Onki se OIKEASTI edes mahdollista löytää mies, joka sytyttäisi ja samalla olisi myös seurustelumateriaalia?
Kun vähän siltä tuntuu, että ei. Tuttavienkin miehiä kun katsoo, niin usein ovat sellaisia pehmomiehiä, jotka ovat mukavaa seuraa, mutta eivät herätä eläimellistä halua. Onko se todellakaan edes mahdollista, että olisi olemassa miehekäs ja sytyttävä mies, joka samalla ei olisi epärehellinen pettäjä? Useinhan ne miehekkäät ja itsevarmat ovat pettäjiä, etenkin jos ulkonäkö on vielä hyvä. Näin se vaan on.
Kommentit (82)
On mahdollista löytää jos olet nainen joka herättää miehessä eläimelliset halut. Et taida olla kun täällä kyselet.
Kyllä minä tiesin ensinäkemältä että tuon miehen haluan. Toki siinä omat hankaluutensa oli kun piti saada mies ensin jättämään kaunis ja herttainen mutta todella tyhmä tyttöystävänsä. Sen jälkeen täytyy vaan osata ennakoida miehen ajatuksia ja käytöstä ennen kuin se itse edes niistä tietää ja olla askeleen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän tulee nyt moni mamma kertomaan, että heillä on juuri sellainen ultramaskuliininen sexy mies, ja se ei ainakaan petä! Samalla kun se kullannuppumies heräilee makkarissa ja tarkistaa salarakkaalta tulleet viestit...
Amatööri. Tietenkään ei viestitellä iltaisin ja viikonloppuisin. Vain päivisin työaikaan tai joskus, hyvin harvoin miehen aloitteesta, kun vaimo on iltavuorossa tai harrastuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiesin ensinäkemältä että tuon miehen haluan. Toki siinä omat hankaluutensa oli kun piti saada mies ensin jättämään kaunis ja herttainen mutta todella tyhmä tyttöystävänsä. Sen jälkeen täytyy vaan osata ennakoida miehen ajatuksia ja käytöstä ennen kuin se itse edes niistä tietää ja olla askeleen edellä.
Ja kun taas eteen osuu sinua parempi, niin olet seuraava tyhmä tyttöystävä joka jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun taas eteen osuu sinua parempi, niin olet seuraava tyhmä tyttöystävä joka jätetään.
Höpöhöpö. Minua parempaa ei ole ja jos olisikin, mies ei siitä ikinä pääse perille, koska sille ei anneta siihen mitään tilaisuutta. Kysehän on vaan siitä, että itse on vastaus miehen kaikkiin toiveisiin ennenkuin se tajuaa mitään toivovansa. Yli 30 v onnellisesti yhdessä symbioottisessa suhteessa.
Ei taida olla mahdollista. Minä en ainakaan ole vielä löytänyt miestä joka sytyttäisi seksuaalisesti ja sitten vielä samaan aikaan olisi puolisomateriaalia (ja sen kyllä näkee miehestä aika nopeasti onko vai ei).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Minua parempaa ei ole ja jos olisikin, mies ei siitä ikinä pääse perille, koska sille ei anneta siihen mitään tilaisuutta. Kysehän on vaan siitä, että itse on vastaus miehen kaikkiin toiveisiin ennenkuin se tajuaa mitään toivovansa. Yli 30 v onnellisesti yhdessä symbioottisessa suhteessa.
Varmaan aika raskasta pelata 30 vuotta. Mut jokasella tietty omat pakkomielteensä..
Täydellisiä on harvassa, ja jos sellaista mielii, niin olisi syytä olla sitä itsekin. Joten ehkä tuossa onnongelma tiivistettynä.
Toinen iso ongelma on tuon eläimellisyyden ja tolkun ihmisen ristiiriita. Elukka on aina elukka, mutta tolkuistakin vain ehkä promille kykenee heittäytymään kaivatulla eläimen intesiteetillä. Toki tässä kaikki riippuu paljon määritelmistä, ja välimalleja löytyy enemmänkin. Tuntuu vain, että haet jotain ultimaattista miesilmentymää ja maksu kuuluisi suorittaa perunoilla.
Onnea matkaan.
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika raskasta pelata 30 vuotta. Mut jokasella tietty omat pakkomielteensä..
Ei tämä mitään pelaamista ole vaatinut. Järjenkäyttöä vaan.
Jatka vain täydellisyyden tavoittelua kunnes rypyt tulevat ja kurtistut kuin muumio
Jos itse alan suhteeseen naisen kanssa niin sen on oltava sellainen jonka kanssa on hauskaa, arki sujuu ja johon voi luottaa. En välttämättä edes tarvitse seksiä. Jos seksuaaliset halut herää myöhemmin niin se on plussaa. Suurin osa yhteisestä ajasta on kuitenkin jotain aivan muuta kuin seksiä joten se ei ole yksinkertiaseti tärkeää.
Näitä kyllä löytyy helpommin vanhemmalla iällä. Itse löysin seksikkään eläimellisen aviomiehen yli kolmekymppisenä. Jotenkin ikä lisää joidenkin miesten karismaa.
Vain sitä voi vaatia toiselta, mitä pystyy itse antamaan.
Ai koska tuttavien miehet ei herätä sinussa eläimellistä himoa, ei ole toivoa? Tuttavat on sitten vain tyytyneet huonoon tai kelvolliseen?
Kysypä joskus heiltä itseltään. Voi olla, että heillä on hyvinkin villiä sängyssä ja että he himoitsevat sitä miestään vaikka kuinka eläimellisesti. Lapsellista luulla tietävänsä päältäpäin yhtään mitään toisten seksielämästä.
Riippuu, minkä ikäinen olet, löytyykö hyviä miehiä. 40 v sinkkumiehissä ja siitä ylöspäin on todella monesti jotain pahasti vialla. Esim. alkoholismi, jota salaillaan ja joka kielletään. Tunnekirjosta puuttuu rakkaus, jne.
Jos olet huomattavasti nuorempi, ikäisissäsi on varmasti vapaana kunnollisia.
Pystytkö ylipäänsä tuntemaan eläimellistä himoa? Onko sinulla kokemusta sellaisesta? Jos, niin varmasti tulee vastaan mies, jossa yhdistyy molemmat piirteet. Tämä siis yhä olettaen, ettet joudu katselemaan niitä yli nelikymppisiä. Usko vain, siihen on syynsä, jos yli 40 v mies on yksin. N50+
Vierailija kirjoitti:
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mitään pelaamista ole vaatinut. Järjenkäyttöä vaan.
Pelaa eikä edes tajua pelaavansa.
Elää valhetta eikä edes tajua sitä. Tuo on jo melkein säälittävää.
Omalta osaltani voisin kysyä samaa naisista. Viimeistään neljänsillä treffeillä totean, että ihan sama nähdäänkö uudestaan vai ei. Ehkä en vain ole itse valmis suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse alan suhteeseen naisen kanssa niin sen on oltava sellainen jonka kanssa on hauskaa, arki sujuu ja johon voi luottaa. En välttämättä edes tarvitse seksiä. Jos seksuaaliset halut herää myöhemmin niin se on plussaa. Suurin osa yhteisestä ajasta on kuitenkin jotain aivan muuta kuin seksiä joten se ei ole yksinkertiaseti tärkeää.
Ylipäätään nykyisin tuputetaan joka puolella seksiä, joten se on menettänyt merkitystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään nykyisin tuputetaan joka puolella seksiä, joten se on menettänyt merkitystään.
Täysin samaa mieltä. Ihme narkkareita ovat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy parempi, ihan aina. Täydellistä ihmistä kun ei ole vielä syntynytkään. Puutteita on jokaisella, myös sinulla. Ja pahin puute näkyy olevan siellä korvien välissä.
Eläimellistä halua ja hyvää miestä ei välttämättä löydä yhtäaikaa.