Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys sinulle, joka koet eläväsi onnellista elämää

Vierailija
12.04.2020 |

Mikä on se tärkein asia, miksi olet onnellinen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festina lente.

Vierailija
42/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe. 4 lasta. Kiitollisuus siitä mitä on ja ymmärrys siitä että kaikkea ei voi saada. Ymmärrys siitä että minulla on keskimääräistä paremmin. Pieniin asioihin tyytyväisyys. En tarvitse matkaa Losiin, vaan kotisohvalla 30 min rauhassa suklaakakkua ja jäätelöä lautasella vauvapalstalla tekee mut tosi onnelliseksi. Onni siitä että lapsilla menee kohtuu hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä tietyt perusasiat on yhä tärkeämpiä. Se että tuli hankittua lapset, koti ja vakaa työpaikka. Ne jutut jotka tuntui nuorempana tylsiltä. Nyt aika kuluu, ja huomaa että olisi hukassa, jos elämässä ei olisi jotain pysyvää.

Vierailija
44/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut toteuttaa unelmani vapaudesta 19 vuotta sitten.

Voisin vierailla suomen sosialistisessa tasavallassa katsomassa tasapäistä kansaa 3 päivää ja ymmärtäisin taas kuinka onnellinen olen.

M. 55

Bangkok

Vierailija
45/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsevarmuus ja luottamus itseen ja tulevaan. Siitä on seurannut esim että olen uskaltanut rakkaudessa luottaa ja heittäytyä, hankkia lapsia jne. Ja perhe toki vaan syventää sitä onnea.

Paljon muutakin hyviä ratkaisuja olen uskaltanut tehdä elämässä.

Vierailija
46/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus siitä mitä on. Antaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat eikä pyrkiä muuttamaan heitä ja iloita läheisistään.

Vierailija
47/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollisuus siitä mitä on.

Tämä. Minulla on sairaus joka aiheuttaa kipua ja hankaluuksia, siitä huolimatta vähän ihmeen kaupalla olen saanut 2 ihanaa lasta ( ei pitänyt saada tämän taudin kanssa) ja useimpina aamuina herään ilman kipuja :) mietin joskus miten yksi ihminen voi saada kaiken??

Vierailija
48/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni. He tuovat eniten onnea elämääni. Meni todella monta vuotta ennenkuin unelma lapsista toteutui. Ei mene päivääkään etten olisi kiitollinen heistä.

Vierailija
49/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus ja se, että teen hyvää. Tarkoittaa vapaaehtoistyötä ja luonnosta huolehtimista.

Vierailija
50/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä rakastavat vanhemmat tai muita rakastavia läheisiä/ystäviä/poikaustäviä lapsena ja/tai nuorena?

Lapsuudessa tapahtui traumaattisia asioita, mutta hyviäkin asioita, myös ystäviä oli. Luulen, että traumaattinen lapsuus opetti, etteivät pienet, hyvin olevat, arkiset asiat ole itsestäänselviä, vaan onnellisuus oikeastaan perustuu niihin ja siihen, että kiinnittää huomiota hyvin oleviin asioihin, ei niihin asioihin, jotka ovat huonosti. 

Vierailija
51/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä usko ja hyvä omatunto.

Vierailija
53/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tekee onnelliseksi

Vierailija
54/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin onnelliseksi tekee aviomies ja lapset. Yleistä onnellisuutta tuo mielenkiintoinen työ, ja täytyy myöntää, varallisuus.

Vierailija
55/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys!