Monestiko saunan aikana pitää juosta suihkussa?
Ihmetyttää, kun seinänaapurin pariskunta saunoo ja suihku paukkuu jatkuvasti, luultavasti 20. kerta kun käydään suihkussa. Itsellä tapana käydä vain saunaan mennessä ja sieltä tullessa. Miksi siellä kokoajan pitää juosta?
Kommentit (17)
Mä käyn kolmesti. Ensin kastelen itseni, saunaan, sitten pesen hiukset ja hoitoaine päähän -> saunaan. Sitten pesemään hoitoaine pois + kasvot. Vielä kerran saunaan jonka jälkeen loppupesu (vartalo). Menee ainakin tunti.
Jokaisella on omat saunomistapansa. Jotkut heittelee kuumat löylyt ja ähkivät ja puhkuvat ja kipaisevat suihkuun vilvoittelemaan.
Hyvin kylmän suihkun jälkeen tuntuu kivalta taas mennä uudestaan löylyihin.
Kesämökillä käydään välissä pulahtamassa järvessä ja taas saunaan.
Ne ovat niitä halpoja ja mukavia nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on huono äänieristys ☹
No äläpä muuta sano. ap
Alkaa vissiin karanteenit tuntumaan?
Minä tykkään saunoa yhteen pötköön. Olen käynyt nyt enen saunaa kesken saunaa ja ssaunan jälkeen suohkussa.
Nyt kuin olen lopettanut tupakoinnin niin happeni luultavasti riittää mielyttävään hikoiluun ilman välisuohkua.bjllmmn bääää
Onneksi emme asu missään karmeassa kerrostalossa. Se olisi painajainen monella tapaa, yök.
Itse käyn kolmesti suihkussa, eli saunaan mennessä, sitten välissä on hiusten pesu ja hoitoaine päähän, kolmanneksi hoitoaine pois. Muiden suihkutteluita en ole huomannut vahtia, se on ihan se ja sama. Meillä on aivan ihana puulla lämmitettävä sauna, jossa paras lämpö on jotain +75 °C.
Saunan jälkeen huuhtelu kaupallisella vettä, lotraaminen tuhoaa maapallon! Nyt ämmmmmät vähän rotia!
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kolmesti. Ensin kastelen itseni, saunaan, sitten pesen hiukset ja hoitoaine päähän -> saunaan. Sitten pesemään hoitoaine pois + kasvot. Vielä kerran saunaan jonka jälkeen loppupesu (vartalo).Menee ainakin tunti.
Ajalla ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä, koska tänne kuuluu vaan nuo paukahdukset kun suihku vedetään päälle. Joten määrä ratkaisee. ap
Mä käyn niin monta kertaa kun käyn jäähyttelemässä. Vähintään neljästi suihkussa (saunaan mennessä, jäähylle mennessä, jäähyltä tullessa ja saunaan mennessä, saunan lopettaessa) jos jäähytellään useammin, sen enemmän suihkuja. Ja asutaan kerrostalossa eikä pätkääkään kiinnosta vähentää jäähyttelyjä tai saunomisaikaa sen takia että jotain häiritsee suihkuttelut.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn niin monta kertaa kun käyn jäähyttelemässä. Vähintään neljästi suihkussa (saunaan mennessä, jäähylle mennessä, jäähyltä tullessa ja saunaan mennessä, saunan lopettaessa) jos jäähytellään useammin, sen enemmän suihkuja. Ja asutaan kerrostalossa eikä pätkääkään kiinnosta vähentää jäähyttelyjä tai saunomisaikaa sen takia että jotain häiritsee suihkuttelut.
Ahaa, näitä "eletään omassa kodissa niinkuin halutaan ja paskat naapureista"-ihmisiä.
En ole oikein ymmärtänyt tuota vilvoittelua saunomisessa, siellä saunassahan ollaan niin kauan kun viihdytään ja sitten tullaan pois. Ei minua ainakaan kiinnosta enää mennä sinne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kolmesti. Ensin kastelen itseni, saunaan, sitten pesen hiukset ja hoitoaine päähän -> saunaan. Sitten pesemään hoitoaine pois + kasvot. Vielä kerran saunaan jonka jälkeen loppupesu (vartalo). Menee ainakin tunti.
Näin justiin! Ja sitten kun kaksi saunoo, tuleehan niitä suihkukertoja. Antaa palaa ihmiset. Ei niitä nautintoja tällä hetkellä ihmeemmin ole joten saunokaa sydämenne kyllyydestä. Suomesta ei vesi lopu.
Viisi kertaa pitää käydä.