Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wau, perintöni asuntojen nettovuokratuotto tulee olemaan 2.390e/kk! Eli sen kokoinen palkankorotus seuraa siitä :)

Vierailija
12.04.2020 |

Siinä ei ole vielä osinkoja, joista saa vuodesta riippuen 6000-10.000 e nettona. Niin ja jo omistamani yksi asunto sisältyy laskelmaan. Tuo vuokratuottolaskelma ei sisällä veroja. Mutta nehän voi suunnitella helkkariin. Mutta pitäisi ottaa veroja varten sitten laina tuossa laskelmassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöhullu taas itsekehuskelemassa.

Vierailija
22/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika kova ois jos ei tarttis perintöveron takia myydä yhtäkään asuntoa. Pääoman syömisestä puheenollen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oikein luota siihen, että maailmantalous ja nykyiset valuutat pysyvät vakaina seuraavia 25 vuotta... Joten lainan kanssa en voine olla niin kauaa naimisissa. Vaan on pakko asemoida itsensä jossain kohtaa ison romahduksen varalle.

ap

Vierailija
24/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin markkinoille pumpataan niin järjetön määrä rahaa, että se tullee aiheuttamaan jossain vaiheessa hallitsemattomia seurauksia.

Ap

Vierailija
25/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsesi elävät edelleen köyhyydessä, eikä sinulla edelleenkään ole ystäviä.

Suomalainen kateus on niin ihanan käsinkosketeltavan avointa ja läpinäkyvää:D.

Muiden perinnöt eivät ole sinulta pois. t. eri

Vierailija
26/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykinen rahatalousmallimme on epäyhtälö, tiesittekö sitä? Eli se toimii tavalla, jonka ei ole matemaattisesti katsoen mahdollista jatkua kuin tietyn aikaa.

Ap

Vierailija
27/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Tee selkeät laskelmat mitä menee veroihin ja mahdollisiin putkiremontteihin jne ja ala säästämään puskuria tuosta tuotosta. Vuoden parin päästä puskuri alka olla jo ihan kivan kokoinen ja pääset itsekin nauttimaan. Itse tosin varmaan käyttäisin uuden asunnon käsirahaan kertyneet tuotot ainakin ensimmäiset 10-20 vuotta (riippuen iästä) sitten olisi myöhemmin enemmän käytettävissä ja voisi jäädä vaikka varhaiselle eläkkeelle.

Vierailija
28/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Tee selkeät laskelmat mitä menee veroihin ja mahdollisiin putkiremontteihin jne ja ala säästämään puskuria tuosta tuotosta. Vuoden parin päästä puskuri alka olla jo ihan kivan kokoinen ja pääset itsekin nauttimaan. Itse tosin varmaan käyttäisin uuden asunnon käsirahaan kertyneet tuotot ainakin ensimmäiset 10-20 vuotta (riippuen iästä) sitten olisi myöhemmin enemmän käytettävissä ja voisi jäädä vaikka varhaiselle eläkkeelle.

Putkiremontit ja julkkarit on jo tehty. Siksi asunnoissa onkin noin 20% lainoitusaste.

Ap

Vierailija
29/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä perinnön saamisessa niin kestää?

Vierailija
30/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykinen rahatalousmallimme on epäyhtälö, tiesittekö sitä? Eli se toimii tavalla, jonka ei ole matemaattisesti katsoen mahdollista jatkua kuin tietyn aikaa.

Ap

Ja nykyinen malli on alkanut v. 1971 Keskimäärin malli on vaihtunut 30-40v välein.

Ap

Vierailija
31/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä perinnön saamisessa niin kestää?

Kun ei pysty itse vain päättämään, et mä otan sen nyt.

Ap

Vierailija
32/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt asunnot on jo mun, alan saada vuokrat ja maksaa vatikkeet ensi kuusta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi