä ja muotoisissa elollisissa kuorissa. Siis että loppujen lopuksi puussa ja minussa virtaa ihan sama energia. Minua ei ole varsinaisesti olemassa erillisenä persoonana tai sieluna, vaan olen fyysinen kuori, jonka läpi energia kulkee ja saa minussa aikaan elämää.
Kommentit (25)
Sivustolla Luxonia on aiheesta lisää
Vierailija kirjoitti:
Eckhart Tollen kirjat voivat olla mielenkiintoisia, jos haluaa tietää lisää ego- ja ykseysasioista.
Kvanttifysiikasta kiinnostuneita suosittelen katsomaan tämän pitkän dokkarin.
Saattaa olla vähintäänkin mieltä avaava kokemus.
Sen nimi on "What The Bleep Do We Know".
Ja oikeastaan tuo dokkari on erinomainen niille, jotka eivät kvanttifysiikasta ymmärrä mitään tai ole siitä kiinnostunut, kuten minä.
Täältähän tuli paljon hyviä vinkkejä syvällisempään aiheeseen perehtymiseen, thanks! Av:hen voi aina luottaa :)
Nondualismi on kyllä kiinnostava näkökulma todellisuuteen! Olis kiva löytää muitakin kiinnostuneita.
Eckhart Tollen kirjat voivat olla mielenkiintoisia, jos haluaa tietää lisää ego- ja ykseysasioista.
Kvanttifysiikasta kiinnostuneita suosittelen katsomaan tämän pitkän dokkarin.
Saattaa olla vähintäänkin mieltä avaava kokemus.
Sen nimi on "What The Bleep Do We Know".