Naiset luulee että miehet ihannoivat nukkemaisen täydellisiä naisia
Mutta katsokaapa naiset tyttökalentereita. Niissä on jopa rumahkoja naisia ainakin näin naisen silmään. Ei todellakaan mitään täydellisiä Sharon Tateja niissä.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tiedän, en luule, että miehet ihailevat isotissisiä naisia. Nukkemaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tai edes kauneudella, pääasia, että tissiä löytyy. Tämä on tullut erittäin selväksi.
Se että vaatii naiselta asialliset hinkit, ei ole kohtuuton vaatimus. Kohtuuton vaatimus olisi taksikuskilta esim. vaatia autoksi linja-autoa, jota sillä tietenkään ei olisi koska on taksi-kuski. Normaalilla naisella on B/C/D-kupin rinnat ilman pyytämistäkin, ja niiden vaatiminen ei ole kohtuutonta.
Nuo ei ole isot rinnat ellei nainen ole todella hoikka. Eli jos mies vaatii isoja rintoja tyyliin Katri Kulmuni niin sellaiset on vain pienellä prosentilla naisista.
No onko joku ollutkaan muunlaisia vaatimassa ? Pointti oli siinä, että naiseLLA on yleensäkin riNNAT ! Siis muunlaiset kuin A-kupit.
Et kai nyt leikistä suuttunut? Pikku pippelisi on varmasti ihan hyvä. Ja eihän se koko vaan ne taidot, plaa plaa.. mitä te miehet nyt itsellenne sanottekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tiedän, en luule, että miehet ihailevat isotissisiä naisia. Nukkemaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tai edes kauneudella, pääasia, että tissiä löytyy. Tämä on tullut erittäin selväksi.
Se että vaatii naiselta asialliset hinkit, ei ole kohtuuton vaatimus. Kohtuuton vaatimus olisi taksikuskilta esim. vaatia autoksi linja-autoa, jota sillä tietenkään ei olisi koska on taksi-kuski. Normaalilla naisella on B/C/D-kupin rinnat ilman pyytämistäkin, ja niiden vaatiminen ei ole kohtuutonta.
Miehillä nyt ei ole hajuakaan kuppikoista, se on jo monta kertaa todettu. Esim. C tai D kuppi pienellä 65 cm tai 70 cm ympäryksellä tarkoittaa miehen silmissä pientä rintaa. Monen mielestä liian pientä. esim. Itselleni on sanottu, että tissit on liian pienet, et kelpaa. Rintaliivikokoni on C 70. Miesten ja naisten käsitykset siitä mikä on pientä tai suurta, saati normaalia, eroavat hyvin paljon toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisella pitää rinnat olla? Ne on vaan tiellä ja tuo lisää painoa ja tekee vaikeammin hallittavaksi.
Et ole tainnut ikinä nähdä miten jotkut menettää järkensä tissien edessä ja jopa omaisuutensa. On ne niin merkillisen kuumottavat nuo ( . ) ( . )
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisella pitää rinnat olla? Ne on vaan tiellä ja tuo lisää painoa ja tekee vaikeammin hallittavaksi.
Siksi, että niitä saa puristella, pureksia, imeä ja leipoa. Ja jos on pitkät riipparit, niin niistä saa hyvän tyynyn nukkuessa ja toiselle puolen korvaläpän lämmittämään..
Ei välttämättä ihaile mutta himoitsee. Mutta myös ns. helpot ja groteskit naiset kiinnostaa heitä, jos nukkeja ei ole saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä nyt ei ole hajuakaan kuppikoista, se on jo monta kertaa todettu. Esim. C tai D kuppi pienellä 65 cm tai 70 cm ympäryksellä tarkoittaa miehen silmissä pientä rintaa. Monen mielestä liian pientä. esim. Itselleni on sanottu, että tissit on liian pienet, et kelpaa. Rintaliivikokoni on C 70. Miesten ja naisten käsitykset siitä mikä on pientä tai suurta, saati normaalia, eroavat hyvin paljon toisistaan.
No empä alkaisi naisena keulimaan tuolla naisten omankaan anatomian tuntemuksella, täältäkin saa lukea harvase päivä, kun joku 40 :nen akka ei vieläkään osaa tissiliiviensä kokoa mitata tai tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä alkaisi naisena keulimaan tuolla naisten omankaan anatomian tuntemuksella, täältäkin saa lukea harvase päivä, kun joku 40 :nen akka ei vieläkään osaa tissiliiviensä kokoa mitata tai tietää.
Oliskohan silloin kyseessä kuitenkin mies Porvoosta.
Olen kyllä itse aina miettinyt, että nimenomaan ne nukkemaiset naiset ovat miesten mieleen. En ole sellainen. Eikä ole koskaan ollut suurta sukseetakaan. Myös hieman bimbot ja kikattelevat naiset vetoavat miehiin, ja jos nukkemaiset piirteet, kikattava luonne ja hyvä kroppa yhdistetään niin suosio on taattu.
Koskapa olin nuorena hyvin epäsuosittu, jäi aikaa lukea ja kehittää harrastetaitoja. Ukkokin löytyi vaikka naama on karu. Mihinkään tyttökalenteihin en kuunaan olisi edes halunnut, painajaismainen ja kammottava ajatus!
Näin jälkikäteen mietittynä, onneksi olen ollut vaatimaton ulkonäöltäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itse aina miettinyt, että nimenomaan ne nukkemaiset naiset ovat miesten mieleen. En ole sellainen. Eikä ole koskaan ollut suurta sukseetakaan. Myös hieman bimbot ja kikattelevat naiset vetoavat miehiin, ja jos nukkemaiset piirteet, kikattava luonne ja hyvä kroppa yhdistetään niin suosio on taattu.
Koskapa olin nuorena hyvin epäsuosittu, jäi aikaa lukea ja kehittää harrastetaitoja. Ukkokin löytyi vaikka naama on karu. Mihinkään tyttökalenteihin en kuunaan olisi edes halunnut, painajaismainen ja kammottava ajatus!
Näin jälkikäteen mietittynä, onneksi olen ollut vaatimaton ulkonäöltäni.
Mä oon tässä korona karanteenissa katsellut netistä erilaisia ohjelmia ja dokkareita. Erityisesti häkellyin siitä kuinka fiksun oloisetkin miehet ovat seonneet kauniiden naisten äärellä. Tietty naistyyppi näissä onkin aina ollut mukana, joko hiljainen ja suloinen taikka povipommit paksulla tukalla ja perällä. Merkillisen huonoa käytöstäkin siedetään kauneuden vuoksi. Ruma olisi varmaan lentänyt saman tien ulos..
Kyllä itsensä nukkemaisesti tälläävät miehetkin saavat paljon positiivista huomiota miehiltä. Ei ole pelkästään naisten etuoikeus tämä. Uskon että sillä on jotain tekemistä sen kanssa mitä kulttuuri pitää femiinisenä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kerron esimerkin oiitsestäni: naiset on koko mun elämäni dissanneet ulkonäköäni. On dissattu milloin hiuksia (kiharat) , milloin kroppaa(muodokas mutta hoikka ), vaatteita, meikkaamattomuutta jne. Maireasti vtuillen todettu, että sinäkin oot nyt kerrankin nätti kun olen juhlan kunniaksi laittanut korkkaria ja ripsaria. Oon kai sellainen perusnätti, vähän huolittelematon.
Mutta mutta. Miehet tykkää ihan älyttömästi. Tulevat juttelemaan, baarissa pörräävät ympärillä, saan rakkaudentunnustuksia yllättäviltäkin tahoilta ja olen seurustellut nyt pitkään upean miehen kanssa.
Eli sanoisin, että on paljon parempi olla iloinen, eläväinen ja älykäs perusnätti, kuin täydellisen kaunis ja huoliteltu ankea tikkuakka.
No. Uskoo ken haluaa. Suhtaudun hyvin varauksellisesti väittämiisi nättiyteen ja älykkyyteen, hoikkuuskin on hiukan kyseenalainen seikka.
Ennemmin tuosta tekstistä tulee mieleen korkeintaan normaalinnäköinen perusmuikkeli, jolla on isot tissit, joita pistää näkyvästi tyrkylle kuvitellen saavansa siten ihailua jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kerron esimerkin oiitsestäni: naiset on koko mun elämäni dissanneet ulkonäköäni. On dissattu milloin hiuksia (kiharat) , milloin kroppaa(muodokas mutta hoikka ), vaatteita, meikkaamattomuutta jne. Maireasti vtuillen todettu, että sinäkin oot nyt kerrankin nätti kun olen juhlan kunniaksi laittanut korkkaria ja ripsaria. Oon kai sellainen perusnätti, vähän huolittelematon.
Mutta mutta. Miehet tykkää ihan älyttömästi. Tulevat juttelemaan, baarissa pörräävät ympärillä, saan rakkaudentunnustuksia yllättäviltäkin tahoilta ja olen seurustellut nyt pitkään upean miehen kanssa.
Eli sanoisin, että on paljon parempi olla iloinen, eläväinen ja älykäs perusnätti, kuin täydellisen kaunis ja huoliteltu ankea tikkuakka.
No. Uskoo ken haluaa. Suhtaudun hyvin varauksellisesti väittämiisi nättiyteen ja älykkyyteen, hoikkuuskin on hiukan kyseenalainen seikka.
Ennemmin tuosta tekstistä tulee mieleen korkeintaan normaalinnäköinen perusmuikkeli, jolla on isot tissit, joita pistää näkyvästi tyrkylle kuvitellen saavansa siten ihailua jne.
Hitto että ihmiset on kyllä ikäviä toisillensa. Jos jostain paistaa hivenkin hyvää itsetuntoa se pyritään heti murentamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tuosta tekstistä tulee mieleen korkeintaan normaalinnäköinen perusmuikkeli, jolla on isot tissit, joita pistää näkyvästi tyrkylle kuvitellen saavansa siten ihailua jne.Hitto että ihmiset on kyllä ikäviä toisillensa. Jos jostain paistaa hivenkin hyvää itsetuntoa se pyritään heti murentamaan
”Ankea tikkuakka” termin käyttäminen ei nyt ehkä kuitenkaan anna tuostakaan kirjoittajasta niin positiivista mielikuvaa kuin hän ehkä itse kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei ole isot rinnat ellei nainen ole todella hoikka. Eli jos mies vaatii isoja rintoja tyyliin Katri Kulmuni niin sellaiset on vain pienellä prosentilla naisista.
No onko joku ollutkaan muunlaisia vaatimassa ? Pointti oli siinä, että naiseLLA on yleensäkin riNNAT ! Siis muunlaiset kuin A-kupit.
No mutta tuopa oli kivasti sanottu. Pahoittelen ällöttävyyttäni ja piiloudun suonsilmäkkeeseen.
T. A-kuppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuopa oli kivasti sanottu. Pahoittelen ällöttävyyttäni ja piiloudun suonsilmäkkeeseen.
T. A-kuppinen
Hei, älä huoli. Noi on sit niitä jotka putsataan vehkeitä ja lompakkooaan myöten. Bigger, better and meaner ;D
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt. Tämä luulo johtunee siitä, että sinulla itselläsi on isot padat. Miehet nyt sitten kehuvat niitä, jotta pääsevät jalkojen väliin. Tämä ei välttämättä tarkoita sitä, että kaikki miehet pitävät isotissisistä naisista, edes nekään, jotka niitä kehuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. A-kuppinen
No makuasioista ei kai voi kiistellä. Minitissiset nyt harvoin on kovin kiihottavia miesten silmissä. Harva nainenkaan kostuu 160cm miehistä