Kuinka nopeasti seksi oli muuten erinomaisessa suhteessasi loistavaa?
Monesti kun valittelee sitä, että jonkun kiinnostavan ihmisen kanssa tapailu loppui tympeään seksiin, saa kommenttina armon antamisen harjoittelun ajaksi.
Kuinka monella seksi on oikeasti muuttunut alun kömpelyyksien jälkeen erinomaiseksi? Kuinka monella taas ei ole?
Oma kokemukseni se, että seksi ei ole muuttunut merkittävästi paremmaksi vaikka on antanut sille aikaa. Päin vastoin, alun kömpelö seksi on muuttunut vain lopulta aivan mahdottomaksi edes harrastettavaksi.
Kommentit (13)
Harvemmin kömpelö tms. seksi muuttuu paremmaksi.
Ainoastaan silloin voisi onnistua, jos se kömpelö on ihan nyt vaikka ensimmäistä kertaa asialla ja jännittää paljon.
Mutta jos jo kokenut ihminen on aina vaan kömpelö tai tekee jotenkin "väärin" niin se ei usein muuksi muutu.
On niinkin, että jotkut ihmiset sopivat toisilleen yhteen paremmin.
Toisen kanssa seksi on vaan parempaa kuin toisen.
En kovin kauan jaksaisi jos ei ole mukavaa yhdessä.
Sitten on niin, että jos itse kokee että seksi ei onnistu jonkun kanssa niin sitten se "epäonnistuja" saattaa onnistua sellaisen kanssa joka ei niistä asioista välitä tai ei se kömpelyys sitä toista haittaa.
Olen näin ajatellut kun joku mies jonka kanssa minulla ei ole synkannyt yhtään sitten kuitenkin löytää toisen naisen. En sitä muutoin ymmärrä.
Ei muuttunut ikinä paremmaksi. Ja inhoon jos toista pitää jotenkin ohjailla, ei ole oikea match silloin, jotenkin.
Kyllä se on heti alkuun loistavaa!
Sama kokemus. Tosin minusta seksi on enemmänkin kemioista kiinni, eikä sänkykemia välttämättä selviä kuin kokeilemalla. Jos se on kunnossa, ei haittaa vaikka seksi olisikin teknisesti haparoivaa. Ja jos se puuttuu niin mikään määrä kamasutrataitoja ei seksielämää pelasta.
Minulla noin kymmenennen kerran jälkeen. Siihen asti kumppanin uutuuden liika kiihottavuus tekee seksistä liian lyhytkestoista. Sisäsyntyinen hermoilu uudessa suhteessa on vaivani. Minulle seksi on toki silloinkin hyvää, usein kumppanille riittämätöntä. Tämän olen tehnyt tiettäväksi kaikille seksikumppaneille ja hyvin ovat kaikki ymmärtäneet. Jos eivät, he eivät ole olleet minua varten. Nyt ei ole ollut tarvetta kymmeneen vuoteen selitellä mitään, sillä nykyseksi on taivaallista enkä enää etsi uusia kumppaneita.
Mulla ei ole kokemusta kuin kahdesta miehestä. Ekan kanssa seksi eli ekalla kerralla huonoa ja se oli huonoa vielä pari kuukautta myöhemmin. Pidin sitten moooooonta vuotta taukoa miehistä kun luulin että seksi ei olekaan niin kivaa kun olin ajatellut. Tämän nykyisen kanssa seksi oli upeaa heti ekalla kerralla, muita miehiä en sitten lähtenytkään enää katselemaan. :)
Ehkä kymmenisen kertaa meni epävarmuuden ja harjoittelun piikkiin. Sen jälkeen alkoi sujua varsin tyydyttävästi.
Heti ensimmäisestä kerrasta lähtien ja siitä se lähti vain paranemaan. Mutta meillä oli myös tunteet jo mukana siinä vaiheessa suhdetta.
Heti. Mutta se olikin naisen kanssa.
En minä edes rakastu mieheen, jos seksi sen kanssa on paskaa.
Eli en voisi olla tuollaisessa tilanteessa eikä suhde voi olla ”muuten erinomainen” jos seksi ei ole hyvää.
vaihdelleet parista tunnista useaan vuoteen. kumppaneita ollut useita kymmeniä. aina ollut loistavaa joka kerta.