Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nelikymppinen nainen ja ihastunut työpaikan homoon!?

Vierailija
11.04.2020 |

Mies on aika varmasti homo. Voi toki olla myös bi. Myös huomattavasti minua nuorempi. En ymmärrä, miten olen mennyt näin sekaisin, kun vaan haaveilen suutelemisesta hänen kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina kaikkein ihastunein homoihin. He ovat komeita, hyviä keskustelemaan ja usein ottavat muut paremmin huomioon.

Harmi, ettei homot itse käytä tätä asiaa hyväkseen esim. hankkimalla lapsia ihastuneen naisen kanssa. Sopimusvanhemmuus sopisi hyvin monillekin.

Toki tietysti mahdollista, että olet aina ihasunut homoihin. - Mutta luulen kuitenkin, että enemmän olet ihastunut omaan ennakkoluulosi siitä, millaisia homot ovat vs. mitä tai millaisia heteroseksuaalit miehet ovat. - On hämmentävää mutta myös turhauttavaa kun jos miehenä olet pitkään sinkkuna mutta fiksu ja tahdikas kaikkia kohaan, panostat hieman enemmän ulkoiseen olemukseesi, ilmaiset avoimesti kiinnostuksesi kulttuuriin ja taiteeseen  ja vielä kun saatat viihtyä niin miesten kuin naisten parissa, niin todennäköisesi et voi välttyä "homottelulta"   

Itselläni on erittäin hyvä homotutka. Pidän miehissä naisellisista piirteistä. Harrastan balettia ja ratsastusta ja homoja on näissä lajeissa jonkun verran, mutta on myös heteroitakin. Näitä lajeja harrastavat heterot ovat erilaisia, heiltä puuttuu se jokin kiinnostava asia. Ihastun kyllä joskus niihinkin miehiin, joita muut haukkuvat homoiksi, mutta ovat heteroita. Kulttuuri ja taide ovat ihan normaaleja miesten harrastuksia, ei niistä vielä tule mitään homofiboja. Nopeasti kun miehen seurusteluhistorian saa selville niin ymmärtää, onko hän homo, homomainen hetero vai ujo hetero.

Onko olemassa sellaista elämänaluetta, jossa ei olisi homoja? Tuskin.  -- Älä nyt ainakaan vedä yhtäläisyysmerkkejä liian tiukkaan homo= naisellisempi, tai herkempi mies. - Mutta joo. Jos miehen seurusteluhistoriassa on useampi suhde tai yksi hyvin pitkä seuruelusuhde miehen kanssa, niin lienee oikeus olettaa, etä hän on mahd homo. - Vai onko jokin tai joitain muitakin yhteisiä tekijöitä?  - Ei tule ainakaan omaan mieleeni, 

Vierailija
22/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin laitat tavaraa tiskiin tarjolle ja katsot kuinka homo mies oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän ne miehet itsekään, mitä ne on. T: seksuaalisuusskeptikko

Vierailija
24/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt tää sama, ei lähtenyt tyyppi kahville , ei syömään ei mitään vaikka yritin houkutella.

Ja mä luulin, että sillä on vaan jotenkin pitkät piuhat eikä tajua, että oon kiinnostunut.

Sit firman bileistä tuppasin sen mukaan ja sitä kautta selvisi. Oltaisi sekstaillut muttei ollut kortsuja. Sit jälkeenpäin se tyyppi oli kuukausia tosi vaikeana.

Oon ainoita naisia työpaikallani ja ihan ok näköinen. On huvittavaa kun monet 25-50 vuoden välistä yrittää päästä pöksyihin ja mä yritän päästä tän homon pöksyihin. Kaikki jää ilman 🤣

Vierailija
25/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit eheyttää hänet takaisin heteroksi niin saat samalla hänestä miehen itsellesi.

Vierailija
26/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt tää sama, ei lähtenyt tyyppi kahville , ei syömään ei mitään vaikka yritin houkutella.

Ja mä luulin, että sillä on vaan jotenkin pitkät piuhat eikä tajua, että oon kiinnostunut.

Sit firman bileistä tuppasin sen mukaan ja sitä kautta selvisi. Oltaisi sekstaillut muttei ollut kortsuja. Sit jälkeenpäin se tyyppi oli kuukausia tosi vaikeana.

Oon ainoita naisia työpaikallani ja ihan ok näköinen. On huvittavaa kun monet 25-50 vuoden välistä yrittää päästä pöksyihin ja mä yritän päästä tän homon pöksyihin. Kaikki jää ilman 🤣

Öö, edelleen mietin että mikä tuossa kokemuksessasi miehestä teki homon, kun ei ollut kortsuja?

Vierailija
27/27 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ihan itse kertoi olevansa homo, silloin yöllä. Myöhemmin selvisi, kaikki muut työpaikalla tiesikin sen jo.

Ja kukaan heteromies ei menisi niin vaikeaksi siitä, että melkein harrasti seksiä naisen kanssa.

Miksi kukaan nainen haluaisi harrastaa seksiä homon miehen kanssa? Koska olen superihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi