Miksi pienen lapsen isä luuhaa baareissa?
Naapureille syntyi lapsi noin kahdeksan kuukautta sitten. Perheen isä tuntuu käyvän viihteellä tämän tästä. Usein olen bongannut tulevan kännissä kotiin viikonloppuisin. Viimeksi tänä aamuna. Pidän erikoisena, että noin pienen lapsen isä ei viihdy kotona edes juhlapyhinä. Mitä mieltä, onko normaalia?
Kommentit (54)
Tän takia mä otin amerikkalaisen enkä suomalaista miestä. Suomalaiset miehet eivät välitä perheestä, vastuusta tai halua sellaisia.
Toista maata on amerikkalaiset. Kun kerroin esikoisen raskaudesta miehelle niin hän itki ja halasi ja sanoi että tein hänestä juuri maailman onnellisimman miehen.
Hakekaa siskot mies muualta, vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen poikamies. Ikää alkoi tulla ja vahinkolapsi. Päätyi sitoutua, mutta ei pysty kun viina ja vieraat naiset vie(niitä hakee baarista, mutta tässä tilanteessa käy jonkun vanhan panon/exän luona) Nainen ottaa jossain vaiheessa eron(varmaan muutaman vuoden sisällä) kun ei jaksa enää ikuista poikamies-miestään.
Voi olla näinkin, mutta ei sieltä tarvitse välttämättä hakea muuta kuin happea. Sitä, että saa olla hetken aikaa rauhassa.
Himassa nalkuttava akka ja rääkyvä kakara. Kuka sielä viihtyisi?
No voihan se olla että äiti käy välillä viihteellä. Vai kuinka tarkkaan naapurien elämää kyyläät?
Vierailija kirjoitti:
Tän takia mä otin amerikkalaisen enkä suomalaista miestä. Suomalaiset miehet eivät välitä perheestä, vastuusta tai halua sellaisia.
Toista maata on amerikkalaiset. Kun kerroin esikoisen raskaudesta miehelle niin hän itki ja halasi ja sanoi että tein hänestä juuri maailman onnellisimman miehen.Hakekaa siskot mies muualta, vaihtamalla paranee.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
No voihan se olla että äiti käy välillä viihteellä. Vai kuinka tarkkaan naapurien elämää kyyläät?
Taitaa kalikka kalahtaa?
juomassa ja pettämässä. Lapsi vahinko ja vituttaa.
Päihderiippuvaisen juoksuaikaa ei lapset estä.
Vierailija kirjoitti:
Himassa nalkuttava akka ja rääkyvä kakara. Kuka sielä viihtyisi?
Tuossa tapauksessa miehen kannattaa etsiä sellainen hima, jossa ei ole akkaa eikä kakaraa.
mikä tarve sulla seurata tätä tyyppiä?
välillä kun menen ovesta ulos, niin naapurin ovi alkaa rapisemaan.
ihan selkeästi hänkin seuraa ulosmenojani, on ovessa joku lisälaite siihen, mikä pitää ääntä, kun sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Toista maata on amerikkalaiset. Kun kerroin esikoisen raskaudesta miehelle niin hän itki ja halasi ja sanoi että tein hänestä juuri maailman onnellisimman miehen.Hakekaa siskot mies muualta, vaihtamalla paranee.
Ja sinä hölmö uskot. Amerikkalaiset osaa paskan puhumisen.
Mäkin toivoisin että edes korona-aikana puolisoni hakisi happea vaikka urheilemalla tai metsästä, mut hän kans tykkää käydä deekukavereiden kämpillä kännäämässä. Ei noin usein, mutta aina kun onnistuu jotenkin. Mutta tiedän että ainoa iloa antava asia hänelle varmaan on ne känniset frendit, niiden kans soittelu ja hassujen puolipervojen videoiden katselu netistä. Seuraavassa elämässä en ota lasteni isäksi punkkaria vaikka itse olisin, otan jonkun eräoppaan tai maanviljelijän.
Älä vaivaa päätäsi naapurien asioilla. Se on heidän välinen asia kuka missäkin luuhaa.
Elämä pienen lapsen lapsen kanssa on raskasta.... ja tylsää
Ei kaikilla ole yhtä hyvä tilanne kuin ulkoministeri Haavistolla, joka iski lukioikäisen tiernapojan Jerin. Palkkasi hänet "erirtyisavustajakseen", jolle valtio maksaa nyt hyvää palkaa.
Tiia16 kirjoitti:
mikä tarve sulla seurata tätä tyyppiä?
välillä kun menen ovesta ulos, niin naapurin ovi alkaa rapisemaan.
ihan selkeästi hänkin seuraa ulosmenojani, on ovessa joku lisälaite siihen, mikä pitää ääntä, kun sitä käyttää.
:D Ovessa lisälaite! Lievää paranoiaa ilmassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä asia sinulle muuten kuuluu? Sinulla taitaa olla harvinaisen tylsä elämä kun on aikaa pitää kirjaa muiden menemisistä.
Hyvin kuuluu ja näkyy, kun naapurissa asutaan. Etkö itse kiinnitä huomiota ympäristön ääniin ja liikkeisiin? Tai etkö ole huolissasi lähimmäisistäsi? Ap.
Tee lastensuojeluilmoitus. Ehkä se herättää isän tai vähintään äidin. T: sossu
Ei omaa elämää tarvitse lopettaa lapsen syntymän takia. Tiedän jopa äitejä, jotka lähtevät viihteelle heti, kun lapsi on syntynyt.