Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Joko teillä varssijat päivittyny? Vipunen ainakin oli, mutta varadijat ei oo menny etiäpäin
Ei oo itsellä liikkunut. Mites muilla? Eikö noi pitäis nyt liikkua
Jos kaikki ottaa tarjotun paikan vastaan niin eivät jonot liiku. Kamalaa olla sijalla 2 jonossa ja pelkään että kohta kaikki paikat on otettu vastaan ja jono jää tähän.
No onneks 3.8. Saakka asti voi päästä varasijalta :)
Vierailija kirjoitti:
huutista AMKlaisille!!!
Jos ei kukaan menis ammattikorkeakouluun, niin ei olisi esimerkiksi sairaanhoitajia hoitamassa sinua, kun tarvitset hoitoa.
Eikös ne vipusesta nää, että onko kaikki paikat otettu vastaan? Jos on niin jono jää tähän ellei joku vielä peru paikkaansa. Korjatkaa vääräuskoisuuteni.
Onko tältä päivältä jonot siis jo liikkunu?
Vierailija kirjoitti:
Onko tältä päivältä jonot siis jo liikkunu?
Niin voiko joku jolla edes yhden pykälän TÄNÄÄN liikkunut ilmoittautua??
Täällä Xamkin jono liikkunut aamupäivällä.
Onko joku päässyt Jamkiiin tieto-ja viestintätekniikan insinöörilinjalle varasijoilta? Ja jos niin miltä?
Onse pienestä kii. Oon varasijalla 7, alimpaan hyväksyttyy 2 pisteen ero.. 😬
Turun amk:n sosionomin verkko-opinnot ovat mulla liikkuneet 16 sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Muilla seamk liikkunu?
Ei mulla ainakaan.
Seamk sairaanhoitaja fysioterapeutti ja geronomi. Oletteko ottaneet jo paikkoja vastaan? Oletteko varasijalla? Aiotteko odottaa ylempää hakutoivetta?
Vierailija kirjoitti:
Seamk sairaanhoitaja fysioterapeutti ja geronomi. Oletteko ottaneet jo paikkoja vastaan? Oletteko varasijalla? Aiotteko odottaa ylempää hakutoivetta?
Vierailija kirjoitti:
Turun amk:n sosionomin verkko-opinnot ovat mulla liikkuneet 16 sijaa.
Niin, eilen. Tänään ei ole liikkunut ollenkaan. Kai se on vaan jo pakko uskoa että ei ne liiku enään paljoa.
Tänään siis jo turha enää odottaa että jono liikkuis?
huutista AMKlaisille!!!