Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin tykkäykset pelkkää kusetusta?

Vierailija
12.04.2020 |

Tein pienen kokeen menneellä viikolla.
Minulle (en ole ollut aktiivinen tinderissä jokuseen viikkoon) on kertynyt 99+ tykkäystä.
Ei siis matchia, vaan se luku joka näkyy etusivulla "odottelemassa".
On ollut alusta asti etäisyytenä 80km, ja viimeiset kuukaudet on tinder antanut vain nyrkillisen uusia pyyhkäistäviä, sen jälkeen ilmoittanut että "lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä" tai vastaavaa.
Olen siis olettanut että nuo tykkääjät ovat tämän etäisyyden ulkopuolella.

Viimeisen viikon olen utelaisuuksissani lisännyt etäisyyden täysille, ja pyyhkinyt KAIKKI oikealle.
Matcheja on tullut aikalailla samaan tahtiin kuin lähialueeltakin, mutta tuo tykkääjien määrä ei ole vähentynyt. Olen siis pyyhkinyt joka päivä maksimimäärän 7päivänä putkeen.

Missä nuo 99+ tykkääjää siis luuraavat, vai ovatko vain bisnestä, jolloin yritetään trokata maksullista versiota että "näkisi" kuka on tykännyt?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älkää nyt ihmiset surkutelko sitä matchien määrää tai vastauksien uupumista, aihe on tosi kiehtova jonka ap toi esille.

Pysytäänkö siinä?

Itsellänikin tykkäyksiä, jotka eivät vain tule vastaan.

Miksi ei? Olen ollut tinderissä kuukausia eikä nuo tykkäykset vain tule vastaan, luku ei liiku oikein mihinkään?

Vierailija
22/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älkää nyt ihmiset surkutelko sitä matchien määrää tai vastauksien uupumista, aihe on tosi kiehtova jonka ap toi esille.

Pysytäänkö siinä?

Miksi ei? Olen ollut tinderissä kuukausia eikä nuo tykkäykset vain tule vastaan, luku ei liiku oikein mihinkään?

Luulen että tinderissä on jokin sisäänrakennettu ominaisuus että "jätä tietty osa tykkäyksistä näkymättä että käyttäjälle tulee motivaatio ostaa gold"

Tuntuu myös usein siltä että niistä blurratuista kuvista ne parhaimman näköiset ovat niitä jotka ei tule vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on 9999+ kahden päivän käytön jälkeen. Oon 30v nainen.

Sellasta se on isotissisten naisten elämä. T. Matchiton katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
24/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö tinder muka muuta kuin +99 jos tykkäyksiä olisi enemmän?

Vai onko tuo maksullisen ominaisuus?

Vierailija
25/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla ei ainakaan pidä paikkaansa. Naisilla voi olla koska miehet antaa sydäntä melkein kaikille ja valkkaa sit mätseistä vasta.

Mä anna 50-100 tykkäystä ja hyvällä onnella joku näistä vastaa. Koskaan ei ole ollut tilannetta että vastaaja olisi ollut se johon erityisesti olen tykästynyt. Vaikka olisin antanut supertykkäyksen. Matcheistakaan vain kaksi kymmenestä edes vastaa lähettämääni viestiin. Vaikka vastaisi keskustelu yleensä tyrehtyy päivän tai parin aikana. Olen päässyt treffeille asti karkeasti arvioden anenttuani 200 tykkäystä. Kauniisti sanottuna ammatillisen koulutuksen käyneellä 38v miehellä ei taida olla kovin korkea "markkina-arvo".

Minulla nyt ollut kun tein pitkästä aikaa profiilin, että jos annan 100 tykkäystä niin yhtään ei tule takaisin. Kai tuo joillakin toimii, itselle ilmeisesti täysin turha sovellus.

M37

Tykkäyksien antaminen on täysin turhaa nykyisin miehenä jos nainen ei ole ensin antanut tykkäystä sulle.

Tarkoitan tällä sitä että ainoa mikä kannattaa tinderissä on resetoida tiliä usein ja käydä poimimassa mätsit naisista jotka on tykänneet susta ensin.

Itsen maksan Gold-ominaisuudesta. Kun saan tykkäyksen voin käydä tykkäämässä takaisin. Veikkaan, että naisilla on niin paljon matchejä, että heillä ei ole motivaatiota tai aikaa vastata takaisin. Matchin saaminen on vasta esikarsinta, josta eteenpäin pääseminen on hankalaa.

Vierailija
26/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla ei ainakaan pidä paikkaansa. Naisilla voi olla koska miehet antaa sydäntä melkein kaikille ja valkkaa sit mätseistä vasta.

Paitsi jos vaihtaa naapurin puolelle. Korona on jäähdyttänyt reilulla kädellä mätsejä. Sain vastauksia Helsingin päässä ja pääsin treffeille Tallinnassa. Saa nähdä milloin pääsee taas.. Yksi hyvin alkanut juttu olisi tuolla odottamassa :)

Vierailija
27/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos vaihtaa naapurin puolelle. Korona on jäähdyttänyt reilulla kädellä mätsejä. Sain vastauksia Helsingin päässä ja pääsin treffeille Tallinnassa. Saa nähdä milloin pääsee taas.. Yksi hyvin alkanut juttu olisi tuolla odottamassa :)

Kaikki naiseni olen avioeron jälkeen hankkinut Tinderillä. Hyvin toimii ainakin PK-seudulla 35-40-vuotiaiden naisten kanssa.

Vierailija
28/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiseni olen avioeron jälkeen hankkinut Tinderillä. Hyvin toimii ainakin PK-seudulla 35-40-vuotiaiden naisten kanssa.

No pk-seudulla viedään ekana korkeasti koulutetut miehet ja loput pääsee etenemään tuurilla, eikä tämä ole kenenkään vika. Sinkkuja miehiä on suhteessa naisiin paljon enemmän

Vierailija
29/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tinder on täyttä kusetusta. Olisi hyvä jos todellista suhdetta etsivät miehet siirtyisi pois sieltä. Annettaisiin pelimiehiä todellista iloa, ja naisille enemmän avautumista mahdollisuuksia miten paskoja miehet on..

.....kumpa ne todellista parisuhdetta etsivät naiset eksyisi myös okcupid tai suomi24. Mutta turha haaveilla sellaisesta tässä pinnallisessa maailmassa.

Vierailija
30/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysytäänkö siinä?

Ne on niitä joille laitat ruksia siellä tykkäyksissä, ei tässä mitään sen ihmeempää ole. Näin ainakin itsellä.

M37

Vierailija
31/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysytäänkö siinä?

Luulen että tinderissä on jokin sisäänrakennettu ominaisuus että "jätä tietty osa tykkäyksistä näkymättä että käyttäjälle tulee motivaatio ostaa gold"

Tuntuu myös usein siltä että niistä blurratuista kuvista ne parhaimman näköiset ovat niitä jotka ei tule vastaan.

Valitettavasti blur takana itsellä löytyy ne ensimmäiset jotka ovat tykänneet ja eikä todellakaan ole parhaimman näköisiä. Ehkä jopa pahimmat.

Vierailija
32/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, ok joillakin varmasti on, ei tykkäyksiä nyt satele ihan tuohon tahtiin ja sinänsä ei ole tuollaista ihmeteltäväksi. Yhden asian olen huomannut, jos luo uuden tilin vaikka kolmen viikon välein niin ekalla setillä voi tulla äkkiä päivässä se 99 tykkäystä ja seuraava tili ei sitten saa kuin 10 tykkäystä koko aikana. Johtuuko sitten tinderistä vai siitä että tää kaveri on jo nähty?

Vierailija
33/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tinder on täyttä kusetusta. Olisi hyvä jos todellista suhdetta etsivät miehet siirtyisi pois sieltä. Annettaisiin pelimiehiä todellista iloa, ja naisille enemmän avautumista mahdollisuuksia miten paskoja miehet on..

.....kumpa ne todellista parisuhdetta etsivät naiset eksyisi myös okcupid tai suomi24. Mutta turha haaveilla sellaisesta tässä pinnallisessa maailmassa.

Date24.ee on siirtynyt suolen puolelta miehiä. Itsekin olisin mahdollisimman monella maksuttomalla sivustolla maksimoidakseni tuurini.

Vierailija
34/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä anna 50-100 tykkäystä ja hyvällä onnella joku näistä vastaa. Koskaan ei ole ollut tilannetta että vastaaja olisi ollut se johon erityisesti olen tykästynyt. Vaikka olisin antanut supertykkäyksen. Matcheistakaan vain kaksi kymmenestä edes vastaa lähettämääni viestiin. Vaikka vastaisi keskustelu yleensä tyrehtyy päivän tai parin aikana. Olen päässyt treffeille asti karkeasti arvioden anenttuani 200 tykkäystä. Kauniisti sanottuna ammatillisen koulutuksen käyneellä 38v miehellä ei taida olla kovin korkea "markkina-arvo".

Itse olen antanut 800 tykkäystä ja olen saanut 6 osumaa.

1. Kirjoitin ja 5 minuutin päästä osuma hävisi.

2. Kirjoitin ja vastausta ei ole kuulunut, mutta osuma on edelleen olemassa.

3. Kirjoitin ja seuraavana päivänä osuma hävisi.

4. Kirjoitin ja sain kaksi viestiä takaisin. Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Osumat 5 - 6. Sain osuman tykkäämällä, mutta en ehtinyt kirjoittaa, koska osumat hävisivät melkein saman tien.

Naisilla se menee näin: Sain 800 tykkäystä, annoin itse 6 ja jäin odottamaan, että mies kirjoittaa ensimmäisen viestin. Kaikkien aloitukset olivat tylsiä "Hei, mitä kuuluu?" -tyylisiä, olin pettynyt. Kävin yhden kanssa treffeillä, mutta en lähde toiste, koska deitti käytti kerran sanaa "tyttöhallitus" ja haluan miehen joka arvostaa naisia.

Vierailija
35/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mainoskikka, että ostaisit sen kultajäsenyyden jolla näet kuka sinusta on tykännyt.

Vierailija
36/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka naisilla mutta miehenä mulle on tullut vastaan aika paljon botteja tinderissä. Selvästi on naisen kuva jostain netistä napattu ja jos kirjottaa jotain tälle niin tulee viestissä linkki jonneki epämääräiselle sivustolle. Aina teen ilmoituksen noista boteista mutta niitä tulee lisää kuin sieniä sateella.

M33

Vierailija
37/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkäykset on niiltä ällöiltä joita ei muutenkaan pistäis oikeelle.

Vierailija
38/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen antanut 800 tykkäystä ja olen saanut 6 osumaa.

1. Kirjoitin ja 5 minuutin päästä osuma hävisi.

2. Kirjoitin ja vastausta ei ole kuulunut, mutta osuma on edelleen olemassa.

3. Kirjoitin ja seuraavana päivänä osuma hävisi.

4. Kirjoitin ja sain kaksi viestiä takaisin. Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Osumat 5 - 6. Sain osuman tykkäämällä, mutta en ehtinyt kirjoittaa, koska osumat hävisivät melkein saman tien.

Naisilla se menee näin: Sain 800 tykkäystä, annoin itse 6 ja jäin odottamaan, että mies kirjoittaa ensimmäisen viestin. Kaikkien aloitukset olivat tylsiä "Hei, mitä kuuluu?" -tyylisiä, olin pettynyt. Kävin yhden kanssa treffeillä, mutta en lähde toiste, koska deitti käytti kerran sanaa "tyttöhallitus" ja haluan miehen joka arvostaa naisia.

Näin naisena kysyn että miten hitossa se keskustelu pitäisi sitten aloittaa jos normaali keskustelunavaus aiheuttaa nyrpstelyä, vieläpä henkilöltä joka itse mykkänä vain odottaa?

En ihmettele että osa miehistä katkeroituu Tinderin käytöstä, kun mätsin saatua pitäisi vielä keksiä jotain "omaperäisiä" iskureploja nirppanokkia miellyttääkseen.

Vierailija
39/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla nyt ollut kun tein pitkästä aikaa profiilin, että jos annan 100 tykkäystä niin yhtään ei tule takaisin. Kai tuo joillakin toimii, itselle ilmeisesti täysin turha sovellus.

M37

Tykkäyksien antaminen on täysin turhaa nykyisin miehenä jos nainen ei ole ensin antanut tykkäystä sulle.

Tarkoitan tällä sitä että ainoa mikä kannattaa tinderissä on resetoida tiliä usein ja käydä poimimassa mätsit naisista jotka on tykänneet susta ensin.

Itsen maksan Gold-ominaisuudesta. Kun saan tykkäyksen voin käydä tykkäämässä takaisin. Veikkaan, että naisilla on niin paljon matchejä, että heillä ei ole motivaatiota tai aikaa vastata takaisin. Matchin saaminen on vasta esikarsinta, josta eteenpäin pääseminen on hankalaa.

Käytin kanssa joskus tuota Gold-palvelua. Siinä kuitenkin sattuu sellaista, että sinusta tykkää myös sellaisia naisia, joille olet jo painanut ruksia. Näet myös nämä tykkäykset ja siinä alkaa helposti miettimään, pitäiskö siltikin yrittää heitäkin. Miehen luonto seksin äärellä on niin heikko ainakin itselläni. Siksi lopetin Goldin käytön, tulee laadukkaampia naisia ilman tuota Gold-ominaisuutta, vaikka sen avulla pääsee tietysti naisen makuun nopeammin.

Vierailija
40/61 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on 9999+ kahden päivän käytön jälkeen. Oon 30v nainen.

Sellasta se on isotissisten naisten elämä. T. Matchiton katkera aa-kuppinen lauta

Miksi valehtelet? Nainen kuin nainen saa Tinderissä panonnälkäisiltä miehiltä matcheja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän