Gallup: Minkä ikäisenä koit ensirakkautesi?
Minkä ikäisenä kohtasit ensi rakkauden (tai jos et ole vielä kohdannut, niin kerro ainakin ikäsi).
Kerro myös, oletko miekkonen (M) vai naikkonen (N).
Kommentit (16)
13 vuotiaana. Rakastan häntä edelleen, olen 36 ja nainen
Riippuu vähän mikä lasketaan. 5-9 luokalla olin todella rakastunut yhteen luokkalaiseeni, mutten edes puhunut mitään hänelle. 20 vuotiaana rakastuin nykyiseen mieheeni. En ole kokenut rakastavani romanttisesti kuin näitä kahta henkilöä.
15-vuotiaana. Ollaan edelleen yhdessä.
Olin 4-vuotias, kun yhtä poikaa katsoessani päiväkerhossa tajusin, että tätä se rakkaus on.
Seuraava oli koulussa, ekalla luokalla, ja siitä eteenpäin olin jatkuvasti ihastunut johonkin.
Ensimmäinen suurempi rakkaus oli 17-vuotiaana. Silloin oli jo seksiäkin mukana.
En ikinä mutta ihastuin ekan kerran 12 vuotiaana.
N23
5-6 -vuotiaana. Se loppui siihen, kun näin hänen tupakoivan. Yäks! Ja nainen olen.
23, en ole vielä kohdannut. En ole miekkonen, vaan vielä poikanen.
16v. Todella dramaattinen teinirakkaus, joka kesti reilu vuoden ja päättyi kyyneliin. Meni todella kauan toipua sydänsurusta. 25v. tapasin nykyisen aviomieheni, johon myös rakastuin, mutta rakkaus oli alusta lähtien jotenkin seesteisempää, ja niin kuin melkein 17 vuoden jälkeen voi sanoa, kestävämpää.
N41v.
31-vuotiaana. Olin juuri eronnut eksästä, jonka kanssa oltiin oltu järkiperustein ja muodon vuoksi yhdessä vuosikymmen, ja tarkoitus oli viettää villiä sinkkuelämää ainakin se seuraava vuosikymmen. Ja sitten kohtasin hänet, joka vei jalat alta ihan totaalisesti.
14-15 -vuotias olin, muistaakseni syksyllä tapasimme ja seuraavana keväänä täytin 15. Poika oli kaksi vuotta vanhempi.
Tyttö olin silloin, nykyisin nainen (en naikkonen).
5-vuotiaana ihastuin ekan kerran, 17-vuotiaana rakastuin
22-vuotiaana. Olen nainen.