Olen nelikymppinen nainen ja ihastunut työpaikan homoon!?
Mies on aika varmasti homo. Voi toki olla myös bi. Myös huomattavasti minua nuorempi. En ymmärrä, miten olen mennyt näin sekaisin, kun vaan haaveilen suutelemisesta hänen kanssa.
Kommentit (27)
Ei muuta kuin laitat tavaraa tiskiin tarjolle ja katsot kuinka homo mies oikeasti on.
Tietääköhän ne miehet itsekään, mitä ne on. T: seksuaalisuusskeptikko
Mulle on käynyt tää sama, ei lähtenyt tyyppi kahville , ei syömään ei mitään vaikka yritin houkutella.
Ja mä luulin, että sillä on vaan jotenkin pitkät piuhat eikä tajua, että oon kiinnostunut.
Sit firman bileistä tuppasin sen mukaan ja sitä kautta selvisi. Oltaisi sekstaillut muttei ollut kortsuja. Sit jälkeenpäin se tyyppi oli kuukausia tosi vaikeana.
Oon ainoita naisia työpaikallani ja ihan ok näköinen. On huvittavaa kun monet 25-50 vuoden välistä yrittää päästä pöksyihin ja mä yritän päästä tän homon pöksyihin. Kaikki jää ilman 🤣
Sinähän voit eheyttää hänet takaisin heteroksi niin saat samalla hänestä miehen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt tää sama, ei lähtenyt tyyppi kahville , ei syömään ei mitään vaikka yritin houkutella.
Ja mä luulin, että sillä on vaan jotenkin pitkät piuhat eikä tajua, että oon kiinnostunut.
Sit firman bileistä tuppasin sen mukaan ja sitä kautta selvisi. Oltaisi sekstaillut muttei ollut kortsuja. Sit jälkeenpäin se tyyppi oli kuukausia tosi vaikeana.
Oon ainoita naisia työpaikallani ja ihan ok näköinen. On huvittavaa kun monet 25-50 vuoden välistä yrittää päästä pöksyihin ja mä yritän päästä tän homon pöksyihin. Kaikki jää ilman 🤣
Öö, edelleen mietin että mikä tuossa kokemuksessasi miehestä teki homon, kun ei ollut kortsuja?
Hän ihan itse kertoi olevansa homo, silloin yöllä. Myöhemmin selvisi, kaikki muut työpaikalla tiesikin sen jo.
Ja kukaan heteromies ei menisi niin vaikeaksi siitä, että melkein harrasti seksiä naisen kanssa.
Miksi kukaan nainen haluaisi harrastaa seksiä homon miehen kanssa? Koska olen superihastunut.
Onko olemassa sellaista elämänaluetta, jossa ei olisi homoja? Tuskin. -- Älä nyt ainakaan vedä yhtäläisyysmerkkejä liian tiukkaan homo= naisellisempi, tai herkempi mies. - Mutta joo. Jos miehen seurusteluhistoriassa on useampi suhde tai yksi hyvin pitkä seuruelusuhde miehen kanssa, niin lienee oikeus olettaa, etä hän on mahd homo. - Vai onko jokin tai joitain muitakin yhteisiä tekijöitä? - Ei tule ainakaan omaan mieleeni,