Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kysyy torissa ”onko tämä vielä myytävänä” kun eivät kuitenkaan aio ostaa?

Vierailija
12.04.2020 |

Saan jatkuvasti tuollaisia kyselyjä ja kun vastaan että ”on myynnissä” niin sitten eivät vastaa enää mitään? Ärsyttää nuo. Älä kysele jos et aio kuitenkaan ostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tai sitten vielä: mikä on viimeinen hinta?  ;((

Vierailija
2/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otan tän!" tai "Mulle tää!"

Pääsitkö noutamaan vai hoidetaanko kaupat postitse?

-------radiohiljaisuus-----------

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin ihmiset poistattavat täällä tositen aloituksia. Se piristää heidän surkeaa elämäänsä

Vierailija
4/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä ei voi tulla toisiin aatoksiin jo kysyttyään ?

Vierailija
5/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä ei saa kartoittaa tarjontaa ja verrata hintoja?

Vierailija
6/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä joskus shoppailen harkitsemattomasti ja jos tulen järkiini niin saatan lopettaa keskustelun. Ei ole velvollisuutta ilmoittaa jos ei kiinnosta, oletan että myyjä itse päättää asiat siitä eteenpäin. No hard feelings :D

Vierailija
7/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on usein käynyt niin että myyjän vastaus on niin epäselvä etten tiedä onko vapaa vai ei ja en jaksa säätöä. Viimeksi esimerkiksi kyselin pöydästä joka oli tarjolla, myyjä sanoi että on vapaana ja joka päivä saa hakea osotteesta x ja x klo 16 jälkeen ja eka hakija saa sen ostaa.

No mun tarvis kyllä järjestää kyyti sille pöydälle ja tietää onko se sitten oikeesti vapaana kun meen sitä hakemaan joten en sitten enää jaksa edes viestitellä takaisin kun jos hakija ehdokkaita jo on en jaksa ryhtyä kilpa juoksuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme