Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin tykkäykset pelkkää kusetusta?

Vierailija
12.04.2020 |

Tein pienen kokeen menneellä viikolla.
Minulle (en ole ollut aktiivinen tinderissä jokuseen viikkoon) on kertynyt 99+ tykkäystä.
Ei siis matchia, vaan se luku joka näkyy etusivulla "odottelemassa".
On ollut alusta asti etäisyytenä 80km, ja viimeiset kuukaudet on tinder antanut vain nyrkillisen uusia pyyhkäistäviä, sen jälkeen ilmoittanut että "lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä" tai vastaavaa.
Olen siis olettanut että nuo tykkääjät ovat tämän etäisyyden ulkopuolella.

Viimeisen viikon olen utelaisuuksissani lisännyt etäisyyden täysille, ja pyyhkinyt KAIKKI oikealle.
Matcheja on tullut aikalailla samaan tahtiin kuin lähialueeltakin, mutta tuo tykkääjien määrä ei ole vähentynyt. Olen siis pyyhkinyt joka päivä maksimimäärän 7päivänä putkeen.

Missä nuo 99+ tykkääjää siis luuraavat, vai ovatko vain bisnestä, jolloin yritetään trokata maksullista versiota että "näkisi" kuka on tykännyt?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on 9999+ kahden päivän käytön jälkeen. Oon 30v nainen.

Sellasta se on isotissisten naisten elämä. T. Matchiton katkera aa-kuppinen lauta

Miksi valehtelet? Nainen kuin nainen saa Tinderissä panonnälkäisiltä miehiltä matcheja.

Kookkaana naisena tulee rastia ja kettuillaan paikan päällä. En lähde toiste kenenkään haukuttavaksi

Vierailija
42/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka naisilla mutta miehenä mulle on tullut vastaan aika paljon botteja tinderissä. Selvästi on naisen kuva jostain netistä napattu ja jos kirjottaa jotain tälle niin tulee viestissä linkki jonneki epämääräiselle sivustolle. Aina teen ilmoituksen noista boteista mutta niitä tulee lisää kuin sieniä sateella.

M33

Näitä tulee säännöllisesti. Lisäksi siellä on maksullisia naisia, joihin tulee matchejä ja jotka ehdottelee kaikenlaista rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka naisilla mutta miehenä mulle on tullut vastaan aika paljon botteja tinderissä. Selvästi on naisen kuva jostain netistä napattu ja jos kirjottaa jotain tälle niin tulee viestissä linkki jonneki epämääräiselle sivustolle. Aina teen ilmoituksen noista boteista mutta niitä tulee lisää kuin sieniä sateella.

M33

Näitä tulee säännöllisesti. Lisäksi siellä on maksullisia naisia, joihin tulee matchejä ja jotka ehdottelee kaikenlaista rahasta.

Minulla ei ole tullut kumpiakaan matcheina. Tosin joitakin tunnistaa heti boteiksi, niin en ole tykkäyksiä niille toki edes antanut.

M37

Vierailija
44/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ap täällä, kiitos mukavistakin kommenteista.

Botteja ei itsellä ole tullut vastaan, ja normaalisti katsaisen kyllä profiilin läpi ennen pyyhkäisyä (eli tämän kokeiluni ulkopuolella).

Väktän tietty järjestään tinderbook, book.me sun muut profiilit joita tulee säännöllisesti vastaan.

Onko kumminkin muiden viestien perusteella niin että tuo tykkäysten määrä tulee heti profiilia luodessa, kuin koukuttaakseen käyttäjän?

Kun itse olen ollut tinderissä nyt kuukausikaupalla ja NYT on ampaissut tuo tykkäysten määrä nousuun, aiemmin oli runsaasti vähemmän?

Onko muilla ollut outoa nousua tuossa?

Vierailija
45/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Google optimoi hakuja ylipäänsä ja kohdentaa mainontaa niin kyllä se on täysin oletettavaa että joku sovellus Tinder nimeltään käyttää kaikki keinot saadakseen maksavia asiakkaita. 

Vierailija
46/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Botteja ei itsellä ole tullut vastaan, ja normaalisti katsaisen kyllä profiilin läpi ennen pyyhkäisyä (eli tämän kokeiluni ulkopuolella).

Väktän tietty järjestään tinderbook, book.me sun muut profiilit joita tulee säännöllisesti vastaan.

Onko kumminkin muiden viestien perusteella niin että tuo tykkäysten määrä tulee heti profiilia luodessa, kuin koukuttaakseen käyttäjän?

Kun itse olen ollut tinderissä nyt kuukausikaupalla ja NYT on ampaissut tuo tykkäysten määrä nousuun, aiemmin oli runsaasti vähemmän?

Minulla pysynyt samana tykkäysten määrä, välillä pari-kolme putoaa pois kun pyyhkäisen vasuriin, ja tulee pikkuhiljaa tykkäyksiä lisää, mut taso pysyy n. 30 tykkäyksen ympärillä.

Oletko Ap mielestäsi kaunis nainen, onko (anteeksi vain) ns. herutuskuvia, oletko vaihtanut kuvia, profiilitekstiä jne?

M40

Vierailija
47/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla ei ainakaan pidä paikkaansa. Naisilla voi olla koska miehet antaa sydäntä melkein kaikille ja valkkaa sit mätseistä vasta.

Mä anna 50-100 tykkäystä ja hyvällä onnella joku näistä vastaa. Koskaan ei ole ollut tilannetta että vastaaja olisi ollut se johon erityisesti olen tykästynyt. Vaikka olisin antanut supertykkäyksen. Matcheistakaan vain kaksi kymmenestä edes vastaa lähettämääni viestiin. Vaikka vastaisi keskustelu yleensä tyrehtyy päivän tai parin aikana. Olen päässyt treffeille asti karkeasti arvioden anenttuani 200 tykkäystä. Kauniisti sanottuna ammatillisen koulutuksen käyneellä 38v miehellä ei taida olla kovin korkea "markkina-arvo".

Itse olen antanut 800 tykkäystä ja olen saanut 6 osumaa.

1. Kirjoitin ja 5 minuutin päästä osuma hävisi.

2. Kirjoitin ja vastausta ei ole kuulunut, mutta osuma on edelleen olemassa.

3. Kirjoitin ja seuraavana päivänä osuma hävisi.

4. Kirjoitin ja sain kaksi viestiä takaisin. Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Osumat 5 - 6. Sain osuman tykkäämällä, mutta en ehtinyt kirjoittaa, koska osumat hävisivät melkein saman tien.

Naisilla se menee näin: Sain 800 tykkäystä, annoin itse 6 ja jäin odottamaan, että mies kirjoittaa ensimmäisen viestin. Kaikkien aloitukset olivat tylsiä "Hei, mitä kuuluu?" -tyylisiä, olin pettynyt. Kävin yhden kanssa treffeillä, mutta en lähde toiste, koska deitti käytti kerran sanaa "tyttöhallitus" ja haluan miehen joka arvostaa naisia.

Näin naisena kysyn että miten hitossa se keskustelu pitäisi sitten aloittaa jos normaali keskustelunavaus aiheuttaa nyrpstelyä, vieläpä henkilöltä joka itse mykkänä vain odottaa?

En ihmettele että osa miehistä katkeroituu Tinderin käytöstä, kun mätsin saatua pitäisi vielä keksiä jotain "omaperäisiä" iskureploja nirppanokkia miellyttääkseen.

On todella hankala arvata millaisista aloituksista mikäkin nainen tykkää. Aloititpa miten tahansa, niin harva tykkää. Ongelma on naisten passiivisuus. He eivät tuo mitään omaa keskusteluihin. Suurin osa mahdollista vastauksista on "ok, joo, ei, heh". Jos kysyy jotain, johon ei voi vastata lyhyesti ja yksinkertaisesti, ei tule mitään vastausta. Juurikaan koskaan ei kysytä mitään minusta. Olen kysynyt, että haluatko kysyä jotain minulta, niin vastaus on ollut "en mä tiijä".

Tinder Goldin näyttämät tykkäykset voivat olla esim. 400 tai 600 kilometrin päästä. Tykkäyksiä on anetta esim. reissussa. Goldilla voi myös vaihtaa sijaintissa esim. Turkuun ja antaa siellä tykkäyksiä. Kun vaihdat sijainnin takaisin alkuperäiseen, ei Turussa profiiliasi näytetä kenellekään, koska etäisyysttä on esim. 200 km.

Vierailija
48/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten passiivisuus ei koske vain Tinderiä, vaan lähes kaikkia nettideittejä ja chatteja. Homma toimii niin kauan, kun miesten ja naisten määrä on balanssissa, mutta kun miehiä alkaa olla enemmän, osa naisista lähtee pois ja osa passivoituu. Lisäksi alkuinnostuksen jälkeen hohto laskee ja tämäkin passivoi (molempia sukupuolia).

Vierailija
49/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Minulla pysynyt samana tykkäysten määrä, välillä pari-kolme putoaa pois kun pyyhkäisen vasuriin, ja tulee pikkuhiljaa tykkäyksiä lisää, mut taso pysyy n. 30 tykkäyksen ympärillä.

Oletko Ap mielestäsi kaunis nainen, onko (anteeksi vain) ns. herutuskuvia, oletko vaihtanut kuvia, profiilitekstiä jne?

M40

Ap täällä, olen siis mies, profiiliin en ole koskenut kuukauteen, ei ole herutuskuvia, ja paitakin päällä jokaisessa 😆

Tekstiin en ole tehnyt muutoksia, enkä ottanut käyttöön sitä että voisi vaihtaa paikkakuntaa kun se oli tarjolla. Haen pääasiassa suhdetta, en kirjekamuja Siperiasta

Vierailija
50/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

M40

Vasuriin pyyhkäisy ei kyllä poista niitä sieltä goldin määrästä. Itsellä ainakin pysyy silti. Helppo todeta kun ei ole kuin reilu 10.

M37

Vierailija
51/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla ei ainakaan pidä paikkaansa. Naisilla voi olla koska miehet antaa sydäntä melkein kaikille ja valkkaa sit mätseistä vasta.

Mä anna 50-100 tykkäystä ja hyvällä onnella joku näistä vastaa. Koskaan ei ole ollut tilannetta että vastaaja olisi ollut se johon erityisesti olen tykästynyt. Vaikka olisin antanut supertykkäyksen. Matcheistakaan vain kaksi kymmenestä edes vastaa lähettämääni viestiin. Vaikka vastaisi keskustelu yleensä tyrehtyy päivän tai parin aikana. Olen päässyt treffeille asti karkeasti arvioden anenttuani 200 tykkäystä. Kauniisti sanottuna ammatillisen koulutuksen käyneellä 38v miehellä ei taida olla kovin korkea "markkina-arvo".

Itse olen antanut 800 tykkäystä ja olen saanut 6 osumaa.

1. Kirjoitin ja 5 minuutin päästä osuma hävisi.

2. Kirjoitin ja vastausta ei ole kuulunut, mutta osuma on edelleen olemassa.

3. Kirjoitin ja seuraavana päivänä osuma hävisi.

4. Kirjoitin ja sain kaksi viestiä takaisin. Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Osumat 5 - 6. Sain osuman tykkäämällä, mutta en ehtinyt kirjoittaa, koska osumat hävisivät melkein saman tien.

Naisilla se menee näin: Sain 800 tykkäystä, annoin itse 6 ja jäin odottamaan, että mies kirjoittaa ensimmäisen viestin. Kaikkien aloitukset olivat tylsiä "Hei, mitä kuuluu?" -tyylisiä, olin pettynyt. Kävin yhden kanssa treffeillä, mutta en lähde toiste, koska deitti käytti kerran sanaa "tyttöhallitus" ja haluan miehen joka arvostaa naisia.

Näin naisena kysyn että miten hitossa se keskustelu pitäisi sitten aloittaa jos normaali keskustelunavaus aiheuttaa nyrpstelyä, vieläpä henkilöltä joka itse mykkänä vain odottaa?

En ihmettele että osa miehistä katkeroituu Tinderin käytöstä, kun mätsin saatua pitäisi vielä keksiä jotain "omaperäisiä" iskureploja nirppanokkia miellyttääkseen.

On todella hankala arvata millaisista aloituksista mikäkin nainen tykkää. Aloititpa miten tahansa, niin harva tykkää. Ongelma on naisten passiivisuus. He eivät tuo mitään omaa keskusteluihin. Suurin osa mahdollista vastauksista on "ok, joo, ei, heh". Jos kysyy jotain, johon ei voi vastata lyhyesti ja yksinkertaisesti, ei tule mitään vastausta. Juurikaan koskaan ei kysytä mitään minusta. Olen kysynyt, että haluatko kysyä jotain minulta, niin vastaus on ollut "en mä tiijä".

Tinder Goldin näyttämät tykkäykset voivat olla esim. 400 tai 600 kilometrin päästä. Tykkäyksiä on anetta esim. reissussa. Goldilla voi myös vaihtaa sijaintissa esim. Turkuun ja antaa siellä tykkäyksiä. Kun vaihdat sijainnin takaisin alkuperäiseen, ei Turussa profiiliasi näytetä kenellekään, koska etäisyysttä on esim. 200 km.

Sijainnin voi kylläkin vaihtaa tällä hetkellä ilmaiseksi. Voi olla sekin syy, että osalle tullut niitä tykkäyksiä yhtäkkiä.

M37

Vierailija
52/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten passiivisuus ei koske vain Tinderiä, vaan lähes kaikkia nettideittejä ja chatteja. Homma toimii niin kauan, kun miesten ja naisten määrä on balanssissa, mutta kun miehiä alkaa olla enemmän, osa naisista lähtee pois ja osa passivoituu. Lisäksi alkuinnostuksen jälkeen hohto laskee ja tämäkin passivoi (molempia sukupuolia).

Siteerakseni dokkarissa ollutta matkanjohtajaa: ”Men’s ”paradise”

Vierailija
53/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te siellä tinderissä teette, jos ei kuitenkaan voi edes mennä panemaan?

Vierailija
54/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te siellä tinderissä teette, jos ei kuitenkaan voi edes mennä panemaan?

Tämän tyyliset kommentit ovat se syy miksi ei moni kiinnostava keskustelu jatku.

Toiko tuo nyt tähän keskusteluun yhtään mitää?

Ei?

No pysy siis poissa, kiitos.

-Minulla ei ole tykkäysten määrä lisääntynty mutta vastaan tulee kyllä profiileja nyt paikan ilmaisen vaihdon ansiosta joihin on etäisyys satoja tai tuhansia kilsoja.

Vierailija
55/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se on.

Suomalaisen perheenäidin Tinder-testissä peruskuvalla tykkäysprosentti oli 80%.

Eli jos 1000 miestä näkee kuvasi, saat 800 tykkäystä.

Sen jälkeen valkataan. Suurin osa tykätyistä ei kiinnostaisi ollenkaan, osa kenties yhden yön hoitona jos mies harrastaa sellaisia, jne.

Vierailija
56/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se on.

Suomalaisen perheenäidin Tinder-testissä peruskuvalla tykkäysprosentti oli 80%.

Eli jos 1000 miestä näkee kuvasi, saat 800 tykkäystä.

Sen jälkeen valkataan. Suurin osa tykätyistä ei kiinnostaisi ollenkaan, osa kenties yhden yön hoitona jos mies harrastaa sellaisia, jne.

Eihän kukaan nyt voi ottaa kaikkia kerralla 🙄

Joku järki näihin tilastoanalyyseihin

Vierailija
57/61 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-topic. Kun sijaintia voi nykyään vaihtaa, havainnoin että pk-seudun naiset ovat todella laiskoja. Profiilit ovat ala-arvoisia verrattuna muihin paikkoihin Suomessa. Kai se miesten määrä pk-seudun on ajanut naiset laiskoiksi. Ja varmaan ne pk-naiset ovat niitä jotka valittaa kun vastaan tulee vain niitä jotka hakevat piparia.😂

Vierailija
58/61 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin maksullisen Tinderin jolla näkee tykkäykset ja kyllä siellä se yli sata tykkäystä oli odottamassa. Ja kaikkien tykänneiden listassa olevien kanssa tuli siis match mistä tykkäsin takaisin. 

Vierailija
59/61 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mä ainakin swaippaan vasempaan 99% naisista (true story), koska olen kranttu. Matcheja ei tuu usein ja sillonki ku tulee nainen vastaa laiskasti.

Saan päivässä kyllä 20-30 tykkäystä.

Hyvä alusta ;)

Vierailija
60/61 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iksinkku 34v mies turusta, en ole koskaan seurustellut. Mun itsetuntoa ja itsevarmuutta on survottu syvälle maanrakoon koko mun elämän ajan ja tämän seurauksena musta on tullut todella arka, pelokas, ujo ja epäsosiaalinen. Yhteiskunnassa kaikki käyttää mua roskiksena johon kaikki ihmiset purkaa oman huonon olonsa yhtään ajattelematta miltä musta saattaa tuntua. Olen masentunut ja aika-ajoin itsetuhon partaalla, ja sitten saan kuunnella että kuinka turha ihminen minä olen ja että mun pitäis tappaa itteni jotta maailmasta tulisi parempi paikka. Olen ollut 11v putkeen työttömänä mutta tästä saan syyttää ihmisiä ketkä tuhosivat mun itsetunnon ja itsevarmuuden. Sanat satuttaa ja voi tuhota ihmisen kymmeniksi vuosiksi tai koko elämän ajaksi. Olen sulkeutunut ihminen ja mulla on kokoajan suojamuuri päällä, mutta haluisin silti yhden ystävän johon voi aina luottaa. Ystävän kuka ei tule koskaan olemaan ilkeä mulle eikä selkäänpuukota. Jos etsin tinderis ystävää niin saan 0 matchia, olen varovainen ihminen ja haluun tutustuu hitaasti ettei mun sydämeen tule lisää haavoja. Mul ei oo ystävää eikä harrastuksii. Mä oon hyväsydäminen kaikille, mut silti mä saan aina kaiken paskan päälleni olemalla hyvä ihminen. Mä en oo tehny kellekkään mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä