Mikä ihme tässä on!! Oon 173cm61kg ja näytän omasta mielestäni liian laihalle ja ihmiset ihan häoeilemättä tuijoittavat vartaloani
Esim salilla käydessä ja töissä kahvihuoneessa pöydän ääressä.
Ei tuota voi kuvitella! Huomaan ihan selvästi miten toinen ihminen katsoo alaviistoon vartaloani kohti.
Pitäisikö minun tosiaan lihottaa
Kommentit (16)
Minä olen 171/58, eikä kukaan katso pitkään, saati sitten tuijottaisi.
Miksi he tuijottavat? Et todellakaan ole lihava.
Mä oon mies 51 v pituus 174 ja paino nyt 62 kg. Vielä kuukausi sitten oli 67 ja vatsa pömpötti, eli kaikki ylimääräinen oli viskeraalirasvaa. Terveyssyistä olin 4 viikkoa elävällä ravinnolla ja paino lähti siinä sivutuotteena. Ei minua ainakaan haittaa että lähti. Tuskin ketään muutakaan, ja jos haittaa, niin so!
Minua katsotaan ja myös kaverini myös myönsi tämän kun pyysin kiinnittämään huomiota asiaan kun oltiin kesällä t paidoissa kaupungilla.
Kaveri ei kylläkään syytä myöntänyt tai osannut sanoa syytä siihen(on myös tottunut minuun ja ulkonäkööni) mutta huomasi tuijotuksen.
T.ap
Miksi he tuijottaisivat laihuuttasi, voivat tuijottaa kroppaasi jostain muusta syystä?
Vierailija kirjoitti:
Rumaa naamaasi ne tuijottavat
Mikäs oksettava ihmishirviö sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi he tuijottaisivat laihuuttasi, voivat tuijottaa kroppaasi jostain muusta syystä?
Ehkä hänellä on huomattavan pienet tai suuret rinnat tms. Tai hän ei osaa pukeutua. Syitä voi olla monia. Paino on normaalipaino.
Huonokäytöksiset ihmiset tuijottaa.
Ei syynä ole välttämättä kroppa, vaan voi olla kävelytyylikin. Se voi olla hassu, jäykkä, tai jos on tanssijan taustaa, se voi olla huomiota herättävän kaunis, eli joustava ja luonteva.
Jospa sun pitäisi pukeutua peittävämmin? Tai siis ylipäätään pukeutua?
Oot ihan normaalipainoinen, nykyään valtaosa naisista on ylipainoisia niin normaalipainoiset kuvitellaan liian laihoiksi.
173 cm ja 173 kg olisi sulle hyvä. Voit mennä sitten pyörimällä eteenpäin.