Mihin jotkut tarvitsevat ne kaikki kasvojenhoitotuotteet?
On kasvojenpuhdistusainetta, kasvovettä ja kasvovoidetta, mitä muuta vielä.
Jotkut käyvät aamulla suihkussa joten ymmärrän, että silloin täytyy illalla meikit pestä, jolloin kasvojenpuhdistusaineen ymmärrän. Mutta illalla suihkussa käyvät, mihin te tarvitsette niitä? Siis oikeasti, en mä tiedä. En käytä itse meikkivoidetta atooppisen ihoni takia, laitan vain kulmat ja välillä ripsaria. Nämä molemmat lähtee Sebamedilla, vaikka ripsari on vedenkestävää. Eikö meikkivoide ym. lähde normaaleilla pesuaineilla? Entä mikä on kasvoveden merkitys, entä miksi pitäisi olla erikseen kasvovoide? Siihenkin Ceralan on mielestäni oikein passeli, niin kuin muunkin vartalon rasvaamiseen.
Alapeukkuja varmaan satelee, mutta haluan tietää miksi käytätte edellä mainittuja tuotteita. Jos esim. kasvovedestä voisi olla jotain hyötyä tälle taas ihottumaan lehahtaneelle naamalleni, niin voisin kokeillakin. Nyt pidän noita aineita vain turhana rahanmenona, kun niillä Sebamedilla ja Ceralanilla luulen pärjääväni.
Kommentit (41)
Itse huomaan ainakin ison eron siinä, että mitä käytän. Kun välillä ei jaksa tehdä mitään extraa niin taas kun jaksaa niin eron huomaa.
Kosteuttamiseen, ihon kirkastamiseen ja värin tasoittamiseen, ikääntymisen merkkien hidastamiseen.
No kyllä varmaan monet niistä toimivat. Mä en vain yksinkertaisesti jaksa ottaa selvää tuollaisista, joten en juurikaan hoida ihoani.
Vierailija kirjoitti:
Ceralan tukkii ihohuokoset, ei sitä voi kasvovoiteena käyttää.
Näin Ceralania vuosia käyttäneenä sanoisin, että voihan käyttää. Ehkä se ei sitten kaikille sovi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan sulle, atooppinen iho on ihan eri kuin rasvoittuva sekaiho mustapäillä.
Jaa, no en onnittelisi itseäni tästä. Ei se jatkuva kuivuus ja lehahteleva iho mikään kiva sekään ole.
Ap
Minulla on vaikka mitä naamarasvoja ja hoitotuotteita. Ongelma on, etten muista käyttää niitä säännöllisesti, joten tuskin niistä saan paljon hyötyäkään.
Koen ne jotenkin itsensä hemmotteluna ja olevani jotenkin aikuismaisempi ja lähempänä ihanneminääni, joka uskollisena ihonhoitorutiineilleen nuita käyttää päivittäin. Eli enemmän mielikuviin liittyen niitä ostan ja käytän kun muistan.
Mä levitän Cien-yövoidetta kasvoihin, pyyhin froteepyyhkeellä pois.
Laitan sitten samaa voidetta kasvoille...siinä se
Mitä sitä ihoa turhaan venyttämään ja vatkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä ihoa turhaan venyttämään ja vatkaamaan.
Wut?
Ehkäpä jotkut tykkää kosmeettisesti miellyttävämmistä hoitotuotteista ja ylipäätään nauttii ihonhoidosta? En voisi kuvitellakaan että tunkisin suihkusaippuaa naamaani ja silmiini. Ja kosteuttava kasvovesi puhdistuksen jälkeen tuntuu ihanalta kuivalla iholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä ihoa turhaan venyttämään ja vatkaamaan.Wut?
Mikä vtun Wut?
Olen alkanut käyttää silmänympärysvoidetta ja kasvovoidetta aina ikääni sopien 20-vuotiaasta. Nyt olen 50-vuotias, minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Tosin olen perinyt hyvät geenit ja elänyt terveellisesti. Olen atoopikko, mutta aikuisiällä ainakin kasvojen iho voinut ihan hyvin. Pesen meikit Nivean edullisella maidolla ja Nivean kasvovesi sen jälkeen. Nykyään käytän voiteissa Chanel, Kanebo, Sisley, siis panostan voiteisiin. Ovat hintavia, mutta sopivat ainakin minun iholleni ja tuloksen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun Wut?
Wut on viha saksaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun Wut?
🤔
Pitäähän naisilla nyt kaikenmaailman turhat tökötit olla, luulevat raukat, että niillä tulee kauniimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä jotkut tykkää kosmeettisesti miellyttävämmistä hoitotuotteista ja ylipäätään nauttii ihonhoidosta? En voisi kuvitellakaan että tunkisin suihkusaippuaa naamaani ja silmiini. Ja kosteuttava kasvovesi puhdistuksen jälkeen tuntuu ihanalta kuivalla iholla.
Mä en tiedä mitä kasvovettä joskus kokeilin, mutta tunne oli kaikkea muuta kuin ihana. Kiristi ihan kamalasti, oli varmasti vääränlaista.
Wut?[/quote]
Mikä vtun Wut?[/quote]
Wut on viha saksaksi.[/quote]
Pikemminkin kiukku tai raivo. Viha on Hass.
Mä käytän päivittäin 5-8 eri ainetta kasvoille enkä halua luopua yhdestäkään. Iho voi hyvin ja tykkään nyhrätä tuollaisten juttujen kanssa :)
Onnea vaan sulle, atooppinen iho on ihan eri kuin rasvoittuva sekaiho mustapäillä.