Muistatko ”murun”?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Mitä lapselle kuuluu? Onko tullut lisää?
Vauva ei ole enää vauva vaan iso jo. Hän asuu isänsä kanssa. Asuimme yhdessäkin, mutta mä en jotenkin sopinut siihen kuvioon ja nyt on siis näin. Ei mulla ole muita lapsia vielä.
Vierailija kirjoitti:
mikäs tyyppi tämä on?
Joku tyyppi väänsi varmasti pari vuotta tarinaa rikkaan ja kauniin nuoren naisen elämästä. Jatkuu aina pyydettäessä, kuten viestistä nro 3 voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva ei ole enää vauva vaan iso jo. Hän asuu isänsä kanssa. Asuimme yhdessäkin, mutta mä en jotenkin sopinut siihen kuvioon ja nyt on siis näin. Ei mulla ole muita lapsia vielä.
Mikset sopinut kuvioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sopinut kuvioon?
Meillä oli mm. näkemyseroja siitä, miten lapsi kasvatetaan. Mun silloinen poikaystävä eli lapsen isä on yllättävän ankara ja hallitseva, kun taas mä haluan kasvattaa lapsen ilolla ja lempeydellä, kuten mut on kasvatettu. Hän halusi määrätä kodista liikaa, vähemmän kavereita ja enemmän kolmisin olemista. Ahdisti ja tuli riitoja. Hän on kyllä ihana isä silti ja luotan täysin siinä häneen. Ja meillä on nyt superihanaa ja kivaa lapsen kanssa, kun ollaan yhdessä, eli hyvä näin.
Mulle on jäänyt mieleen erityisesti mieleen se tarina raiskauksesta, joka kuulosti enemmän Angelica-romaanin fantasialta kuin seksuaaliselta väkivallalta. Silloin meni maku kokonaan kys. kirjoittelijaan.
Näköjään tais unohtua solmittu avioliitto. No, mitäs pienistä, ei niitä keksittyjä juttuja voi niin tarkasti muistaakaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt mieleen erityisesti mieleen se tarina raiskauksesta, joka kuulosti enemmän Angelica-romaanin fantasialta kuin seksuaaliselta väkivallalta. Silloin meni maku kokonaan kys. kirjoittelijaan.
Mä en käyttänyt sitä sanaa eikä siinä jutussa ole mitään muisteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikäs tyyppi tämä on?
Joku tyyppi väänsi varmasti pari vuotta tarinaa rikkaan ja kauniin nuoren naisen elämästä. Jatkuu aina pyydettäessä, kuten viestistä nro 3 voi päätellä.
No oliko hyviä tarinoita? Tylsältä asetelmalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tais unohtua solmittu avioliitto. No, mitäs pienistä, ei niitä keksittyjä juttuja voi niin tarkasti muistaakaan ;)
Tai sitten joku muu motiivi, jonka ehkä keksit itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten joku muu motiivi, jonka ehkä keksit itsekin...
Heikko yritys pelastaa lipsahdus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli totta, mikä ei?
Ei mikään. Ei kukaan kirjoita vuositolkulla yksityiskohtia omasta elämästään tarinamuodossa niin, ettei kukaan tunnista. "Mä muutin yksityiskohtia" - joo, varmasti muuttikin, mm. rikkaan isin, rikkaat naimakaupat, lapsen ja eron niin, että lapsi jää isälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli totta, mikä ei?
Siinäkö, mistä mä kirjoitin silloin kauan sitten? Molemmat miehet, joista kerroin, oli totta, ja vauva. Mun perheeni koko on oikeasti eri, suhteiden pituutta muutin, samoin matkustamisen ajankohtaa, ulkonäköön viittaavia asioita. Sen jälkeen on tapahtunut paljon ja sen aikainen elämä tuntuu kaukaiselta ja ihan sähläykseltä, vaikka en kertonut edes kaikkea.
Muistan myös sen, kun löytyi niitä ketjuja, joissa "muru" kirjoitti omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli totta, mikä ei?
Ei mikään. Ei kukaan kirjoita vuositolkulla yksityiskohtia omasta elämästään tarinamuodossa niin, ettei kukaan tunnista. "Mä muutin yksityiskohtia" - joo, varmasti muuttikin, mm. rikkaan isin, rikkaat naimakaupat, lapsen ja eron niin, että lapsi jää isälle.
Ok, hyvä:)
Käy, ainakin on kommentoinut ketjuihin, joissa hänen tarinointiaan on muisteltu.