Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varokaa tätä ihmistä galleriassa!

Vierailija
30.06.2006 |

juuccco

Tää ei nyt todellakaan ole mitään ihmisten morkkaamista tai kyttäämistä, mutta tää hullu oli kommentoinut mun kaveri lapsen kuvia tyylillä: " Tota panisin" , " tän haluisin nähdä ilman vaatteita" , " Haameen alle kun näkis! Jne!!! Kaverin lapsi on KOLME!!!!! Huomasin että se latelee muillekkin täysin tuntemattomille sairaita pedofiili juttuja (Katsokaa yhteisötkin!!) Kaveri ilmiantoi käyttäjän, ja harkitsee nyt rikosilmoituksen tekemistä. Ja nyt on kenenkään turha tulla sanomaan, että mitäs laitatte lasten kuvia nettiin. Kenelläkään ei silti ole oikeus rikkoa suomen lakia ja herjata seksuaalisesti! Etenkään pientä lasta!! Ja täysin tuntematon ihminen oli!! Kaveri aivan shokissa ja itkee vain!!!´

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti ihmettelen teitä, jotka laitatte lastenne kuvia avoimille nettipalstoille.

Vierailija
2/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä tosiaan pääsee näkemään muutkin kuin kummit ja kaverit ja sisarukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukitussa kansiossa jonka näkee vain kaveriryhmä.

Vierailija
4/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää masiinat vaan siksi paljon reistailee.

Vierailija
5/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää menkö ikinä ulos lasten kanssa. Miten uskallatte mennä kun joku pedofiili voi kytätä teitä ja ottaa kamerakännykällä kuvia. Entä sitten uimarannat...siellähän ne hullut lymyää ja ottaa kuvia kun av-mammat uittaa lapsiaan.



Eli lukkiutukaa neljän seinän sisälle.

Vierailija
6/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati sitten että lasten kuvia...

Sairaita olette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla hullu voi kuvata lapsiasi kun olet lasten kanssa ulkona. Salakuvaus on tosi helppoa kamerakännyköiden aikana. Vai kulkeeko lapsesi ulkona samoin peitettyinä kuin michael jacksonin lapset?

Vierailija:


Saati sitten että lasten kuvia...

Sairaita olette!

Vierailija
8/11 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten säkki päähän lapselle ja kauppaan tai puistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsien kuvia en sinne missään nimessä laittas, just kaikkien sairaiden pedofiilien takia! Oksettaa ajatus jostain sekopäästä runkkaamassa mun lapsien kuvan edessä..

Yleisellä paikalla ne hullut saattaa katsellakki, mut ei ainaka ala runkkaamaan tms.

Vierailija
10/11 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy tuota nimimerkkiä enää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi