Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys sinulle, joka koet eläväsi onnellista elämää

Vierailija
12.04.2020 |

Mikä on se tärkein asia, miksi olet onnellinen?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky nähdä kauneutta, kiinnittää siihen huomionl.

Vierailija
2/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdä vaihtoehdot ja kävellä hitaasti.

Vierailija
4/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe

Vierailija
5/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus siitä mitä on.

Vierailija
6/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän omannäköistäni elämää, johon kuuluvat juuri ne ihmiset, joiden haluankin kuuluvan. Olen siis hankkiutunut eroon sellaisista tyypeistä, joiden seurasta en oikeasti pidä. Sillä oli yllättävän iso merkitys elämänlaadulle.

Vierailija
7/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä rakastavat vanhemmat tai muita rakastavia läheisiä/ystäviä/poikaustäviä lapsena ja/tai nuorena?

Vierailija
8/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppani ja perhe

Vierailija
9/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tajuaminen, etten voi hallita kaikkea, joskus asioita vaan tapahtuu.

Maailma on niin kaunis, kun osaa katsoa - rakastan rauhallisia metsälenkkejä ja ympäristön havainnointia korpeista muurahaisiin.

Enkä mä välttämättä rikas ole, mitä rahaan tulee, mutta pärjään ja saan laskut maksettua ja luomuruokaa pöytään.

Tiedän olevani etuoikeutettu, joskus tuntuu pahalta miten maailmalla ihmiset elävät (vaikka voivat olla ties missä hökkeleissä onnellisia).

Vierailija
10/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että elämä on turvallista - tai niin turvallista kuin vain elämä voi olla. Olen panostanut säästöihin pahan päivän varalle, olen tehnyt fiksuja uravalintoja mutta silti saan tehdä minulle mielekästä hommaa, olen löytänyt vierelleni upean kumppanin jonka kanssa jaan saman arvomaailman, miehen johon voin luottaa ja joka haluaa rakentaa yhdessä tulevaisuutta. Tunnen, että olen valmis mihin tahansa, vaikka tulisi kriisi, olen henkisesti vahvistanut itseäni rankan lapsuuden jälkeen ja tunnen, että vaikka elämä potkisi päähän, osaan siitä selvitä. Se tuo turvallisuuden ja luoton siihen, että voin rauhassa olla onnellinen nykytilanteessa.

Vierailija
11/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä rakastavat vanhemmat tai muita rakastavia läheisiä/ystäviä/poikaustäviä lapsena ja/tai nuorena?

Ei oikeastaan, veli huostaanotettiin huumeiden takia ja perhe traumatisoitui. Vaati paljon terapiaa että pää korjautui. Perhesuhteet muuten kunnossa mutta ei me mitään läheisiä oltu kun kaikki energia meni jokaisella oman itsensä korjaamiseen. Eka suhde 18-vuotiaana, sellanen vähän pompotteleva itseään täynnä oleva miehenalku joten ei nyt hirveesti ollut mikääb unelmasuhde.

Vierailija
12/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoitu lapsuus, mutta turvallinen perheen sisällä.

En ole ig, fb yms sovelluksissa koska niissä on liikaa draamaa ja negatiivisuutta joka vetää minutkin matalaksi. Siksi lopetin ne kaikki :) se tekee minut onnelliseksi.

Vierailija
13/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus, mielenrauha, terveys. Vapaus tarkoittaa että voin olla millainen olen, voin olla mitä mieltä haluan asioista, voin laittaa itse tienaamani rahat minne haluan ja voin tehdä valintoja elämässäni. Mielenrauha on rentoa elämää lapseni kanssa, turvallinen ja harmoninen koti, talous kunnossa. Terveys on tärkeä arvo, onneksi kaikki rakkaat ovat terveinä ja turvassa.

Vierailija
14/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky iloita pienistä asioista. Niitä hetkiä on joka päivä paljon. 

Vierailija
15/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
16/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni. Elän vihdoinkin sellaista arkea kuin aina olen toivonutkin. Kymmenen vuotta jo, mutta olen siitä edelleenkin joka päivä onnellinen.

Vierailija
17/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän omannäköistäni elämää, johon kuuluvat juuri ne ihmiset, joiden haluankin kuuluvan. Olen siis hankkiutunut eroon sellaisista tyypeistä, joiden seurasta en oikeasti pidä. Sillä oli yllättävän iso merkitys elämänlaadulle.

Samaa mieltä. Toksiset ja negatiiviset ihmiset pilaavat pahiten elämänlaadun. Netin voi sulkea ja veemäisestä asiakaspalvelijasta ei tarvitse välittää kuin sen hetken, mutta jos kotona on toksineen narsisti, on elämä pilalla. Itse asuisin mieluummin autossa kuin toksisen ihmisen kanssa samassa taloudessa. Sellaisen ihmisen luoma ilmapiiri myrkyttää tehokkaasti oman onnellisuutesi myös.

Vierailija
18/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmissuhteet.

Vierailija
19/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pohjalla usko Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen.

Vierailija
20/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, lemmikki, lähisukulaiset, ystävät, oma koti, oma piha, hyvä rahatilanne, terveys, mielenkiintoinen työ ja harrastukset nopeasti sanottuna.

Minulla on ollut hyvä lapsuus ja nuoruus, joten sieltä on ollut hyvä lähteä selkä suorana uteliaasti maailmalle.