Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on "munaton" mies?

Vierailija
11.04.2020 |

Kertokaa!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka asettaa aina kaljan juonnin ja kavereiden kanssa baarissa pörräämisen tärkeysjärjestyksessä oman rakastamansa tyttöystävän edelle. 

Oih, nuo ovat hienoja miehiä. Eivät ole yleensä päässeet elämässään eteenpäin siitä hetkestä kun täyttivät 18v.

Vierailija
62/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myssykkä tai sellainen vähän liian kiltti joka on muiden johdateltavissa, manipuloitavissa, vietävissä eikä osaa sanoa EI. Ei siis osaa asettaa rajoja vaan antaa kaikkien kävellä ylitseen (myös oman perheenjäsentenkin).

Ehkä vähän sellainen jolta ei saa selkeää vastausta asioihin tai kaikki on ihan sama. Tukeutuu usein kumppaninsa mielipiteeseen ja kysyy usein lupaa tehdä asioita koska ei koko osaa tai uskalla päättää itse.

Ja tämä on juuri se joka lopulta pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ylikäveltävä luuseri joka ei uskalla ottaa paikkaansa maailmassa. 

Mennyt maailma.

Nykyään ylikävelijät on luusereita.

Vierailija
64/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artsikka boy Satonen on siitä hyvä esimerkki

Vierailija
65/66 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla ei ole pokkaa olla rehellinen. Mielistelee. Ei ole luottamuksen arvoinen. 

Vierailija
66/66 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaton mies on kun muna on alle8 centimeters. Ja jos mies ei osaa kusta, eikä panna. Miehen pitää osata panna naisia persseeseen. Pittää olla kova panomies, isomunainen miehet ovat. Miehen Munat ovat tärkein asia miehellä on. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta he eivät saa kusta miesten kanssa. Ammattimies osaa kusta, konemies vaatii Isot Munat, ja pitää osata kusta. Minä otan miehen töihin jos mies osaa kusta. Jos mies ei osaa kusta ei hän osaa muutakaan. Koulussa pitäisi pojat opettaa kuse maan. Isä opettaa pojan kuse maan kuin mies. Kun olin pieni isä näytti miten mies kusee, isän kanssa kustiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi