Oudoin ehdotus
Mikä on oudoin ehdotus seksin saralla kumppanilta? Itselle eräs nainen kertoi kiihottuvan jos kuumalla tupakalla pistellään... Siihen loppui sekstailu. En voinut suostua moiseen.
Kommentit (9)
No mitään superoutoa ei ole koskaan tullu vastaan. Mutta silloin nuorena ja nättinä oudointa oli varmaan se, kun mies pyysi nuolemaan ja sormeilemaan peppuaan. En ehkä tajunnu että miehetkin (muutkin ko homot) voi tykätä siitä. Myös se on outoa, että mies haluaa minun istuvan naamallaan, vaikka olen todella ylipainoinen.
Kaverini pyysi panna hänen pikkusiskoaan et eroaisi poikakaveristaan. eivät ole eronneet, tiedä kuin moni on häntä käynyt panemassa vuosien mittaan.
Lukiossa kaverini pyysi minut viettelemään hieman vajaalla käyvän äitinsä petipuuhiin, koska hän oli surullinen erottuaan miehestään. Minä tein työtä käskettyä ja kävin tammaa polkemassa useamman kerran. Siitä se aina piristyi. Se oli tosielämän nuori mies / milf panosuhde.
Neuloilla, veitsillä ja esimerkiksi haarukalla kivun tuottaminen. Tein työtä käskettyä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pyysi, että olisin kakannut hänen vatsalleen. Silloin meikäpoika puki vaatteet päälle ja häippäs.
What do you want to do ?
New mailCopy
Aivan mahtavaa olisi jos löytyisi nainen, joka antaisi minun kakata hänen päälleen. Vielä hienompaa olisi, jos hän antaisi kakata lämpimät suoraan suuhun.
Naamalla istuminen ei tarkoita sitä että kokopainollaan on toisen kasvojen päällä! Voi hitto mikä ajatus :(
What do you want to do ?
New mailCopy
Entinen miesystävä halusi aina kerätä squirttausnesteeni talteen. Oli kuulemma hyvää lantrinkia suomiviinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naamalla istuminen ei tarkoita sitä että kokopainollaan on toisen kasvojen päällä! Voi hitto mikä ajatus :(
What do you want to do ?
New mailCopy
Ei tietenkään. :D mutta se _ajatus_ siitä että mies riepu siellä kaiken alla on edelleen niin outo vaikka tätäkin on harrastettu jo vuosia varsin onnistuneesti.
Nainen pyysi, että olisin kakannut hänen vatsalleen. Silloin meikäpoika puki vaatteet päälle ja häippäs.
What do you want to do ?
New mailCopy