Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: antaisitko valtion laittaa sinuun jäljityssirun

Vierailija
11.04.2020 |

..jos sillä saataisiin korona kuriin, päästäisiin taas ihmisten ilmoille, ja Suomen talous pelastuisi. Mutta sen seurauksena Suomen viranomaiset pystyisivät jäljittämään liikkeitäsi. Yksinkertainen äänestys.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En ymmärrä tätä koronavouhotusta ollenkaan. Jos puolet meistä siihen sairastuu, niin miksi uutisoida jokainen tapaus?

Vierailija
2/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kumma, kun ei jaeta jo hihamerkkejäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kyllä itselleni mitään haittaakaan olisi.

Vierailija
4/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei pitäisi edes kysellä. Siru jokaiseen vaikka väkisin.

Vierailija
5/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin ja minuun on myös laitettu peräsuolen kautta.

Vierailija
6/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kantavat ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
7/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Sanna Marin asensi takahampaaseen sirun käydessäni Tampereella 2018.

Vierailija
8/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tahdoton lammas alistuu.

Vierailija
9/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sirua vastustavat pitäisi tappaa. Ihmiskunnan vihollisia!

Vierailija
10/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä antaisin ja minuun on myös laitettu peräsuolen kautta.

RectumSiru on kivulias laittaa. Yhdelle tutulle laitettiin seurantasiru rectumiin kaksi vuotta sitten ja se ei kävellyt kolmeen viikkoon normaalistin, vieläkin ontuu välillä.

Vierailija
11/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelepa ap, miten maailma pelastuisi, jos meille kaikille asennettaisiin siru kuin koirille. Ja mitä sitten tehtäisiin, kun pandemia on ohi? Poistettaisiinko se, vai jatkuisiko kyyläys edelleen?

12/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti, vaikka tuskin ketään kiinnostaa seurata mun koiranlenkitystä ja kauppareissuja 😃

Vierailija
13/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkukoon gallup

Vierailija
14/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Olen niin tavallinen ihminen, että ketään ei kiinnosta minun tulemiset, menemiset eikä jtekemiset.

Olen hajuton, puolueeton ja kaikkea muutakin näkymätöntä ollut jo vuosikausia.

Vierailija
15/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Ennemmin tekisin its arin.

Vierailija
16/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi olla ehtona sille, että saisi liikkua vapaasti. Sillä saataisiin jäljitettyä tartunta ketjut ja riskit helposti. Puhelin ei riitä.

Vierailija
17/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama. Käyn kaupassa ja töissä, ja nyt en enää töissäkään kun tuli lomautus, eli olen kotona ja käyn kaupassa. Todella mielenkiintoistahan sitä olisi seurailla...

Ja siis, en yleensä kovin paljon käy missään silloinkaan kun ei ole koronaa, varsinkaan talvisaikaan. Kerran vuodessa käydään kesälomareissulla, ehkä mökillä ja isovanhempien luona kerran pari vuodessa. Yhdistystoiminnassa olen mukana ja normaaliaikoina menen ehkä kerran tai kaksi kuussa kokoukseen jos sitä ei pidetä etänä.

Vierailija
18/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ovat valmiita ottamaan tällaisen jäljityssirun ovat yksinkertaisesti hulluja. He eivät käsitä yksilönvapauden tärkeyttä ja upeutta. Kiinassa isoveli valvoo hyvin tarkasti ja ihmiset on merkitty ja pisteytetty kuin eläimet. Jos pisteesi ovat alhaiset, elämäsi on rajoitettua, etkä pääse vapaasti joka paikkaan ja ihmiset välttelevät sinua. Joku ihan oikeasti haluaa samanlaista menoa Suomeen? Ehkä pisteesi olisivat nyt korkealla, mutta entä jos sairastut, menetät työpaikkasi ja joudut taloudellisiin vaikeuksiin? Tällöin pisteesi laskevat ja elämäsi vaikeutuu. Ei missään nimessä ikinä mitään seurantasiruja tai muitakaan seurantalaitteita. Utopistista kuvitella, että moisista seuraisi mitään hyvää - dystopia se olisi.

Vierailija
19/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelepa ap, miten maailma pelastuisi, jos meille kaikille asennettaisiin siru kuin koirille. Ja mitä sitten tehtäisiin, kun pandemia on ohi? Poistettaisiinko se, vai jatkuisiko kyyläys edelleen?

Nähdäkseni kysymys oli periaatteellinen - olisitko valmis myymään yksityisyytesi vapaudesta liikkumiseen?

Vierailija
20/24 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos hallitus ottaa sirut jotka mahdollistaa reaaliaikaisen kuuntelun ja seurannan myös kansalaisille.