Mitä ruokaa tänään?
Teen jauhelihaperunalaatikkoa. Söin jo kasvissosekeittoa.
Kommentit (48)
Hirviruukku naudanlihasta. 😄
Pidämme siitä, kun siihen tulee suppilovahveroita, sopivat hyvin haudutettavaan pataan.
Hamppareita tässä kohta, yritän yhden miehelle syöttää.
Myöhemmin tuskin syö mitään, minä kehittelen sitten illalla jotain.
Lämmitin valmista lasagnea, raejuustoa lisukkeena. Kahvia ja leivoskeksejä jälkiruokana.
Lounaaksi lihakeittoa ja illalliselle teen meille pannulasagnea.
Kana-sweet salsa kasvispannu, riisiä, salaatti ja valkoviiniä.
Tein eilen makaronilaatikon nuudeleista, sitä tuli iso vuoallinen joten syötävää riitti tällekin päivää. Kaveriksi miniluumutomaatteja. Myöhemmin illalla menen ystävän luokse kahville, hän aikoo leipoa jotain hyvää ja kutsui minut kylään. :)
Lounaaksi kävin Kotzonella ja lapsi haluaa kanttarellikastiketta, joten päivälliseksi perunamuusia, kanttarellikastiketta ja pakastimesta jauhelihapihvejä.
Vierailija kirjoitti:
Kana-sweet salsa kasvispannu, riisiä, salaatti ja valkoviiniä.
Maksoi muuten 4 euroo (-50%) ja Liebfraumilch-viini 10 euroo/3l pönikkö, ihan kaikkee en juo ny.
Kanaa kerma-Parmesan juustokastikkeessa ja Fettucine pastaa, sekasalaattia, patonkia, italialaista valkoviiniä (Mezzacorona Pinot Grigio 2021).
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin tuskin syö mitään, minä kehittelen sitten illalla jotain.
Juu ei syönyt, puolikkaat sämpylöistä jäi pöytään, pihvin sylki pois.
Ei siis varmaan syö tänäänkään käytännössä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin tuskin syö mitään, minä kehittelen sitten illalla jotain.Juu ei syönyt, puolikkaat sämpylöistä jäi pöytään, pihvin sylki pois.
Ei siis varmaan syö tänäänkään käytännössä mitään.
😳
Wigrenin valmissiskonmakkarapalleroista tein kastikkeen. Perunaa keitin ja lisäksi punajuurisalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Wigrenin valmissiskonmakkarapalleroista tein kastikkeen. Perunaa keitin ja lisäksi punajuurisalaattia.
Ainiin, hyvä kun muistutit, tosin teen itse raakaversioista pullauttelemalla ne pallerot ja valmistajaa en muista kuka mutta ei W, koska todennut sen yhden ja ainoan maukkaaksi.
Eli siskonmakkarakastiketta tulevalla listalla.
Ja tänään haetaan ulkoa meksikolaista.
Ihan vaan perinteistä lihamakaronilaatikkoa ja fetasalaattia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, hyvä kun muistutit, tosin teen itse raakaversioista pullauttelemalla ne pallerot ja valmistajaa en muista kuka mutta ei W, koska todennut sen yhden ja ainoan maukkaaksi.
Eli siskonmakkarakastiketta tulevalla listalla.
Ja tänään haetaan ulkoa meksikolaista.
Joo, yleensä ostan raakoja pullautettavia. Sattui nyt vain olemaan konsulentti kaupassa niin sorruiin ostamaan. Korpelalla on hyvää siskonmakkaraa, tarkoitatko sitä?
Broilerinkoipia ja kasvisgratiinia