Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monestiko saunan aikana pitää juosta suihkussa?

Vierailija
11.04.2020 |

Ihmetyttää, kun seinänaapurin pariskunta saunoo ja suihku paukkuu jatkuvasti, luultavasti 20. kerta kun käydään suihkussa. Itsellä tapana käydä vain saunaan mennessä ja sieltä tullessa. Miksi siellä kokoajan pitää juosta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa pitää käydä.

Vierailija
2/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on huono äänieristys ☹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kolmesti. Ensin kastelen itseni, saunaan, sitten pesen hiukset ja hoitoaine päähän -> saunaan. Sitten pesemään hoitoaine pois + kasvot. Vielä kerran saunaan jonka jälkeen loppupesu (vartalo). Menee ainakin tunti.

Vierailija
4/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat saunomistapansa.  Jotkut heittelee kuumat löylyt ja ähkivät ja puhkuvat ja kipaisevat suihkuun vilvoittelemaan.

Hyvin kylmän suihkun jälkeen tuntuu kivalta taas mennä uudestaan löylyihin.

Kesämökillä käydään välissä pulahtamassa järvessä ja taas saunaan.

Ne ovat niitä halpoja ja mukavia nautintoja.

Vierailija
5/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on huono äänieristys ☹

No äläpä muuta sano. ap

Vierailija
6/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vissiin karanteenit tuntumaan?

Vierailija
7/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään saunoa yhteen pötköön. Olen käynyt nyt enen saunaa kesken saunaa ja ssaunan jälkeen suohkussa.

Nyt kuin olen lopettanut tupakoinnin niin happeni luultavasti riittää mielyttävään hikoiluun ilman välisuohkua.bjllmmn bääää

Vierailija
8/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi emme asu missään karmeassa kerrostalossa. Se olisi painajainen monella tapaa, yök.

Itse käyn kolmesti suihkussa, eli saunaan mennessä, sitten välissä on hiusten pesu ja hoitoaine päähän, kolmanneksi hoitoaine pois. Muiden suihkutteluita en ole huomannut vahtia, se on ihan se ja sama. Meillä on aivan ihana puulla lämmitettävä sauna, jossa paras lämpö on jotain +75 °C.

Vierailija
9/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen huuhtelu kaupallisella vettä, lotraaminen tuhoaa maapallon! Nyt ämmmmmät vähän rotia!

Vierailija
10/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kolmesti. Ensin kastelen itseni, saunaan, sitten pesen hiukset ja hoitoaine päähän -> saunaan. Sitten pesemään hoitoaine pois + kasvot. Vielä kerran saunaan jonka jälkeen loppupesu (vartalo).Menee ainakin tunti.

Ajalla ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä, koska tänne kuuluu vaan nuo paukahdukset kun suihku vedetään päälle. Joten määrä ratkaisee. ap

Vierailija
11/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuupallisella, vtu.

Vierailija
12/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ennen ja jälkee.

Vierailija
13/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn niin monta kertaa kun käyn jäähyttelemässä. Vähintään neljästi suihkussa (saunaan mennessä, jäähylle mennessä, jäähyltä tullessa ja saunaan mennessä, saunan lopettaessa) jos jäähytellään useammin, sen enemmän suihkuja. Ja asutaan kerrostalossa eikä pätkääkään kiinnosta vähentää jäähyttelyjä tai saunomisaikaa sen takia että jotain häiritsee suihkuttelut.

Vierailija
14/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaihtelee. 

Vierailija
15/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn niin monta kertaa kun käyn jäähyttelemässä. Vähintään neljästi suihkussa (saunaan mennessä, jäähylle mennessä, jäähyltä tullessa ja saunaan mennessä, saunan lopettaessa) jos jäähytellään useammin, sen enemmän suihkuja. Ja asutaan kerrostalossa eikä pätkääkään kiinnosta vähentää jäähyttelyjä tai saunomisaikaa sen takia että jotain häiritsee suihkuttelut.

Ahaa, näitä "eletään omassa kodissa niinkuin halutaan ja paskat naapureista"-ihmisiä.

Vierailija
16/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein ymmärtänyt tuota vilvoittelua saunomisessa, siellä saunassahan ollaan niin kauan kun viihdytään ja sitten tullaan pois. Ei minua ainakaan kiinnosta enää mennä sinne takaisin.

Vierailija
17/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kolmesti. Ensin kastelen itseni, saunaan, sitten pesen hiukset ja hoitoaine päähän -> saunaan. Sitten pesemään hoitoaine pois + kasvot. Vielä kerran saunaan jonka jälkeen loppupesu (vartalo). Menee ainakin tunti.

Näin justiin! Ja sitten kun kaksi saunoo, tuleehan niitä suihkukertoja. Antaa palaa ihmiset. Ei niitä nautintoja tällä hetkellä ihmeemmin ole joten saunokaa sydämenne kyllyydestä. Suomesta ei vesi lopu.