Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut pettäjäakat! Miten voitte mennä LASTENNE eteen

Vierailija
30.06.2006 |

kun joku vieras äijänketale on ruikkinut spermansa aukkoonne?

Hirveää miten surkea moraali niin monilla äiti-ihmisillä :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
2/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin, ei kai ne välitä ollenkaan lapsistaankaan. Viime vuonna naapurustossa yksi seitsenlapsisen perheen äiti hylkäsi miehensä ja nappasi naapuristaan viisilapsisen perheen isän. Näin jäi monta ihmistä harmittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen surullisena miettinyt useinkin että miten edes vanhemmuus ei kypsytä joitakin ihmisiä, vaan on pakko elää huonosti.

Vierailija
4/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuitenkin, ei kai ne välitä ollenkaan lapsistaankaan. Viime vuonna naapurustossa yksi seitsenlapsisen perheen äiti hylkäsi miehensä ja nappasi naapuristaan viisilapsisen perheen isän. Näin jäi monta ihmistä harmittelemaan.

Vierailija
5/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tosin ole hullu pettäjäakka (enkä tervejärkinenkään, en petä miestäni), mutta jotenkin mä en osaa ajatella että mun lapselle kuuluisi tai pitäisi kuulua kuka ja mitä mihinkin ruiskii, jos mun seksielämästä on kyse. jotenkin hullu ajatus että aikuisen seksielämä ois semmoinen juttu josta ollaan tilivelvollisia lapsille. luojan kiitos mun ei oo ikinä tarvinnut tietää mitään omien vanhempieni " aukoista" tai niihin ruikkimisista.

btw: toivottavasti ap käytät noin roisia kieltä vain täällä, on sääli jos lapsesi saavat seksistä likaisen ja inhottavan kuvan kun äidin kielenkäyttö on tuollaista.

Vierailija
6/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskataan uusien luo

Vierailija
7/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista;)

Vierailija
8/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Ajattelen kai näin siksi, että tuon nainen on lastensa kautta minulle paljon tutumpi ja mies taas on ulkomaalainen, jolta näköjään voi tuollasita käytöstä odottaakin. Eli ajattelin väärin. Myönnän.

Vierailija
9/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten manataan alimpaan helvettiin kaikki pettäjäNAISET tai yleensäkin naiset.

Vierailija
10/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joo tottakai lapset vaistoaa yhtä ja toista. minäkin vaistosin kun mun vanhemmat petti toisiaan ja lopulta erosivat. mutta en oo ajatellut heistä kummankaan olevan _mulle_ tilivelvollinen tekemisistään, ainakaan intiimielämänsä osalta. eihän ne mua pettäneet vaan todellakin toisiaan.

9

Vierailija
11/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo on totta. Ajattelen kai näin siksi, että tuon nainen on lastensa kautta minulle paljon tutumpi ja mies taas on ulkomaalainen, jolta näköjään voi tuollasita käytöstä odottaakin. Eli ajattelin väärin. Myönnän.

Vierailija
12/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
13/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin siis, että olin turhaan syyllistänyt vain naisen, vaikka naapurin mies yhtä syyllinen. Jotenkin vaan siis ajattelin niin. En kai odota ulkomaalaiselta samaa kuin suomalaiselta. Hassua sinänsä.

Vierailija
14/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sun ongelmasi on? Onko sun miehesi ollut jonkun parisuhteessa elävän naisen kanssa? Mitäs jos miettisit, miksi miehesi pettää...? Kyllä näitä pettämistarinoita on nähty ja miltei kaikissa saa myös toinen osapuoli katsoa peiliin ja pitkään!

Vierailija
16/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerrotaan kuinka mies petti, niin johan se äijä olikin karmea sika ja hajoitti perheen jne.

Vierailija
17/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
18/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tällainen etiikan riemuvoitto.

Vierailija
19/21 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Ja jos kerrotaan kuinka mies petti, niin johan se äijä olikin karmea sika ja hajoitti perheen jne.

Minä koen sekä isän että äidin yhtä syyllisiksi. Ei sukupuoli tee minun silmissäni toisesta enemmän sikamaista.

Vierailija
20/21 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat päätellä todella paljon yhdestä juosten kustusta viestistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän