Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin ex-säädölle, että sen käytös oli loukkaavaa. Hän ignooraa?!

Vierailija
11.04.2020 |

Hän on lukenut mun muutaman viestin, joissa jopa pyydän sitä reagoimaan asiaan. Hän siis käytti mua hyväksi, mitä oon kritisoinut (en edes raivoamalla). Hän vaan ignooraa viestit, ei edes pahoittele tai sano, että ei tiedä mitä sanoisi. Mitä helvettiä? Kyseessä kuitenkin melkein 30-vuotias.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa tervejärkinen juoksee ap:n tapaista takertujaa pakoon ja kovaa.

Vierailija
42/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka eteenpäin. Ammattiapua asioiden käsittelyyn saatavilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pelkkä säätö, miksi hän olisi mitään velkaa? Selitystä, anteeksipyyntöä jne. Eikö nuo kuulu parisuhteeseen? Säätö on säätö ihan syystä, ja syy on että säästyy tuolta.

Etkö tajua, että myös säädöt ovat ihmisiä, joita voidaan loukata? Missä hiton mustavalkoisessa maailmassa jotkut elää?

Vierailija
44/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon exän pitäisi vastata jonkin katkeran vanhan hoidon viesteihin? Lopettaisi aloittaja sen viestittelyn ja kiusaamisen. Jos olisin tuo exä, niin hakisin lähestymiskieltoa, jos viestittely ei lopu.

Vierailija
45/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon exän pitäisi vastata jonkin katkeran vanhan hoidon viesteihin? Lopettaisi aloittaja sen viestittelyn ja kiusaamisen. Jos olisin tuo exä, niin hakisin lähestymiskieltoa, jos viestittely ei lopu.

Mun moraalin ei mahdu hyväksikäyttö. Vaikea ymmärtää, että joidenkin mielestä se on ok. Miten sellaiset ihmiset on kasvatettu?

Vierailija
46/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pelkkä säätö, miksi hän olisi mitään velkaa? Selitystä, anteeksipyyntöä jne. Eikö nuo kuulu parisuhteeseen? Säätö on säätö ihan syystä, ja syy on että säästyy tuolta.

Etkö tajua, että myös säädöt ovat ihmisiä, joita voidaan loukata? Missä hiton mustavalkoisessa maailmassa jotkut elää?

Alapeukuttajien mielestä säädöt eivät ole ihmisiä? Mielenkiintoista.

Vierailija
47/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisesti nyt. Hän vain avasi sen "säädön" ajattelua. Jos hän suhtautuu sinuun (samoin kuin ilmeisesti sinä häneen, koska käytät hänestä nimitystä säätö), eli että kyse oli hänelle vain satunnaisesta irtoseksistä, hän ei näe syytä pitää yhteyttä ja selvittää yhtään mitään.

Ei tässä nyt siitä ole kyse, että kylmyys ja loukkaaminen olisi ok. Ei tietenkään ole.

Ohis

Vierailija
48/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla sinä käytit "säätöäsi" hyväksi?

Et ole yhtään tärkeämmässä asemassa kuin hänkään.

Haluat vain huomiota.

Häh? Se tyyppi väitti haluavansa jotain vakavaa, vaikka oli aivan hukassa jopa itseltään. Hän sanoi lopuksi rivien välistä, että näkee mua seksin takia vaikka tiesi mun hakevan vakavampaa suhdetta.

Niin? Ehkä hän halusi jotain vakavaa, mutta sitten hänelle valkeni ettei haluakaan mitään vakavaa SINUN kanssasi. Kyllä mieltään saa muuttaa.

Se tyyppi tokaisi seksin jälkeen "toivottavasti seksi ei synnytä sulla mitään tunteita", vaikka sanoin aikaisemmin että haluan VAKAVAMPAA suhdetta. Öö miksi se sitten harrasti seksiä, miksei sanonut tuota etukäteen? En vaan tajua.

Miten hän ilmaisi haluavansa vakavampaa suhdetta? Sitä paitsi kyllä miehilläkin on oikeus muuttaa mieltään, seksi ei ole lupaus avioliitosta.[/

Ja se miehen mieli muuttuu aina heti kun on saatu seksiä. 😂

Kyllähän tuollainen on ihan klassista hyväksikäyttöä. Nainen on jutussa vakavissaan, mies tietää tämän, mutta ei sanallakaan ilmaise, että on vaan seksin perässä. Rehellisyyden puuska iskee vasta kun pil on saatu.

Hah, jep. Mulla oli kerran pidempiaikainen säätö, molemmat oltiin sinkkuja. Yhden kerran hän sit panon jälkeen sanoi luonani, että on alkanut nyt seurustelemaan jonkun kanssa ja on avoimessa suhteessa. No, jos suhde oli tosiaan avoin niin ei pettänyt tyttöystäväänsä, siitä sentään hyväksyttävää. Kuitenkin taktisesti muisti ajoittaa tuon uutisen kertomisen vasta sen jälkeen, kun oli saanut seksiä, koska ei voinut etukäteen tietää haluanko jatkaa tapaamisia kun muna käy säännöllisesti myös tyttöystävässä. Meni vähän maku...

Vierailija
49/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajien mielestä säädöt eivät ole ihmisiä? Mielenkiintoista.

Ei vaan sinä et ymmärtänyt kommenttia ja kommentoit tarpeettoman aggressiivisesti.

Vierailija
50/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisesti nyt. Hän vain avasi sen "säädön" ajattelua. Jos hän suhtautuu sinuun (samoin kuin ilmeisesti sinä häneen, koska käytät hänestä nimitystä säätö), eli että kyse oli hänelle vain satunnaisesta irtoseksistä, hän ei näe syytä pitää yhteyttä ja selvittää yhtään mitään.

Ei tässä nyt siitä ole kyse, että kylmyys ja loukkaaminen olisi ok. Ei tietenkään ole.

Ohis

Ei ollut kyse irtoseksistä, vaan tapailusta jonka tarkoitus oli johtaa vakavampaan. Sanoin, että en ole kiinnostunut pelkästä seksisuhteesta, herra nyökytteli ja oli samaa mieltä.

Vierailija
51/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat vain huomiota.

Häh? Se tyyppi väitti haluavansa jotain vakavaa, vaikka oli aivan hukassa jopa itseltään. Hän sanoi lopuksi rivien välistä, että näkee mua seksin takia vaikka tiesi mun hakevan vakavampaa suhdetta.

Jos itse haluat jotain vakavaa, älä ota seksiä kuvioihin ennen kuin olette tutustuneet ja nähneet voiko se edetä johonkin. Seksi ei ole mikään kaupanteon väline, "sitoudut välittämään/panostamaan minuun jos harrastamme sitä". Sitä ei voi käyttää velkakirjana. Olethan sinäkin johtanut vastapuolta harhaan kun olet suostunut seksiin ja yhtäkkiä se onkin huono asia ja vain toisen vastuulla, jos toinen ei siis toimi toivomallasi tavalla.

Ylipäänsä muita ei voi vaatia sitoutumaan mihinkään, mihin eivät halua. Älä sinäkään harrasta seksiä jos et oikeasti halua niin ei jää mitään hampaankoloon.

Vierailija
52/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tällaiset naiset oppii, ettei seksi ole mikään juttu mitä antaessa saa parisuhteen. Seksiä kannattaa harrastaa vain silloin kun itse haluaa eikä yrittää käyttää sitä kauppavälineenä, niin ei loukkaannu.

Vierailija
53/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat vain huomiota.

Jos itse haluat jotain vakavaa, älä ota seksiä kuvioihin ennen kuin olette tutustuneet ja nähneet voiko se edetä johonkin. Seksi ei ole mikään kaupanteon väline, "sitoudut välittämään/panostamaan minuun jos harrastamme sitä". Sitä ei voi käyttää velkakirjana. Olethan sinäkin johtanut vastapuolta harhaan kun olet suostunut seksiin ja yhtäkkiä se onkin huono asia ja vain toisen vastuulla, jos toinen ei siis toimi toivomallasi tavalla.

Ylipäänsä muita ei voi vaatia sitoutumaan mihinkään, mihin eivät halua. Älä sinäkään harrasta seksiä jos et oikeasti halua niin ei jää mitään hampaankoloon.

Koko ketju meni nyt vain ap:n syyttelyksi, vaikka mies on ilmeisesti johtanut harhaan. Jos tämä on naisten yleinen linja, niin eihän mies voi koskaan tehdä väärinm. En minä ainakaan näe sitä positiivisena asiana, että naiset antavat anteeksi kaikenlaisen kusipäisyyden.

Enkä näe, että ap olisi tässä johtanu miestä harhaan, kun on kerran kertonut, että haluaa vakavaa. Hieman eri asia, jos olisi vaan rynnätty panemaan hetken huumassa, ilman että asiasta olisi keskusteltu mitenkään.

Vierailija
54/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tällaiset naiset oppii, ettei seksi ole mikään juttu mitä antaessa saa parisuhteen. Seksiä kannattaa harrastaa vain silloin kun itse haluaa eikä yrittää käyttää sitä kauppavälineenä, niin ei loukkaannu.

Ei se ole noin yksinkertaista. Itse olen harrrastanut erään miehen kanssa seksiä useita kertoja täysin omasta halustani ja himostani, mutta tuntuu silti pahalta tietää, että toisella ei ole samanlaisia tunteita kuin itsellä. Hetkittäin tuntuu erittäinkin pahalta. Homma silti toimii jollain tasolla, koska molemmat tietää missä mennään. Rehellisyys on se juttu, mitä apkin käsittääkseni tässä perään kuuluttaa.

Koskakohan miehet oppii, että naisilla ennen pitkää herää tunteet seksistä, vaikkei niitä olisi alussa ollut. On ihan tutkittu juttu, että seksi laukaisee naisilla kiintymyshormoonien erityksen voimakkaampana kuin miehillä.

Vierailija
55/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen mies vielä leikki jotain "itsetutkiskelijaa" ja meditoi päivittäin, kuulemma säännöllisesti kuunteli ajatuksiaan ja tunteitaan ja oli kiinnostunut itsereflektiosta. Ja tuossa on lopputulos. V*tun urpo.

Aika usein omista tunteista ja tarpeista on äärimmäisen kiinnostunut se, jolle muiden tarpeet ovat kärpäsen surinaa korvissa.

Terveisin semmoinen, joka ei yhtäkään itsetärkimystä päin sylkäisekään enää ikinä.

Vierailija
56/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja vammaise.set pois palstalta. Tämä on meidän vanhojen ja sivistyneiden palsta.

Vierailija
57/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole noin yksinkertaista. Itse olen harrrastanut erään miehen kanssa seksiä useita kertoja täysin omasta halustani ja himostani, mutta tuntuu silti pahalta tietää, että toisella ei ole samanlaisia tunteita kuin itsellä. Hetkittäin tuntuu erittäinkin pahalta. Homma silti toimii jollain tasolla, koska molemmat tietää missä mennään. Rehellisyys on se juttu, mitä apkin käsittääkseni tässä perään kuuluttaa.

Koskakohan miehet oppii, että naisilla ennen pitkää herää tunteet seksistä, vaikkei niitä olisi alussa ollut. On ihan tutkittu juttu, että seksi laukaisee naisilla kiintymyshormoonien erityksen voimakkaampana kuin miehillä.

Naisten pitäisi ymmärtää, että miehellä se kiintymys tulee kuvioihin vasta, jos nainen osoittautuu vakavammassa mielessä kiinnostavaksi. Ja jos parisuhdehaluja ei ole enen seksiä, niin orgasmin jälkeen mies haluaa vain etäisyyttä.

eri

Vierailija
58/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ettei sano mitään ole aika selkeä merkki siitä ettei tiedä mitä sanoa? Ei hän pahoittele jos ei ole pahoillaan.

Ja kerropa miten tilanne etenisi jos hän vastaisi vaikka sen ettei tiedä mitä sanoa? Niin, sinä sanoisit että "voisit vaikka edes pahoitella", mitä hän ei tekisi koska ei ole pahoillaan, eli tilanne ei etenisi haluamallasi tavalla kuitenkaan.

Miten ei voi olla pahoillaan, jos on käyttänyt ihmisiä hyväksi? Tekis mieli lyödä sellaista sikaa.

Eihän sellainen käyttäisi toista hyväksi, joka osaa olla pahoillaan.

Vierailija
59/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi ymmärtää, että miehellä se kiintymys tulee kuvioihin vasta, jos nainen osoittautuu vakavammassa mielessä kiinnostavaksi. Ja jos parisuhdehaluja ei ole enen seksiä, niin orgasmin jälkeen mies haluaa vain etäisyyttä.

eri

Näinpä. Olemme kaikki (aikuiset) vastuussa omista tunteistamme.

(Tuo alkuperäinen tässä lainausketjussa)

Vierailija
60/101 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu sekopää v*ttuun tältä palstalta. Sääliksi käy jos olit kenenkään hoito