Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomauttaneet yläpuolella asuvia kantapäillä kävelystä?

Vierailija
12.04.2020 |

Vai onko se otettava kerrostaloasumisen Ilona? Vaihtui vissiin naapuri yläpuolella, ikävästi kuuluu vaimea töms töms vaikka vain pari vuotta vanha talo on. En oikein edes ymmärrä, miten tällainen ihminen kävelee. Onko hänellä varpaat ilmassa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mitä olen kerrostaloissa asunut niin...no, ei koskaan tullut vastaan mitään erityisen kovia tömistelijöitä. kyllähän niitä ääniä joskus kuuluu mutta entä sitten, ei se nyt mikään h*lvetin tykinlaukaus ole.

Tuli laminaatit yläkertaan ja mukula joka kuulostaa pudottelevan keilapalloa.

Vierailija
22/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä kämpässäni mun yläkerran naapuri valitti, että hän ei saa nukuttua, kun kuulee askeleeni.

Mulla oli ihan samanlainen naapuri. Oli vissiin mt-ongelmainen. Hänen mielestään hänen asuntoon ei voinu kuulua äänet muualta kuin minun asunnosta. Ja vaikka olin viikonlopun pois, oli hän herännyt ääniin minun asunnostani. Aika rasittavaa oli asua, kun lähes päivittäin tippui heippalappuja postiluukusta ja isännöitsijäkin lähti hänen leikkeihinsä mukaan. Tosin isännöitsijä rauhottui, kun pyysin seuraavan valituksen kohdalla joko poliisien raporttia metelistä tai isännöitsijän itse saapuvan paikalle todistamaan "meteliä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mitä olen kerrostaloissa asunut niin...no, ei koskaan tullut vastaan mitään erityisen kovia tömistelijöitä. kyllähän niitä ääniä joskus kuuluu mutta entä sitten, ei se nyt mikään h*lvetin tykinlaukaus ole.

Riippuu aika paljon asukkaista ja talon laadusta. Itse asuin niin paskassa talossa, että yläkerran kantapääkävelijän liikkuessa kuulosti aina siltä kuin joku hakkaisi kumivasaralla kattoa. Jos joku väittää, ettei selainen häiritse yhtään niin nostan kyllä hattua.

Vierailija
24/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista oli minullakin 2 asukkaan ajan, sitten lopulta tuli se armoton tamppaaja jonka kanssa meni hermot. Ehkä sulla kävi vaan tsägä?

Voi toki olla että on vaan ollut hyvää tuuria. tai sitten toisen korvan pienoinen kuulovamma aiheuttaa sen että en vaan kuule askelia niin kovana. En tiedä.

Vierailija
25/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen vaan,miten joku viitsii kävellä kaikki pienet siirtymisensä sillain pomppimalla töms töms töms töms että kantapää hakkaa lattiaan.

Ymmärtää jos on hirveän suuri lukaali ja lähtee perähuoneesta ulko-oven viereiseen huoneeseen,mutta normaalissa ja pienessäkin asunnossa ottaa aina urheiluspurtin kun siirtyy johonkin.

Entisellä mieskaverillani oli yksiö ja matka sohvalta keittokomeron hellan ääreen oli muutama metri.

Vauhti oli kova,tump tump tump ja toppas kuin seinään.

Itse liikuskelen hissun kissun rennosti asunnossani,niin olen tehnyt kakarasta asti,nyt olen jo kuuskymppinen.

Vierailija
26/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka toivoisinkaan, että yläkerrasta kuuluisi vain pehmeää kantaaskelten tömpsyttelyä. Nyt siellä räksyttää päivät pitkät joku pieni vahtikoira, lapset harjoittelevat pianonsoittoa ja iltaisin pauhaa teevee.

Vierailija
27/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat elämisen ääniä. Jos et niitä kestä, niin löydät varmaan jonkun syrjäisen mummonmökin, jossa ei kuulu kuin linnunlaulu.

Komppaan! Täällä kelpaa olla.

Vierailija
28/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä kämpässäni mun yläkerran naapuri valitti, että hän ei saa nukuttua, kun kuulee askeleeni.

Taidat olla todella ylipainoinen.

Vierailija
29/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli laminaatit yläkertaan ja mukula joka kuulostaa pudottelevan keilapalloa.

9mkohan noudatettu määräyksiä ja laitettu laminaatin alle vaimennin. Kannattais varmaan kysellä isännöitsijältä. Lattia pitää tehdä uusiksi, jos ei ole tehty määräysten mukaan.

Vierailija
30/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se alakerta ei saisi paukuttaa kun sinäkin saat kerran? Nythän te molemmat vaan teette samaa, mitäs valitat?Kokeile toki itse lopettaa ja kuuntele sitten lopettiko sen alakertakin? Suosittelen.

Vierailija
31/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat elämisen ääniä. Jos et niitä kestä, niin löydät varmaan jonkun syrjäisen mummonmökin, jossa ei kuulu kuin linnunlaulu.

Linnut on pahempia yöllä kuin naapurit. Oltiin kerran kaverin mökillä ja kissoja varten oli tuuletusikkunassa aukko, josta pääsivätnkulkemaan sisään ja ulos. Ei helvetti sitä lintujen konserttia piti kuunnella koko yö, pitivät noi tunnin tauon joskus neljän-viiden aikaan aamuyöstä ja sitten se alkoi taas.

Vierailija
32/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kanta-astuja. Ihan perustason biologiaa.

Vai kävelettekö ihan tosissanne varpaillanne?! XD

Vierailija
33/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kehtaisi valittaa kävelyn äänistä. Muuttaisin itse rivitaloon tai vaikka omakotitaloon jos en kestäisi askelten ääniä naapurista.

Vierailija
34/34 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se alakerta ei saisi paukuttaa kun sinäkin saat kerran? Nythän te molemmat vaan teette samaa, mitäs valitat?Kokeile toki itse lopettaa ja kuuntele sitten lopettiko sen alakertakin? Suosittelen.

Ja kellään ei sitten tainnut käydä mielessä, että siellä alakerrassa saattaisi asua hämähäkkimies ja hän kävelee katossa? Valitatte siis itse toisten kävelyäänistä mitä ette kestä!