Miten elämäsi eroaisi nykyisestä, jos olisit vielä yhdessä ENSIRAKKAUTESI kanssa?
Pistetääs tälläinen ajatusleikki pääsiäisen ratoksi pystyyn :)
Kommentit (48)
En tiedä oikeastaan. Joku vika siinä varmaan on kun on eronnut lastensa äidistä. Ja kaljuuntunut. Oo sitä ensirakkauden määrää, huh😅
Jos olisin ensirakkauteni kanssa yhä yhdessä, olisimme katkeria ja onnettomia. Tavattiin nuorina ja molemmilla oli kasvaminen kesken.
Molemmin puolin petettiin, kuviteltiin että anteeksianto vain parantaisi suhdetta kun päästiin vaikeuksista yli... No eihä meillä moiseen ollut vielä kykyjä. Meillä siis ei, tunnen kyllä jokusen nuorena yhteen menneen parin, jotka ovat osanneet kasvaa yhdessä.
Olisi meillä varmaan lapsia ja omakotitalo. Luultavasti tekisin työtä koska antaisi mahdollisuuksia olla öitä pois kotoa, tai olisin keksinyt jonkun sellaisen harrastuksen.
Olisin varmaan onneton. Elämä olisi tylsää. Meillä oli onnelliset pari vuotta silloin kun sitä kesti, mutta ei meistä olisi ollut loppuelämän suhteeseen.
Olisin joko alkoholisti, tai kuollut. Ex-vaimo oli ensi rakkaus, mutta muuttui juopoksi ja petturiksi. Joten ei kiitos enää sitä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin yhteen poikaa lukiossa, mutta se ei edes tajunnut, että pidin siitä. Oli sellainen nörtti. Nykyään hän on varsin menestynyt mies. Ainakin olisi ollut aineellisesti rikas elämä.
Miksi et olet kertonut ihastuksestasi, vieläkään?
Hän muutti myöhemmin Helsinkiin opiskelemaan, meni naimisiin ja sai lapsia. Erosi kylläkin myöhemmin. Minäkin menin toisen kanssa. Mitä sitä enää kertomaan.
Jaa-a. En tiedä, kun en saanut sitä miestä itselleni. Meni naimisiin mun rippikoulukaverin kans ja saivat 5 lasta. Mukava pariskunta ovat kyllä. Itse oon ollu 18vuotiaasta asti mieheni kans enkä parempaa olis voinu toivoa. N46.