Olen nelikymppinen nainen ja ihastunut työpaikan homoon!?
Mies on aika varmasti homo. Voi toki olla myös bi. Myös huomattavasti minua nuorempi. En ymmärrä, miten olen mennyt näin sekaisin, kun vaan haaveilen suutelemisesta hänen kanssa.
Kommentit (27)
Hmm. Voita nyt hyvä Ap (nainen) ennakkoluulosi. - Ei siinä ole mitään pahaa, että ihastuu ja vielä ihasuu itseään nuorempaan työkaveriin. - Aika moni mieskin saattaa kokea samantapaisen tunteen, jotain työkaveriaan kohtaan. Tosin jos ihasuksesi kohde on varattu niin anna olla, kahden kauppa kolmannen korvapuusti; var ainakin, että et polta näppejäsi. - Saahan sitä muutoin olla ihastunut kunhan vain muisa, että töissä on tarkoitus ensi-sijassa tehdä töitä.
Minua on joskus luultu homoksi ja niin., että luulija yritti iskeä minua Loukkaannuinko? - Miksi olisin loukkaantunut? - En minä ainakaan erota, kenekäänseksuaalista suuntauumistä päälä päin, joen sattuuhan sitä. Toki hieman kiusallista. ja ennen kaikkea hämmennyin. Vaikka mistä oikeastaan hämmennyin; varmaan siitä, että ei ollut aiemmin käynyt, niin, että joku mies olisi yrittäny iskeä minua (Ei naisiakaan ole yrittänyt iskä tähän mennessä ruuhkaksi asti)
Monella naisella tulee seksuaalisuuden huippu tuossa iässä kun biologinen kello pärähtää soimaan viimeisen kerran. Tuo sun himosi ei edes kuulosta kovin erikoiselta...
Ja millähän perusteella on homo, koska ei uskalla käydä kiinni kuin sika limppuun?
Itse olen aina kaikkein ihastunein homoihin. He ovat komeita, hyviä keskustelemaan ja usein ottavat muut paremmin huomioon.
Harmi, ettei homot itse käytä tätä asiaa hyväkseen esim. hankkimalla lapsia ihastuneen naisen kanssa. Sopimusvanhemmuus sopisi hyvin monillekin.
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän perusteella on homo, koska ei uskalla käydä kiinni kuin sika limppuun?
Minä olen ainakin kaikkien mielestä luultavasti homo, koska arkailen naisten kanssa enkä ole ollut parisuhteessa. Ikääkin kun alkaa jo olemaan.
Kysymys kuuluupi ollako hän homozeksuaali vai ei.
Vaihda sukupuolta mieheksi niin sillähän se selviää.
Trassejen kanssahan ei saa edes seksistä kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sukupuolta mieheksi niin sillähän se selviää.
*Korjaa
Mulle on enemmän kuin tavallista ihastua aina homo- ja bi-miehiin. Olen miettinyt johtuuko se siitä, että olen saanut niin monta kertaa siipeeni miesten kanssa, niin nuo ovat turvallisia ihastumisen kohteita kun eivät kiinnostu naisista... Tai siis bi-miehethän kiinnostuu toki, mutta noin niinkuin yleisesti.
Ihastuin kerran julmetusti erääseen homoon. Edelleen hävettää. Olisi pitänyt tajuta kun rintakarvat paidankauluksesta ylettyi melkein napaan saakka. Toooosi iso V-aukko siis. Huoh.
Määkin oon ihastunut työkaveriini, mutta hän ei varmasti ole homo. Mistä sää oletat, että sun työkaveri on homo?
Pyydä työkaveriasi vaikka lounaalle, siinähän sitä hyvin tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina kaikkein ihastunein homoihin. He ovat komeita, hyviä keskustelemaan ja usein ottavat muut paremmin huomioon.
Harmi, ettei homot itse käytä tätä asiaa hyväkseen esim. hankkimalla lapsia ihastuneen naisen kanssa. Sopimusvanhemmuus sopisi hyvin monillekin.
Toki tietysti mahdollista, että olet aina ihasunut homoihin. - Mutta luulen kuitenkin, että enemmän olet ihastunut omaan ennakkoluulosi siitä, millaisia homot ovat vs. mitä tai millaisia heteroseksuaalit miehet ovat. - On hämmentävää mutta myös turhauttavaa kun jos miehenä olet pitkään sinkkuna mutta fiksu ja tahdikas kaikkia kohaan, panostat hieman enemmän ulkoiseen olemukseesi, ilmaiset avoimesti kiinnostuksesi kulttuuriin ja taiteeseen ja vielä kun saatat viihtyä niin miesten kuin naisten parissa, niin todennäköisesi et voi välttyä "homottelulta"
Oi suutelemisesta haaveileminen on aika ihanaa.🙂
Ajattele missä se kieli on aikaisemmin ollut niin halut hyytyy.
Vanha kunnon "mies ei lähesty joten hänen täytyy olla homo". Kaikki ei ehkä halua sujauttaa nakkia sämpylään työkavereiden kanssa. Kuormasta ei syödä jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on enemmän kuin tavallista ihastua aina homo- ja bi-miehiin. Olen miettinyt johtuuko se siitä, että olen saanut niin monta kertaa siipeeni miesten kanssa, niin nuo ovat turvallisia ihastumisen kohteita kun eivät kiinnostu naisista... Tai siis bi-miehethän kiinnostuu toki, mutta noin niinkuin yleisesti.
Sama minulla naisten kanssa ja tunnen oloni turvalliseksi ainoastaan varattujen kanssa. Lesboistakaan ei aina tiedä, kun voivat olla bi-seksuaalejakin, joten vähän jänskättää niidenkin kanssa. M33
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon "mies ei lähesty joten hänen täytyy olla homo". Kaikki ei ehkä halua sujauttaa nakkia sämpylään työkavereiden kanssa. Kuormasta ei syödä jne.
Vanha kunnon naiset on aina sen perässä ja halpamaisia.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki tietysti mahdollista, että olet aina ihasunut homoihin. - Mutta luulen kuitenkin, että enemmän olet ihastunut omaan ennakkoluulosi siitä, millaisia homot ovat vs. mitä tai millaisia heteroseksuaalit miehet ovat. - On hämmentävää mutta myös turhauttavaa kun jos miehenä olet pitkään sinkkuna mutta fiksu ja tahdikas kaikkia kohaan, panostat hieman enemmän ulkoiseen olemukseesi, ilmaiset avoimesti kiinnostuksesi kulttuuriin ja taiteeseen ja vielä kun saatat viihtyä niin miesten kuin naisten parissa, niin todennäköisesi et voi välttyä "homottelulta"
Itselläni on erittäin hyvä homotutka. Pidän miehissä naisellisista piirteistä. Harrastan balettia ja ratsastusta ja homoja on näissä lajeissa jonkun verran, mutta on myös heteroitakin. Näitä lajeja harrastavat heterot ovat erilaisia, heiltä puuttuu se jokin kiinnostava asia. Ihastun kyllä joskus niihinkin miehiin, joita muut haukkuvat homoiksi, mutta ovat heteroita. Kulttuuri ja taide ovat ihan normaaleja miesten harrastuksia, ei niistä vielä tule mitään homofiboja. Nopeasti kun miehen seurusteluhistorian saa selville niin ymmärtää, onko hän homo, homomainen hetero vai ujo hetero.
Eikö kenellekään muulle oo tapahtunut?