Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys sinulle, joka koet eläväsi onnellista elämää

Vierailija
12.04.2020 |

Mikä on se tärkein asia, miksi olet onnellinen?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ig, fb yms sovelluksissa koska niissä on liikaa draamaa ja negatiivisuutta joka vetää minutkin matalaksi. Siksi lopetin ne kaikki :) se tekee minut onnelliseksi.

Aivan, ja tulit sitten vauvapalstalle, jossa kaikki ovat yhtä hymyä!? :D

Vierailija
22/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan suurimman onnen lapsistani, joita en uskonut koskaan saavani. Rakkaus lapsiin on se kantava voima!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat tyttäreni. Elämässä on jatkuvuutta, iloa ja naurua. Ovat hauskoja, kilttejä, fiksuja ja pärjääviä.

Oma elämäni on muutenkin mallillaan, on ura, hyvä aviomies ja kaunis koti. Mutta nuo lapset ovat elämässäni parasta ja tekevät minut joka päivä onnelliseksi.

Vierailija
24/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sitä mitä minulla on. Enkä jatkuvasti mieti, miten vihreää ruoho mahdollisesti on aidan toisella puolella, pyri olemaan paras versio itsestäni tai muuta tuollaista kehitys/suorituspakkomielteistä scheissea, jonka pyrkii saamaan ihminen ajattelemaan, että hän ei riitä mihinkään sellaisena kuin hän nyt on.

Hyvä on myös vanha viisaus, jossa toivotaan tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita ei voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita joita voi, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Vierailija
25/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole riippuvaista mistään asiasta. Perustilani on olla onnellinen. Pelkästä olemassaolemisen tunteesta, pelkästä tietoisuudesta. Toki jos tapahtuu jotain kauheaa, tilapäisesti mielen kaaos voi peittää taakseen tuon hiljaisen mutta syvän onnellisuuden, mutta äkkiä ne myrskyt taas tyyntyy ja taustalla oleva onnellisuus tulee esiin.

Vierailija
26/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinut itseni kanssa ja uskallan olla sitä mikä olen.

Koen myös olevani onnekas kun olen saanut kaksi ihanaa lasta, asutaan kivassa omakotitalossa ja yleisesti arki on mukavaa. Se tuo lisää onnellisuutta.

Oma suhde itseeni on kuitenki kaiken pohja mielestäni.

Vierailija
27/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyky nähdä kauneutta, kiinnittää siihen huomionl.

Tämä, ja vähään tyytyväinen luonne.

Vierailija
28/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Jeesukseen ja sen tuoma vapaus, rauha ja tieto siitä että elämä jatkuu kuoleman jälkeenkin (ja paljon parempana, ilman murheita). Ja elämällä on tarkoitus.

Vierailija
29/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde. Aviomieheni on ihana. 4 lasta.

Vierailija
30/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni, eli siis lapseni ja puolisoni. Monet muutkin asiat lisäävät myös onnellisuutta, kuten ihana uusi talomme, mutta Perheeni kanssa olen onnellinen minkälaisten seinien sisällä tahansa.

Ja lapsuudenperhe on rakas ja turvallinen. Teininä tuli töpeksittyä ja hölmöiltyä mutta niiden asioiden kanssa olen jo sinut.

Vierailija
31/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin yksiö jossa parveke, metro, R-kioski ja Alepa + K-market lähellä. Metsään pääsee kävelemään, Hurstin ja Myllypuron ruokajakelut metromatkan päässä. Kissan vielä haluaisin.

Vierailija
32/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja oma yhteinen koti. Ystävät, jotka haluavat nähdä silloin tällöin. Se että saan tehdä merkityksellistä työtä.

Vierailija
33/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan asua maaseudulla ja tehdä työtä josta lapsena haaveilin.

Vierailija
34/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhteys itseeni, läheisiin ihmisiin ja luontoon. Sen oivaltaminen, että se riittää. Sen oivaltaminen, että onnellisuus ei ole pysyvä olotila, vaan tunne joka vaihtelee. Ei tarvitse joka hetki kokea onnellisuutta, mutta silti on syvä pohjavire siitä, että elämä on hyvää. Lapsuus ja nuoruus olivat rankkoja. Oman perheen perustamisen myötä pääsin niistä traumoista.

Vierailija
35/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan kyynel silmään näitä lukiessani. Olen todella iloinen ja onnellinen tuosta kaikesta ihanasta kokemastanne onnesta. Toivon sydämeni pohjasta sen jatkuvan ja palaavan mahdollisten elämän kolhujen aina takaisin.

Itselleni ei ole tässä elämässä noin hyvin käynyt ja olenkin päättänyt lopettaa matkani kesken. Sitä ennen toivon ja rukoilen kaikille tasapuolisesti kaikkea hyvää elämään. Pitäkää siitä kiinni, se ei ole itsestäänselvyys kaikkien kohdalla.

Vierailija
36/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ihan kyynel silmään näitä lukiessani. Olen todella iloinen ja onnellinen tuosta kaikesta ihanasta kokemastanne onnesta. Toivon sydämeni pohjasta sen jatkuvan ja palaavan mahdollisten elämän kolhujen aina takaisin.

Itselleni ei ole tässä elämässä noin hyvin käynyt ja olenkin päättänyt lopettaa matkani kesken. Sitä ennen toivon ja rukoilen kaikille tasapuolisesti kaikkea hyvää elämään. Pitäkää siitä kiinni, se ei ole itsestäänselvyys kaikkien kohdalla.

Jos olosi tuntuu sietämättömältä, ja sinulla on itsetuhoisia ajatuksia, muista että tuska tulee helpottamaan. Sinä olet tärkeä, ja sinua tarvitaan täällä. Yksin ei kannata sinnitellä – apua on saatavilla muun muassa alta löytyvien linkkien kautta:

https://surunauha.net/mista-apua/mista-apua-itsetuhoisuuteen/

Vierailija
37/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava työ, lemmikki, viihtyisä asunto ja asuinympäristö, ystävät ja terveys. 

Vierailija
38/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyy epätäydellisen elämänsä. Kyky tavoitella ja luoda parempia asioita. 

Vierailija
39/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: olen onnellinen koska olen laiha ja hyvännäköinen

Vierailija
40/55 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Sitä on paljon, eikä sen eteen ole tarvinnut tehdä yhtään mitään.