Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin ex-säädölle, että sen käytös oli loukkaavaa. Hän ignooraa?!

Vierailija
11.04.2020 |

Hän on lukenut mun muutaman viestin, joissa jopa pyydän sitä reagoimaan asiaan. Hän siis käytti mua hyväksi, mitä oon kritisoinut (en edes raivoamalla). Hän vaan ignooraa viestit, ei edes pahoittele tai sano, että ei tiedä mitä sanoisi. Mitä helvettiä? Kyseessä kuitenkin melkein 30-vuotias.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois. Ei kukaan enää jaksa lukea tuota omituista selitystä. .

Vierailija
2/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö oot joku teini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja jatka elämääsi.

Vierailija
4/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varmaan oikeassa, eikä voi kiistää asiaa, mutta ei ole myöskään pahoillaan, joten ignooraa. Säädöt on just tuollaisia, ne ei vaan välitä. Ikävä kyllä, itse olen ollut vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
5/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen ignooraus yleistä? Oon ihan hämmentynyt, sillä kyseessä ei oo mikään teinipoika.

Vierailija
6/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pois. Ei kukaan enää jaksa lukea tuota omituista selitystä. .

Kuka v*ttu kuvittelet olevasi, kun puhut noin ilkeästi? Mene itse pois???

Vierailija
7/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen ignooraus yleistä? Oon ihan hämmentynyt, sillä kyseessä ei oo mikään teinipoika.

En tiedä onko yleistä, mutta itse olen joutunut kolmekymppisten miesten ignooramaksi, ei vastata asialliseen viestiin tai puheluun erimielisyyksien jälkeen ja pidetään mykkälakkoa.

Vierailija
8/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies vielä leikki jotain "itsetutkiskelijaa" ja meditoi päivittäin, kuulemma säännöllisesti kuunteli ajatuksiaan ja tunteitaan ja oli kiinnostunut itsereflektiosta. Ja tuossa on lopputulos. V*tun urpo.

Vierailija
9/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ettei sano mitään ole aika selkeä merkki siitä ettei tiedä mitä sanoa? Ei hän pahoittele jos ei ole pahoillaan.

Ja kerropa miten tilanne etenisi jos hän vastaisi vaikka sen ettei tiedä mitä sanoa? Niin, sinä sanoisit että "voisit vaikka edes pahoitella", mitä hän ei tekisi koska ei ole pahoillaan, eli tilanne ei etenisi haluamallasi tavalla kuitenkaan.

Vierailija
10/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ettei sano mitään ole aika selkeä merkki siitä ettei tiedä mitä sanoa? Ei hän pahoittele jos ei ole pahoillaan.

Ja kerropa miten tilanne etenisi jos hän vastaisi vaikka sen ettei tiedä mitä sanoa? Niin, sinä sanoisit että "voisit vaikka edes pahoitella", mitä hän ei tekisi koska ei ole pahoillaan, eli tilanne ei etenisi haluamallasi tavalla kuitenkaan.

Miten ei voi olla pahoillaan, jos on käyttänyt ihmisiä hyväksi? Tekis mieli lyödä sellaista sikaa.

Vierailija
11/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt vanhoja kaivelemaan. Jätä tyyppi omaan arvoonsa, miksi edes haluaisit olla enää tekemisissä tällaisen tyypin kanssa?

Vierailija
12/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex säätö lähetteli jotain ärsyttäviä ja loukkaavia viestejä, jätin vastaamatta koska ei sille urpolle mikään mene kumminkaan jakeluun. Ja olen selittänyt ne asiat jo, joita vieläkin ihmettelee ihan uusina. Hän ansaitsee ignooraamisen, olen yli 30.

Vierailija
13/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voi olla pahoillaan, jos on käyttänyt ihmisiä hyväksi? Tekis mieli lyödä sellaista sikaa.

Jos todella tuli yllätyksenä ettei kaikki ole pahoillaan vaikka tekisivät pahaa, niin korkea aika oppia tämä asia.

Sitä paitsi tuo hyväksikäyttö on sinun kokemuksesi, ei absoluuttinen totuus. Sitä on vaikea kommentoida tietämättä asiasta enempää.

Vierailija
14/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex säätö lähetteli jotain ärsyttäviä ja loukkaavia viestejä, jätin vastaamatta koska ei sille urpolle mikään mene kumminkaan jakeluun. Ja olen selittänyt ne asiat jo, joita vieläkin ihmettelee ihan uusina. Hän ansaitsee ignooraamisen, olen yli 30.

Ehkä sun toiminnassa on oikeasti kritisoitavaa, ja jotkut asiat vaivaa häntä? Ignooraus on v*tun junttia, ellei se toinen oikeasti pommita haukkuvilla viesteillä.

Vierailija
15/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitsä?

Vierailija
16/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella tuli yllätyksenä ettei kaikki ole pahoillaan vaikka tekisivät pahaa, niin korkea aika oppia tämä asia.

Sitä paitsi tuo hyväksikäyttö on sinun kokemuksesi, ei absoluuttinen totuus. Sitä on vaikea kommentoida tietämättä asiasta enempää.

Absoluuttien totuus? :D eikös nimenomaan se kokemus ole se juttu, rikoksen uhrillakin on ikävä kokemus. Ei toisen kokemusta voi vaan ohittaa.

Vierailija
17/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ignoraisin. Mitä hän on sinulle velkaa?

Vierailija
18/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun toiminnassa on oikeasti kritisoitavaa, ja jotkut asiat vaivaa häntä? Ignooraus on v*tun junttia, ellei se toinen oikeasti pommita haukkuvilla viesteillä.

Hänen olisi kannattanut kuunnella ja reagoida jotenkin esimerkiksi ekalla, toisella tai kolmannella kerralla, kun yritin keskustella niistä asioista, jotka hänelle nyt on epäselviä. 12

Vierailija
19/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet antanut ja sanot säädöksi... Koettakaahan naiset oppia ottamaan vastuuta valinnoistanne. Jos ei onnistu, niin aina voi olkaa jakamatta jokaiselle mulkulle.

Vierailija
20/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla sinä käytit "säätöäsi" hyväksi?

Et ole yhtään tärkeämmässä asemassa kuin hänkään.

Haluat vain huomiota.